Turkulaisen artistin Reynier Gómezin single Verano julkaistu kansainvälisesti! Säveltäjälegenda Maki Kolehmaisen uusin biisi on latinopoppia, mukana Grammy-voittaja Carlos Caballero ja Little Richardin kanssa soittanut Tracy Lipp.

- On todella virkistävää tehdä myös latinopoppia. Kiitän äitiäni näistä vaikutteista, koska hän on aina kuunnellut kotona salsaa ja muita latinalaisia musiikkityylejä, Maki Kolehmainen valaisee.
Verano-kappale kertoo kesän ja lämmön inspiroimasta ilosta ja innosta, joka saa meidät soittamaan kaverille, nappaamaan uikkarit ja rummun mukaan ja suuntaamaan rannalle, Reynier Gómez kertoo.
Kuubalaistaustainen musiikin moniosaaja on pitkälti itseoppinut. Reynier Gómez bongattiin nuorena pihaltaan tanssimasta televisio-ohjelmaan ja hän lauloi kuuluisassa bändissä nimeltä Michel Maza Márquez. Suomessa jo yli vuosikymmenen työskennellyt Reynier Gómez omistaa tanssistudion Turussa, soittaa ja tuottaa musiikkia nimellä DJ Puma ja on myös esiintynyt yhtyeen Grupo Kanyen riveissä.
Eräällä noista keikoista oli mukana myös Reynier Gómezin silloinen tanssioppilas, nykyinen manageri Mari Tauler. Artistin lavapresenssi ja esiintymistaito vakuuttivat markkinoinnin moniottelijana ansioituneen Taulerin ottamaan yhteyttä aiemmista yhteistyöprojekteista tutuksi tulleeseen Kolehmaiseen.
Nyt ensimmäinen single Verano on julkaistu ja lisää on luvassa syksyllä.
Lisätietoja:
Mari Tauler
Manageri
+358 50 590 7856
mari@tauler.fi
Spotify: https://spoti.fi/2P0iKgX
Musiikkivideo: https://youtu.be/P10XIbsz9uo
Facebook: https://www.facebook.com/reyniergomezmusic/
Instagram: https://www.instagram.com/reynier_gomez/
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Grundlage
Grundlagen viestintäjohtajaksi Anmari Korpinen: Palveluntarjoajat ovat unohtaneet palvella asiakasta8.5.2018 14:40:05 EEST | Tiedote
Viime vuosina murroksessa ei ole ollut ainoastaan media. Markkinointi- ja viestintäalan toimijat ovat jo pitkään käyskennelleet toistensa tonteilla ja tehneet palveluiden ostamisesta entistä vaikeampaa. Olipa asiakasyritys vailla markkinoinnin strategiaosaamista, brändäystä, somesuunnitelmaa, maksettua tai ansaittua medianäkyvyyttä, niin kaikkea tätä tuntuvat tarjoavan ihan kaikki – huolimatta siitä, onko kyseessä mainos-, viestintä-, digi-, some- tai mediatoimisto. Kuinka asiakas enää voi tietää, mistä kannattaa ostaa ja ennen kaikkea mitä.
Vuoden Mainos on valittu – TPS:n Pride of Turku edustaa Suomea Cannesissa25.1.2018 21:00:00 EET | Tiedote
Turun markkinoinnin ja mainonnan ammattilaiset kokoontuivat torstaina Logomoon viettämään Vuoden Mainostorstaita. Päivä huipentui Vuoden Mainos -gaalaan, jossa palkittiin vuoden 2017 onnistuneimmat työt. Kilpailun kirkkaimmaksi tähdeksi nousi Ari Kivi Creativen Pride of Turku -kampanja.
Vuoden Mainostorstai uudistaa alan kärkitapahtumat Turussa11.1.2018 10:45:16 EET | Tiedote
Turussa vuosittain järjestettävät Mainostorstai- ja Vuoden Mainos -tapahtumat ovat jo 10 vuoden ajan tarjonneet foorumin alan keskustelulle ja tilannekatsaukselle paikallisten markkinoinnin ammattilaisten keskuudessa. Nyt tilaisuudet on yhdistetty ja tapahtumakonsepti uudistettu: Vuoden Mainostorstai järjestetään Logomossa 25.1.
Vuoden mainos -kilpailu vie Cannesiin - Uudistunut Vuoden mainos nostaa turkulaisen mainonnan tasoa2.1.2018 13:00:00 EET | Tiedote
Vuoden parasta turkulaista mainonnansuunnittelua palkitseva Vuoden mainos -kilpailu on luonut nahkansa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme