
Vainun reaaliaikainen yritysdata nyt saatavilla suoraan CRM:ään

Vainun toimitusjohtaja Mikko Honkanen kommentoi tuotelanseerausta seuraavasti: “Siitä lähtien kun perustimme Vainun, olemme tienneet, että vaikka tiedämme yrityksistä kuka, milloin ja mitä, niin toinen haaste on saada ihmiset hyödyntämään tätä tietoa. Ymmärsimme, että avain menestykseen on kitkan poistaminen; datan hyödynnettävyys mahdollisimman helposti. Vainu for CRM on juuri tällainen ratkaisu, jossa kaikki data on mukana CRM:ssä, jossa sitä ollaan totuttu käyttämään”
Vainun teknologiajohtaja ja perustaja Tuomas Rasila juhlii teknologisia edistyksiä, joita Vainun konepellin alla on tehty kitkattoman käyttökokemuksen puolesta. “Jotta CRM voidaan linkittää, tarvitaan loistava työkalu tietojen täsmäytykseen, ja meidän on maailmanluokkaa. Sen sijaan, että käytettäisiin vain universaaleja yksilöllisiä tunnisteita, käytämme koko tietokantaamme yritysten täsmäytykseen, jolloin todennäköisyys onnistumiselle kasvaa. Meidän ratkaisumme oppii käyttäjien aktiivisuudesta CRM:ssä, jolloin voimme toimittaa sellaista informaatiota, joka on mahdollisimman relevanttia käyttäjälle. Kaikki on lisäksi automatisoitu vaivattoman käyttökokemuksen takaamiseksi.”
Tänään julkistettujen parannusten myötä Vainu sitoutuu entistä vahvemmin auttamaan myyjiä olemaan relevantteja jokaisessa asiakaskohtaamisessa.
Hinnoittelu ja saatavuus
Vainu for CRM on nyt saatavilla seuraaville CRM-järjestelmille: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365 ja Pipedrive. Uusia CRM-integraatiota julkaistaan läpi vuoden.
Uudet ominaisuudet ovat saatavilla heti ilmaiseksi Vainun nykyisille asiakkaille.
Keywords
Contacts
Mikko LuhtavaHead of Marketing
Tel:+358 50 543 5025mj@vainu.ioImages

Links
About Vainu
Vainu rakentaa Sales Intelligence -alustaa, joka auttaa myyjiä käyttämään reaaliaikaista ja korkealaatuista yritystietoa jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Alusta on suunnattu eurooppalaisille B2B-myyntiorganisaatioille, joilla on CRM käytössä, jotta he voivat kasvattaa asiakastyytyväisyyttä ja nostaa myynnin osumatarkkuutta.
Vainu on perustettu vuonna 2014 ja pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Liikevaihto on tällä hetkellä 15 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 180 ympäri Eurooppaa. Vainua käyttää yli 2000 yritystä globaalisti mm. EY, Santander, Bridgestone, SAP ja Telia.
Subscribe to releases from Vainu
Subscribe to all the latest releases from Vainu by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.
Latest releases from Vainu
Raportti: Tekoälyn ja ihmisen yhdistelmä nopein lukemaan tilinpäätöksiä luotettavasti24.4.2020 10:57:12 EEST | Tiedote
Nopeus on valttia - myös tilinpäätösten käsittelyssä. Maailman kattavinta yritystietokantaa rakentava Vainu on julkaissut raportin, jossa selvitetään sen kykyä käsitellä suomalaisten yritysten uusia tilinpäätöksiä ja tuoda niiden tiedot asiakkaidensa saataville. Erinomaisista arvosanoista etenkin Vainun nopeus tiedonkeruussa oli merkittävä, sillä sen automatisoitu käsittelyprosessi peittosi alan johtajiin kuuluvan vertailuyrityksen selvästi. Teknologian avulla suomalaiset yritykset pääsevät tekemään merkittäviä liiketoimintapäätöksiään mahdollisimman ajantasaisella ja luotettavalla taloustiedolla.
Vainu’s real-time sales offering now available directly in the CRM21.1.2020 15:30:00 EET | Press release
Vainu, a technology company focused on sales intelligence, revealed Vainu for CRM today: a new end-to-end solution that instantly fixes and improves the data stored in salespeople’s customer relationship management software platforms (CRMs). Built around a state-of-the-art company data platform, Vainu for CRM brings real-time company information natively into the CRM and automates workflows based on relevant trigger events uncovered from the information. The new offering is now available for four major CRM platforms: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365, and Pipedrive.
Suomen parhaan myyntiorganisaation tavoitteeksi kitkeä huonot myyntipuhelut maasta2.9.2019 12:20:00 EEST | Uutinen
Ohjelmistoyritys Vainu on ottanut tehtäväkseen parantaa myyjien asiakaskohtaamisten laatua ja nostaa ammattinimikkeen kunnioitusta Suomessa. Muutos on osa yrityksen viestintäuudistusta, jonka tavoitteena on saada Euroopan myyntiorganisaatiot hyödyntämään reaaliaikaista yritystietoa jokaisessa asiakaskohtaamisessaan. Suomessa Vainu tarjoaa kaikille yritysmyynnin johtajille ilmaisen koulutuksen siitä, kuinka parantaa myynnin asiakaskohtaamisia dataa hyödyntämällä.