Radisson Blu Hotellit Suomessa panostavat vegaanisiin vaihtoehtoihin aamiaisella

- Olemme tuoneet vegaaniset vaihtoehdot kiinteäksi osaksi kokonaistarjontaa, eli sama tarjoama kaikille asiakkaille. Haluamme näin rohkaista kaikkia tutustumaan kestävän kehityksen kannalta parempiin vaihtoehtoihin ja tekemään myös oivalluksia oman ruokavalion kehittämisen suhteen, sanoo Suomen Radisson Blu Hotellien Brand Manager Mika Riuttanen.
Vegaanisuus näkyy muun muassa runsaana maitotuotteita korvaavana soijavaihtoehtojen valikoimana. Suositut smoothiet ovat kaikki vegaanisia. Aamiaisten kestosuosikit – jugurtit, maidot ja juustot saa myös kaikki vegaanisina. Lisäksi esillä on aina kaksi lämmintä kasvisruokaa.
Super Breakfastiin kuuluvat kiinteästi myös aamiaisen tärkeät kuidun ja proteiinin lähteet: marjat, hedelmät ja vihannekset sekä pähkinät, jyvät ja siemenet. Näitä on tarjolla eri muodoissa – esimerkiksi nyt myös aamiaisilla yleistyneinä kasvispohjaisina tahnoina. Juhlahetkiin tai aamiaista muuten juhlistamaan on valittu maultaan runsas ja puhutteleva vegaaninen kuohuviini.
- Vegaanisten vaihtoehtojen kohdalla olemme pitäneet tinkimättömästi kiinni Super Breakfastin perusperiaatteista, joista aamiainen on tullut maailmanlaajuisesti tunnetuksi: sesonkien huomioiminen ja paikalliset erikoisuudet, moniaistisuus, terveellisyys, raaka-aineiden tuoreus ja korkea laatu sekä esillepanon elämyksellisyys, sanoo Mika Riuttanen.
Aamiaisen suosio sekä liike-elämässä että vapaa-ajanviettotapana on kasvanut huimasti viimeisen vuoden aikana. Tämä näkyy sekä yleistyneiden business-aamiaisten muodossa arkisin että viikon-loppuisin perheiden ja ystävien yhteisillä aamiaisilla.
- Super Breakfast on tarjolla joka aamu klo 6.30-10.00, ja viikonloppuisin nyt kesäaikaan aamiaista voi nauttia osassa Radisson Blu hotelleita viikonloppuisin jopa klo 12 asti. Aamiaiselle ovat tervetulleita kaikki, vaikkei hotellissa yöpyisikään, muistuttaa Mika Riuttanen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mika Riuttanen, Brand Manager, Radisson Blu Hotellit Suomessa, mika.riuttanen@radissonblu.com, p. 050 388 3378
SOK Mediapalvelu
arkisin klo 9–17
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, sekä Country Inn & Suites by Radisson. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Skumppakuulat, sima ja pingviinipallo – Näistä rakentuu suomalaisten vappu25.4.2025 08:10:00 EEST | Tiedote
Vapun kepeään juhlintaan kuuluvat vuodesta toiseen erottamattomasti niin hyvä ruoka kuin ilmapallot, serpentiini ja erilaiset asusteet. Suomalaiset valitsevat tänäkin vuonna vappupöytään perinteisiä makuja kuten munkkeja, tippaleipiä, simaa, nakkeja ja perunasalaattia. Ilmapallokaupoilla kiinnostavat puolestaan pingviini ja kuohuviinipullo.
S-ryhmä edistää kestävästi kasvatetun kalan käyttöä - omien merkkien tuore ja jalostetut lohituotteet ASC-sertifioituja24.4.2025 11:46:18 EEST | Tiedote
S-ryhmän kalahyllyllä yhä useampi tuote on nykyään vastuullisuussertifioitu. ASC-sertifikaatti kertoo, että tuotteissa käytetty kala on vastuullisesti ja ympäristön kannalta kestävästi viljeltyä.
Prisma selvitti: leudon talven vaikutus pyöräkaupassa näkyi selvästi – sähköpyörien myynnissä 39 % pomppu24.4.2025 08:25:00 EEST | Tiedote
Suomalaiset ovat tänä talvena aloittaneet pyöräilykauden viime vuotta aikaisemmin, kertoo Prisman tuore myyntidata. Koko pyöräkauppa on kasvanut viime vuoteen verrattuna jo 10 prosenttia ja suunta on yhä nouseva. Samalla S-ryhmä selvitti asiakasomistajilleen tehdyssä kyselyssä, miten pyörät pidetään tällä hetkellä kunnossa ja kertoo mitkä asiat pyörästä pitää tarkistaa ennen ajoa.
Saitko viime sunnuntaina poikkeavan virpomisoksan? S-ryhmän data kertoo nyt selvän muutoksen suomalaisten pääsiäisperinteissä15.4.2025 08:20:00 EEST | Tiedote
Suomalaisten pääsiäisen viettoon on ilmaantunut vanhojen perinteiden sekaan useita uudenlaisia sävyjä, kertoo S-ryhmän tuore myyntidata. Myyntitilastoista selviää, että tekopajunoksat sekä -kukat nostavat nyt voimakkaasti suosiotaan ja nostalginen herkku on palannut voimalla pääsiäispöytiin. Lisäksi jo toista vuotta peräkkäin opiskelijat hamuavat Hello Kitty - ja My Little Pony -pääsiäismunia.
S-ryhmän myynti oli tammi–maaliskuussa lähes edellisvuoden tasolla11.4.2025 08:03:00 EEST | Tiedote
S-ryhmään kuuluvien alueosuuskauppojen, SOK:n ja niiden tytäryhtiöiden veroton vähittäismyynti tammi–maaliskuussa 2025 oli 3 276,4 miljoonaa euroa. Myynti jäi 1,1 prosenttia edellisvuodesta, jolloin karkauspäivä ja lähes koko pääsiäinen osuivat vuoden ensimmäiselle kvartaalille.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme