Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este
– Suomessa on paljon toimijoita, joiden kansainvälinen kasvu tyssää resurssipulaan, harmittelee Avidlyn strategiajohtaja Ismo Nikkola, jonka kaksivuotinen presidenttikausi itsenäisten markkinointitoimistojen verkostossa AMIN Worldwidessa starttasi kesäkuussa.
Näin ei kuitenkaan tarvitsisi käydä, sillä AMIN-verkoston avulla voidaan auttaa suomalaisyrityksiä kansainvälistymisessä ja kansainvälisessä kasvussa erittäin kustannustehokkaasti.
– Pystymme auttamaan melko pieniäkin yrityksiä kansainvälistymisessä – ja rohkenen väittää, että mikään muu suomalainen markkinointitoimisto ei pysty tällaiseen samalla tasolla kuin AMIN Worldwide -verkosto, Nikkola täsmentää.
– Olemme auttaneet suomalaisyrityksiä kumppanien valinnassa kohdemaissa ja tarjonneet tuotantoapua kuvauksiin Kanadan erämaassa, Etelä-Afrikassa ja paikoissa, joista osa ei ole ehkä koskaan kuullutkaan. Nämä voivat kuulostaa pieniltä asioilta, mutta ovat oikeasti todella merkityksellisiä asioita asiakkaillemme, Nikkola painottaa.
Luotettavia kumppanitoimistoja ympäri maailman
AMIN Worldwideen kuuluvia itsenäisiä toimistoja on kaikilla mantereilla. Kumppanitoimistot palvelevat asiakkaitaan toisten luotettavien toimijoiden kanssa.
– Yhteiset asiakkaat ovat AMIN-verkoston liiketoiminnallinen suola. Avidlykin on saanut kansainvälisiä asiakkaita verkoston kautta, erityisesti HubSpot Partner of the Year -tittelin ansiosta, Nikkola uskoo.
– Jos jää vain odottelemaan, että bisnestä tulee Suomeen, niin sitä saa odottaa maailman tappiin asti, Nikkola toteaa.
Lisätietoja:
Ismo Nikkola, strategiajohtaja, President of AMIN Wordwide, EMEA
Avidly
+358 40 582 3656
ismo.nikkola@avidlyagency.com
Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
AMIN (The Advertising and Marketing Independent Network) Worldwide on yli 50 itsenäisen markkinointiyrityksen yhteisö Amerikassa, Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä, Australiassa ja Aasiassa. Lisäämme jäsentemme ja asiakkaidemme mahdollisuuksia ulottaa toimintansa kansainväliseksi, tuomme asiantuntemusta eri toimialoista ja tarjoamme näkemyksiä globaaleista markkinoista sekä alan uusimmista trendeistä. Vuodesta 1932 AMIN on tarjonnut palkittuja ratkaisuja, jotka ovat auttaneet asiakkaamme kasvuun. Katso, miten olemme auttaneet yrityksiä saavuttamaan potentiaalinsa: AMINWorldwide.com
Avainsanat
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Avidly Cityconin strategiseksi markkinointikumppaniksi15.4.2021 08:45:00 EEST | Uutinen
Luvassa Suomen parasta kauppakeskusmarkkinointia.