Vastuullisen muodin kasvuraketti IVALO.COM keräsi 850 000 euron rahoituskierroksen
IVALO.COMin alustalla tarjottavia vastuullisia muotituotteita on myyty jo 22 maahan. Viimeisen vuoden ajan IVALO.COMin päämarkkina on ollut Suomi, ja sekä valikoimassa että markkinoinnissa on fokusoitu suomalaisiin tuotteisiin ja asiakkaisiin.
IVALO.COM on 850 000 euroa rahoitusta kerännyt start up, joka lähtee suomalaisena verkkokauppana laajentumaan eurooppalaisille muotimarkkinoille talvella 2021-2022.
“Meillä on ollut vaikeita vuosia ja useaan kertaan olemme olleet lähellä konkurssia. Nyt olemme uuden tiimin myötä löytäneet nopean kasvun ja markkinaposition. Meillä on kaikki mahdollisuudet luoda IVALO.COMista Suomen ensimmäinen merkittävä kansainvälinen verkkokaupan menestystarina!”
IVALO.COM on suomalainen kansainvälisen muodin markkinapaikka, joka tarjoaa yhdellä kertaa yli 100 vastuullista muotibrändiä. IVALO.COMin valikoimaa kuratoidaan jatkuvasti vastaamaan modernin pukeutujan tarpeita.
IVALO.COMin kaikki brändit käyvät läpi yhteistyössä Aalto -yliopiston tutkijoiden kanssa kehitetyn Sustainability Frameworkin.
IVALO.COMin kasvuvauhdista ovat covidin aikana vastanneet Hanna Sairinen ja Molla Jelkänen, jotka ovat aikaisemmin kiihdyttäneet esimerkiksi luonnonkosmetiikan monikanavaista tähtibrändiä Jolieta.
Kuvat:
https://www.dropbox.com/sh/1emmop1w74qx2xs/AACGikOmUbspFtEthe_A2nTYa?dl=0
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Matti LamminsaloCEOIVALO.COM
Puh:+358 40 500 2607matti@ivalo.comKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
IVALO.COM on suomalainen kansainvälisen muodin markkinapaikka, joka tarjoaa yhdestä paikasta yli 100 vastuullista muotibrändiä.
IVALO.COMin valikoimaa kuratoidaan jatkuvasti vastaamaan modernin pukeutujan tarpeisiin. Ekologisuuden, eettisyyden ja sosiaalisen vastuullisuuden lisäksi IVALO.COMin tuoteportfolion tunnusmerkkejä ovat ajankohtaisuus, urbaanius ja yksilöllisyys.
IVALO.COMin kaikki brändit käyvät läpi yhteistyössä Aalto-yliopiston asiantuntijoiden kanssa kehitetyn Sustainability Frameworkin. Vastuullisen muodin viitekehys varmistaa, että markkinapaikalle liittyvät tuotemerkit täyttävät aidosti vastuullisen muodin vaatimukset. Osassa tuotemerkeistä voi olla siksi saatavilla vain yksittäinen tuotelinja.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta IVALO.COM
IVALO.COM tuplasi myyntinsä ja rekrytoi alan tunnetun vaikuttajan ja kriitikon Outi Pyyn8.2.2023 10:20:26 EET | Tiedote
Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM on jälleen tuplannut myyntinsä vuonna 2022. Vastuullisen muotikaupan myynti viime vuonna oli noin 2 miljoonaa euroa. Yhtiön ja brändin menestys kertoo siitä, että aito vastuullisuus myy ja asiakkaat uskovat tuotekategoriaan. Arvopohjainen ostaminen kasvaa ja siihen vastaavaa valikoimaa on jatkuvasti enemmän. IVALO.COMin kasvavaan tiimiin on vuoden 2023 alusta rekrytoitu tunnettu tekstiilalan vastuullisuuskonsultti ja kriitikko, vuoden vastuullisuusvaikuttajaksi valittu Outi Pyy.
Pandemia-aika on lisännyt kiinnostusta vaatteiden vastuullisuutta kohtaan7.4.2022 14:32:40 EEST | Tiedote
Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM on myynyt vuonna 2021 validoituja muotibrändejä suomalaisille asiakkaille noin miljoonalla eurolla.