Avidly Cityconin strategiseksi markkinointikumppaniksi
Citycon on Suomen johtava kauppakeskusyhtiö, jolla on keskuksia Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Lahdessa, Lappeenrannassa, Tampereella sekä Porissa. Keskuksiin kuuluu mm. Koskikeskus Tampereella, IsoKristiina Lappeenrannassa ja Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin lukeutuva Iso Omena Espoossa. Avidly toimii jatkossa Citycon Finlandin strategisena kumppanina, joka vastaa niin suunnittelusta, markkinoinnista kuin tuotannosta.
Asiakastiedon hyödyntäminen ja palvelukonseptien uudistus keskiössä
Jatkossa keskukset vastaavat tulevaisuuden haasteisiin vahvemmin erilaistumisella, liike- ja palvelukonseptien uudistamisella sekä asiakastiedon paremmalla hyödyntämisellä.
“Avidlyn monipuolinen ja vahva osaaminen kauppakeskusmarkkinoinnista vakuutti tiimimme täysin. Ei epäilystäkään, että yhteistyömme päästyä kunnolla vauhtiin tänä vuonna, tuloksena on Suomen parasta kauppakeskusmarkkinointia,” tiivistää Marketing Manager Niklas Anttila Citycon Finlandista.
Kauppakeskukset isossa roolissa elämysten tarjoajina – paikallisuus markkinoinnin valttikorttina
Avidly vastaa Citycon Finlandin strategian mukaisesta mainonnan konseptin suunnittelusta ja toteutuksista.
“Tämä on mielenkiintoinen ja laaja yhteistyö, johon olemme sukeltaneet innolla”, kertoo asiakkuusjohtaja Virpi Koskinen Avidlylta.
“Kauppakeskuksilla on iso rooli elämysten tarjoajana sekä ihmisten kohtaamispaikkana. On hienoa, että pääsemme olemaan mukana näissä palveluissa ja kokonaisvaltaisissa elämyksissä yhdessä Citycon Finlandin tiimin kanssa”, Koskinen jatkaa. “Elämyksellisyys ja ihmisten kohtaaminen ovat asioita, joiden vuoksi uskomme, että kuluttajat palaavat kauppakeskuksiin nopeasti rajoitusten poistuessa ja tilanteen hellittäessä,” Koskinen arvioi.
Vastuullisia tekoja paikallisesti
“Cityconin tiivis yhteistyö sen kauppakeskuksia ympäröivien yhteisöjen kanssa on erityisen hienoa,” Koskinen mainitsee. Esimerkiksi Ison Omenan, Myyrmannin ja IsoKristiinan keskusten katoilla on mehiläispesiä. Kummiluokkatoiminnassa nuoret otettiin mukaan suunnittelemaan rakenteilla olevaa Lippulaivaa, ja nuorten kanssa on laadittu järjestyssääntöjä mm. Isossa Omenassa ja Triossa.
“Vastuullisuustyö, kuten yhteisöjen osallistaminen ja paikallinen vuorovaikutus, on merkittävä osa Cityconin strategiaa, ” Anttila tarkentaa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Virpi KoskinenasiakkuusjohtajaAvidly Oyj
Puh:0505902040virpi.koskinen@avidlyagency.comNiklas AnttilaMarketing ManagerCitycon Finland
Puh:0401761894niklas.anttila@citycon.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Avidy on Suomen kattavin markkinointiteknologian toimisto. Avidly on joukko luovia asiantuntijoita, jotka tietävät miten, missä ja milloin teknologia voi tuoda lisäarvoa liiketoimintaan, myyntiin ja markkinointiin.
Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,4 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.