Grundlagen viestintäjohtajaksi Anmari Korpinen: Palveluntarjoajat ovat unohtaneet palvella asiakasta

– Asiakkaan näkökulman ja toimintaympäristön ymmärrys on jatkuvassa muutoksessa monilta palveluntarjoajilta unohtunut. Nyt kentälle tarvitaan luottopelaajia, ihmisiä, jotka skannaavat asiakkaalle ne palvelut tai asiantuntijat, jotka parhaiten palvelevat asiakkaan liiketoiminnan tarpeita ja tavoitteita. Ja ne eivät todellakaan aina löydy samasta talosta, yrittäjä ja toukokuun alussa Grundlagen viestintäjohtajana aloittanut Anmari Korpinen summaa.
Jatkuvassa muutoksessa jo pelkästään ajan tasalla pysyminen on lähes kokopäivätyötä. Kuinka monella toimitus-, markkinointi- tai viestintäjohtajalla on siihen aikaa saati että se olisi heiltä edes järkevää ajankäyttöä.
Vuosi sitten perustettu luova yrityskollektiivi Grundlage on kasvanut yli 20 yrityksen ja 40 hengen asiantuntijatoimistoksi. Suurin osa grundislaisista toimivat yrittäjinä, yhdessä ja erikseen. Kokemusvuosia on kertynyt yli 300.
– Perustin Grundlagen paikaksi, jossa kaikki hyötyvät aidosta vuorovaikutuksesta, niin asiakkaat kuin me yrittäjätkin. Asiakkaillemme haluan tarjota palvelupaketin, jossa on kaikki, mutta ei mitään turhaa. 20 vuoden mainostoimistourani aikana kyllästyin tapaan taluttaa kiinteää palkkaa nauttivia pöydäntäytteitä palaveriin, jotka sitten näennäisesti muodostivat laskutusperusteen tästäkin puhelimenkatselutuokiosta. Meillä yrittäjillä pysyy fokus itse tekemisessä aina tiukasti ja tästä hyötyy kaikki. Toimintamalli on hyvin yksinkertainen, soitto minulle ja ongelmaasi on pureuduttu parin päivän sisään, sanoo Mari Tauler, Grundlagen luova johtaja / CEO.
Lisätietoa antavat:
Mari Tauler
Luova johtaja / CEO, Grundlage
mari@tauler.fi
050 5907856
Anmari Korpinen
Viestintäjohtaja, Grundlage
anmari.korpinen@sagacommunications.fi
046 5350104
Grundlagesta löytyvät mainonnan, markkinoinnin, luovan suunnittelun, konseptoinnin, visuaalisten identiteettien, brändin rakentamisen, palvelumuotoilun, teollisen muotoilun, viestinnän, graafisen tuotannon, digin, printin, valokuvauksen ja videotuotannon sekä myynnin ammattilaiset.
Grundlagessa toimivat seuraavat yritykset:Anna-Kaisa Kivikoski, Anni Ringbom, Ari Kivi Creative, Hermanni Vuorisalo, Jenny Paalijärvi Photography, Mainostoimisto Knok, MAVRO! Ioanna Mavromichalis, Mendolin Branding, Neliömetri, Nikkotakko Jewelry, Prigi, Sananvalta, SAGA Communications, Scope, Sonck-Koota, Studio Kelkka, TBWA, Uuden Muotoilun Yhdistys, Tauler & Co., Videolle ja Viidakkorumpu.
https://grundlage.fi/
https://www.facebook.com/grundlage.fi/
https://www.instagram.com/grundlage.fi/
https://twitter.com/grundlage_fi
Avainsanat
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Grundlage
Turkulaisen artistin Reynier Gómezin single Verano julkaistu kansainvälisesti! Säveltäjälegenda Maki Kolehmaisen uusin biisi on latinopoppia, mukana Grammy-voittaja Carlos Caballero ja Little Richardin kanssa soittanut Tracy Lipp.24.8.2018 09:55:03 EEST | Tiedote
Juuri julkaistu Verano on Reynier Gómezin ensimmäinen single. Biisin taustalla ovat mm. Robinin Frontside Ollien säveltänyt duo: Maki Kolehmainen ja Tracy Lipp.
Vuoden Mainos on valittu – TPS:n Pride of Turku edustaa Suomea Cannesissa25.1.2018 21:00:00 EET | Tiedote
Turun markkinoinnin ja mainonnan ammattilaiset kokoontuivat torstaina Logomoon viettämään Vuoden Mainostorstaita. Päivä huipentui Vuoden Mainos -gaalaan, jossa palkittiin vuoden 2017 onnistuneimmat työt. Kilpailun kirkkaimmaksi tähdeksi nousi Ari Kivi Creativen Pride of Turku -kampanja.
Vuoden Mainostorstai uudistaa alan kärkitapahtumat Turussa11.1.2018 10:45:16 EET | Tiedote
Turussa vuosittain järjestettävät Mainostorstai- ja Vuoden Mainos -tapahtumat ovat jo 10 vuoden ajan tarjonneet foorumin alan keskustelulle ja tilannekatsaukselle paikallisten markkinoinnin ammattilaisten keskuudessa. Nyt tilaisuudet on yhdistetty ja tapahtumakonsepti uudistettu: Vuoden Mainostorstai järjestetään Logomossa 25.1.
Vuoden mainos -kilpailu vie Cannesiin - Uudistunut Vuoden mainos nostaa turkulaisen mainonnan tasoa2.1.2018 13:00:00 EET | Tiedote
Vuoden parasta turkulaista mainonnansuunnittelua palkitseva Vuoden mainos -kilpailu on luonut nahkansa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme