Sokos ja Emotion siirtävät 3+1 Päivää -kampanjan kesäkuulle

Sokoksissa ja Emotioneissa on tehty koko koronapandemian ajan määrätietoista työtä koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Turvaväleistä pidetään tarkasti kiinni, käsihygieniasta huolehditaan ja töissä käytetään aina kasvosuojaimia. Myymäläpelisäännöistä muistutetaan mm. äänikuulutuksin ja julistein.
- Sokoksella ja Emotioneissa asiointi on turvallista ja asiakkaamme ovat viime vuoden aikana omaksuneet uudet korona-ajan käytännöt turvaväleineen, käsien desinfiointeineen ja maskien käyttöineen hienosti. Suomessa eletään koronaepidemian etenemisen kannalta kuitenkin ratkaisevia hetkiä, ja haluamme omalta osaltamme kantaa vastuumme ja välttää nyt sellaista kampanjointia, joka voisi koota suuren joukon ihmisiä myymälöissä yhteen. Uskomme ja toivomme, että kesällä kampanja voidaan järjestää valoisemmissa merkeissä, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan johtaja Mika Laakso SOK:ltakertoo.
Kampanjat erilaisine etuineen ovat S-ryhmän asiakkaille myös poikkeusaikoina tärkeitä. Korona-ajan kampanjoissa ruuhkat minimoidaan varmistamalla, että kassoilla ja muissa toiminnoissa on riittävästi henkilöstöä, jotta asiointi pysyy sujuvana eikä pitkiä jonoja synny. Aukiolot pidetään laajoina ja kampanjoiden kestoaikoja pidennetään tarvittaessa, jotta ruuhkia ei sitäkään kautta synny.
- 3+1 Päivää -kampanja on perinteisesti houkutellut ihmisiä myymälöihin, sillä kauneuden ja muodin tuotteita halutaan tutkia ennen ostopäätöstä. 3+1 Päivää -kampanja eroaa muista kampanjoistamme myös siinä, että siinä päiväkohtaiset tarjoukset ovat suuressa roolissa ja kampanjalla on tietty, vakiintunut kesto. Halusimme siirtää kampanja-aikaa mieluummin reilusti eteenpäin, jotta kampanja voidaan toteuttaa siinä muodossa, johon asiakkaamme ovat tottuneet, Laakso kertoo.
3+1 Päivää -kampanjan siirtoa lukuun ottamatta Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät palvelevat asiakkaita normaalisti tehostettuja turvatoimia noudattaen. Myös Sokoksen verkkokauppa sokos.fi on käytössä normaalisti.
Yhteydenotot:
S-ryhmän mediapalvelu: viestinta(at)sok.fi, 050 472 2745
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt.
Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta.
Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa.
#parempipaikkaelää
SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.
Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Skumppakuulat, sima ja pingviinipallo – Näistä rakentuu suomalaisten vappu25.4.2025 08:10:00 EEST | Tiedote
Vapun kepeään juhlintaan kuuluvat vuodesta toiseen erottamattomasti niin hyvä ruoka kuin ilmapallot, serpentiini ja erilaiset asusteet. Suomalaiset valitsevat tänäkin vuonna vappupöytään perinteisiä makuja kuten munkkeja, tippaleipiä, simaa, nakkeja ja perunasalaattia. Ilmapallokaupoilla kiinnostavat puolestaan pingviini ja kuohuviinipullo.
S-ryhmä edistää kestävästi kasvatetun kalan käyttöä - omien merkkien tuore ja jalostetut lohituotteet ASC-sertifioituja24.4.2025 11:46:18 EEST | Tiedote
S-ryhmän kalahyllyllä yhä useampi tuote on nykyään vastuullisuussertifioitu. ASC-sertifikaatti kertoo, että tuotteissa käytetty kala on vastuullisesti ja ympäristön kannalta kestävästi viljeltyä.
Prisma selvitti: leudon talven vaikutus pyöräkaupassa näkyi selvästi – sähköpyörien myynnissä 39 % pomppu24.4.2025 08:25:00 EEST | Tiedote
Suomalaiset ovat tänä talvena aloittaneet pyöräilykauden viime vuotta aikaisemmin, kertoo Prisman tuore myyntidata. Koko pyöräkauppa on kasvanut viime vuoteen verrattuna jo 10 prosenttia ja suunta on yhä nouseva. Samalla S-ryhmä selvitti asiakasomistajilleen tehdyssä kyselyssä, miten pyörät pidetään tällä hetkellä kunnossa ja kertoo mitkä asiat pyörästä pitää tarkistaa ennen ajoa.
Saitko viime sunnuntaina poikkeavan virpomisoksan? S-ryhmän data kertoo nyt selvän muutoksen suomalaisten pääsiäisperinteissä15.4.2025 08:20:00 EEST | Tiedote
Suomalaisten pääsiäisen viettoon on ilmaantunut vanhojen perinteiden sekaan useita uudenlaisia sävyjä, kertoo S-ryhmän tuore myyntidata. Myyntitilastoista selviää, että tekopajunoksat sekä -kukat nostavat nyt voimakkaasti suosiotaan ja nostalginen herkku on palannut voimalla pääsiäispöytiin. Lisäksi jo toista vuotta peräkkäin opiskelijat hamuavat Hello Kitty - ja My Little Pony -pääsiäismunia.
S-ryhmän myynti oli tammi–maaliskuussa lähes edellisvuoden tasolla11.4.2025 08:03:00 EEST | Tiedote
S-ryhmään kuuluvien alueosuuskauppojen, SOK:n ja niiden tytäryhtiöiden veroton vähittäismyynti tammi–maaliskuussa 2025 oli 3 276,4 miljoonaa euroa. Myynti jäi 1,1 prosenttia edellisvuodesta, jolloin karkauspäivä ja lähes koko pääsiäinen osuivat vuoden ensimmäiselle kvartaalille.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme