
Avidly avaa toimipisteen Kuopioon
Kattava läsnäolo Suomen suurimmissa kaupungeissa, lähellä asiakkaitaan on keskeinen osa Avidlyn strategiaa. Kuopio on vahvasti kehittyvä talousalue, jossa toimii useita kansainvälisillä markkinoilla toimivia tai sinne tähtääviä yrityksiä.
“Alueella on runsaasti potentiaalia Avidlyn kaltaiselle, koko markkinoinnin skaalan hallitsevalle strategiselle toimistolle. Haluamme auttaa myös kuopiolaisia yrityksiä kasvukiitoon, niin Suomessa kuin maailmallakin”, kertoo Kuopion toimipisteen vetäjänä aloittava Jukka Hakala.
Hakala on markkinoinnin pitkän linjan ammattilainen, joka on toiminut markkinoinnin tehtävissä alueella jo yli kymmenen vuotta. Markkinointitoimistoissa hän on vastannut monipuolisista kuluttajaliiketoiminnan asiakkuuksista ja toiminut tätä ennen mm. IKEA Suomessa liiketoiminnan ja myymäläkehityksen tehtävissä.
“Olen henkeen ja vereen markkinointimies, jolla on kova halu rakentaa yrityksille menestystä. Avidlyn kaltaisen kansainvälisen toimiston tulo tänne luo Pohjois-Savon kasvuyrityksille aivan uudenlaisia mahdollisuuksia.”
Toiminta Kuopiossa alkaa elokuun aikana. Kaupungissa on alusta asti saatavilla koko Avidlyn kattava markkinoinnin ja viestinnän palveluvalikoima. Yhtiö laajentui viime vuonna pohjoismaihin ja kuuluu lisäksi maailmanlaajuisen AMIN-mainostoimistoketjuun.
Hakala tietää, että myös Savossa arvostetaan paikallisuutta ja sitä, että markkinoinnin kumppani löytyy läheltä.
“Paikallinen yhteydenpito on välitöntä ja luontevaa kumppanuutta, eikä asiakas koe jäävänsä yksin missään tilanteessa. Pystymme tarjoamaan selkeästi alueen kattavimman ja ammattitaitoisimman kokonaisuuden markkinoinnin osaamista.”
Aikaisemmin Avidlyllä on toimipisteet Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Kotkassa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Lahdessa, Mikkelissä ja Joensuussa. Kuopion alueella yhtiön asiakkaina ovat jo Kuopion kaupunki sekä Kauppakeskus Matkus. Muita yhtiön asiakkaita ovat muun muassa Mehiläinen, Yamaha, Lapland Hotels, Kaslink, Hätälä ja Värisilmä.
“Asiakaslupauksemme on auttaa asiakkaitamme kasvamaan ja toimia lähellä heitä. Uskomme myös, että Marketing as a Service -toimintamallimme, jossa työskentelemme laajennettuna asiakkaan markkinointitiiminä, on kiinnostava yhteistyömalli tämän alueen yrityksille”, vahvistaa yhtiön Suomen toimintojen operatiivinen johtaja Teea Björklund.
Lisätietoja:
Jukka Hakala, Head of Operations, Avidly Kuopio p. 044 341 9069
Teea Björklund, Avidly Suomi, operatiivinen johtaja, p. 050 384 2653, teea.bjorklund@avidlyagency.com
Avainsanat
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.