
Forsta ja Lumoa yhdistävät voimansa tarjotakseen entistä tehokkaampia tekoälypohjaisia analytiikkaratkaisuja asiakaskokemuksen, työntekijäkokemuksen ja markkinatutkimuksen ammattilaisille
NEW YORK ja LONTOO ja OSLO, 1.11.2021 - Forsta, johtava asiakaskokemus- ja tutkimusteknologia-alan yhtiö, joka syntyi aiemmin tänä vuonna Confirmitin, FocusVisionin ja Dapresyn yhdistyessä, aloittaa yhteistyön Suomalaisen tekoälyyn pohjautuvan analytiikka-alusta Lumoan kanssa. Lumoan alusta on integroitu Forstan maailmanluokan asiakaskokemusalustaan, ja yhdessä yritykset tarjoavat edistyksellistä tekoälypohjaista analytiikkaa asiakkaille, jotka haluavat tunnistaa tärkeimmät asiakaskokemukseen vaikuttavat asiat ja olla ketteriä päätöksenteossa.
Forstan tarjontaan sisältyy erilaisia skaalautuvia ratkaisuja asiakas(VoC)- ja työntekijäpalautteen (VoE) analysointiin ja kyselyiden tekoon. Ratkaisut kattavat sekä yksinkertaisemmat kyselyt että edistyneemmän tiedonkeruun, jolla tuetaan reaaliaikaista päätöksentekoa. Ratkaisut toimivat eri laitteissa niin että kyselyihin voi vastata paikasta riippumatta, samalla kun Forstan oma koneoppismisteknologia automaattisesti tunnistaa kysymystyypit ja vastausvaihtoehdot luoden räätälöitävän online-kyselyn.
Forsta ja Lumoa vievät yhdessä palautteenkeruun aivan uudelle tasolle mahdollistamalla vapaamuotoisen palautteen analysoinnin tekoälyn avulla, ja samalla säästetään aikaa palautteiden läpilukemisessa. Molemmat ratkaisut ovat saatavilla yli 60 eri kielellä.
”Olemme erittäin innoissamme kaikesta siitä, mitä Lumoa on jo osoittanut kykenevänsä tekemään, ja siitä kaikesta, mitä tulemme yhteistyömme aikana saavuttamaan”, sanoo Giles Whiting, Forstan VoC- ja VoE-toimialueiden toimitusjohtaja ja operatiivinen johtaja. ”Huippuluokan ratkaisumme tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden käsitellä avointa palautetta skaalautuvien tekoälytyökalujemme avulla. Näin syntyy entistä laadukkaampia päätelmiä sekä asiakas- ja työntekijäpalautteen että markkinatutkimusten pohjalta.”
”Odotamme innolla yhteistyötä Forstan tiimin kanssa. ”Forstan tiimi suhtautuu innovointiin intohimoisesti, aivan kuten mekin. Haluamme molemmat auttaa yrityksiä parantamaan asiakaskeskeisyyttään tarjoamalla näille älykkäitä ratkaisuja, jotka ovat helppokäyttöisiä ja nopeita ottaa käyttöön”, sanoo Lumoan toimitusjohtaja Johanna Sinkkonen. ”Moni Forstan asiakkaista on jo päässyt kokeilemaan Lumoan tekoälypohjaisia työkaluja, ja Lumoan alusta auttaa heitä hyödyntämään kerättyä palautetta entistä paremmin ja käytännönläheisemmällä tavalla. Odotamme innolla tulevaa yhteistyötä Forstan kanssa.”
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Taru Aalto - VP, Channel Sales & Partner Offering at Lumoa
taru@lumoa.me
Mobile (+358) 50 372 9031
Tietoja julkaisijasta
Forsta
Forsta on asiakaskokemus- ja markkinatutkimusteknologian uranuurtaja. Kansainvälinen, vuonna 2021 alan johtavien yritysten Confirmitin, FocusVisionin ja Dapresyn yhdistyessä syntynyt yrityksemme tarjoaa asiakkaillemme laajoja ja kattavia tutkimus- ja tietoratkaisuja, jotka kattavat esimerkiksi asiakaskokemuksen, yrityspalautteen hallinnan, asiakkaan ja työntekijän äänen sekä kerättyjen tietojen laatuun, määrään ja visualisointiin liittyvät toiminnot. Forsta tarjoaa asiakkaidensa käyttöön laajan valikoiman markkinoiden johtavia työkaluja, kuten esimerkiksi palkitun tietojen visualisoinnin ja raportoinnin työkalupaketin. Näiden työkalujen sekä asiantuntijoiden ohjauksen avulla yhtiö tarjoaa yritysten päätöksentekijöille mahdollisuuden ohjata liiketoimintaansa todellisen, syvällisen asiakasymmärryksen perusteella. Pohjoismaissa Forstan nimi tarkoittaa ruotsiksi ymmärtämistä.
Lisätietoja osoitteessa Forsta.com.
Lumoa
Lumoa on Suomalainen analytiikan ammattilaisten perustama yritys, jonka tavoitteena on auttaa yrityksen jokaista työntekijää tekemään parhaita mahdollisia päätöksiä asiakasta kuunnellen. Lumoan helppokäyttöinen alusta ratkaisee haasteet, joita yritykset kohtaavat käsitellessään tuhansia eri kosketuspisteistä päivittäin saamiaan asiakasreaktioita. Lumoan avulla myös avoimen palautteen, kuten kyselyvastausten, verkkoarvostelujen sekä asiakastukikontekstissa käytyjen keskustelujen käsittely sujuu vaivatta. Lumoa erottuu muista vastaavista ratkaisuista, sillä miten se analysoi tekstiä yhdistäen tekoälyn ja ihmisälyn parhaita puolia tuottaakseen tietojen pohjalta mahdollisimman tarkkoja ja toimivia päätelmiä.
Lisätietoja osoitteessa www.lumoa.me
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lumoame Oy
Forsta Partners with Lumoa to Deliver Powerful, AI-Driven Analytics To CX, EX and Market Research Professionals1.11.2021 09:00:00 EET | Press release
Partnership will streamline open-ended feedback using artificial intelligence to drive better-informed decisions
Forsta upprättar partnerskap med Lumoa för att leverera kraftfull AI-driven analys Till CX, EX och marknadsundersökningsspecialister1.11.2021 09:00:00 EET | Pressmeddelande
Partnerskapet kommer att effektivisera öppen feedback med hjälp av artificiell intelligens, och möjliggöra mer välinformerade beslut
Lumoa ja Futurelab Finland yhteistyöhön: Tekoäly tukemaan asiakaskokemuksen kokonaisvaltaista kehitystä12.10.2021 12:00:00 EEST | Tiedote
Suomalainen pitkän linjan asiakaskokemuksen strateginen kehittäjä, Futurelab Finland ja suomalainen tekoälyyn perustuva asiakaskokemuksen mittaus- ja kehitysalusta Lumoa ovat sopineet yhteistyöstä. Yhteistyön myötä Futurelab Finlandin asiakasprojekteissa voidaan tehokkaasti hyödyntää Lumoan alustaa kehityskohteiden tunnistamisessa ja systemaattisen kehittämisen tukena.