Avidly Oyj

Tiina Koskela siirtyi Kaleva Mediasta Avidlylle

Jaa
Tiina Koskela, KTM, aloitti markkinoinnin palvelutoimisto Avidlyn Oulun toimistolla Account Directorina 1.10.2019. Koskela vahvistaa alati kasvavan yrityksen myyntiä ja markkinointia Pohjois-Suomessa.

Koskelalla on yli 18 vuoden monipuolinen ja laaja kokemus markkinoinnin alan tehtävistä sekä Suomessa että ulkomailla. Koskela on viimeisimpänä toiminut markkinoinnin johtotehtävissä mediatalo Kaleva Mediassa vuodesta 2007 alkaen. 

“On hienoa päästä mukaan asiakaslähtöiseen ja kasvavaan markkinoinnin palvelutoimistoon. Avidlyssä minua ennen kaikkea puhuttelee monipuolisuus ja palvelun kattavuus sekä koko yrityksen osaava asiantuntijaverkosto, joka on asiakkaidemme käytössä. Voimme tarjota todella kattavan setin markkinointia ja myyntiä edistäviä palveluita luovasta suunnittelusta analytiikan ja tutkimuksen kautta mediasuunnitteluun ja viestintään. Uskon, että oma pitkä ja kattava kokemukseni sekä verkostot markkinoinnin ammattilaisena tuovat lisäarvoa ja hyötyä uusille ja nykyisille asiakkaillemme”, toteaa Avidly Oulun tuore Account Director Tiina Koskela.

“Otamme uuden avidlyläisen innokkaina vastaan ja meillä on vahva luotto Tiinan mukanaan tuomaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijuuteen. Myynnin ja asiakkuuksien hoidon resurssien lisääminen on meille tärkeä satsaus. Haluamme tarjota entistä parempaa palvelua sekä Oulussa että kaikilla muilla 11 Suomen toimistoillamme ja ulkomaan toimistoillamme Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa”, Avidly Oulun luova johtaja Petri Pitkänen sanoo. 

Avidly ja Koskela ovat myös onneksi jo vanhoja tuttuja muun muassa Mainostajan Foorumin yhteistyön kautta. Tiinan voikin tavata Mainostajan Foorumissa 20.11.2019 Teatteri Riossa!

Lisätietoja antaa:

Tiina Koskela
Account Director
AVIDLY
+358 40 846 4500
tiina.koskela@avidlyagency.com

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye