Julkaisuvapaa 27.4.2022 kello 18: Great Place to Work® -kestomenestyjä tietää, että vahva yrityskulttuuri näkyy brändinä, joka houkuttelee työntekijöitä ja johon myös asiakkaat haluavat kiinnittyä
Parhaat yritykset onnistuvat sitouttamaan sekä henkilöstön että asiakkaat. Työntekijä- ja asiakaskokemus on nostettu myös uuden strategian kärkeen, jota Aava & Bangilla kehitettiin yhdessä työntekijöiden ja verkoston kanssa. –Uskomme siihen, että paras strategia herää eloon arjessa. Tämä tarkoittaa, että meidän tulee panostaa sisäiseen viestintään ja varmistaa yhteinen suunta ja tahtotila avoimen vuorovaikutuksen avulla, Aava & Bangin tuore toimitusjohtaja Vilja Laaksonen kertoo.
Aava & Bang panostaa työntekijöiden hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti. Hyvinvoiva ja merkityksellinen työelämä on tärkeä arvo, jota pyritään arjessa vahvistamaan esimerkiksi lähijohtamisen avulla. Myös työsuhde-edut valitaan vuosittain yhdessä työntekijöiden kanssa. Tyytyväisyys työpaikkaan näkyy myös Trust Index© -kyselyssä, jonka mukaan 100 % Aava & Bangin työntekijöistä näkee yrityksen hyvänä työpaikkana.
–Yhteiset tavoitteet ja arvot antavat raamit ja rakenteet arjelle, jossa jokaisen työntekijän on hyvä olla. Vahvan kulttuurin rakentaminen vaatii panostusta systemaattisiin kuulemisen käytänteisiin. Esimerkiksi meidän työntekijät ovat nostaneet esiin, että heille merkityksellisiä asioita ovat toisista välittäminen, avoin keskusteluyhteys sekä tasapaino työn ja vapaan välillä, Laaksonen kuvailee.
Yritys on kasvanut kuluneena vuonna noin 20 % ja samaan aikaan työntekijöiden lukumäärä on kasvanut lähes 60:een markkinoinnin-, viestinnän-, ja valmennuksen asiantuntijaan. Parhaista työntekijöistä kilpaillaan ja yrityksen työnantajabrändi toimii osaltaan kasvun ja kilpailuedun mahdollistajana.
Merkityksellisyys on yksi avainsana, joka ohjaa monella tavalla Aava & Bangin toimintaa. Tavoitteena on, että vahva yrityskulttuuri näkyy brändinä, johon myös asiakkaat haluavat kiinnittyä. –Se, että kulttuurista on viestitty aktiivisesti ulospäin, on auttanut rekrytoinneissa kovasti. Tämän myötä samanlaisia tekemisen periaatteita arvostavat ihmiset ovat osanneet hakeutua meille ja kulttuuri on pysynyt kasvunkin myötä halutunlaisena, painottaa henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala.
Aava & Bang on kestomenestyjä Parhaat työpaikat -kilpailussa. Yritys on sijoittunut vuonna 2021 Suomen 4. parhaaksi työpaikaksi ja vuonna 2020 Suomen parhaaksi ja Euroopan 3. parhaaksi työpaikaksi pienten yritysten sarjassa. Tänä vuonna Aava & Bang osallistui henkilöstömäärän kasvettua ensimmäistä kertaa kilpailun keskisuurten yritysten sarjaan.
Lista vuoden 2022 Parhaista Työpaikoista julkaistaan Great Place to Workin toimesta keskiviikkona 27.4. kello 15 alkaen ja samalla saamme kuulla myös Aava & Bangin tarkan sijoituksen vuoden 2022 vertailussa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Hanne-Mari MiskalaHenkilöstöjohtajaAava & Bang Oy
Puh:040 570 85 04hanne-mari.miskala@bang.fiVilja LaaksonenAava & Bang Oy
Puh:050 347 2299vilja.laaksonen@bang.fiLaura MoilanenMarkkinointipäällikköAava & Bang
Puh:040 516 9649laura.moilanen@bang.fibang.fiKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Aava & Bang lyhyesti
- Kasvumarkkinointitoimisto, jonka palveluvalikoima kattaa strategisen markkinointi-, viestintä- ja myyntityön sekä koulutusta ja valmennusta näiden teemojen parissa
- Toimistot Jyväskylässä, Helsingissä ja Tampereella
- Omistajina yrityksen kuusi perustajaomistajaa
- Liikevaihto tilikaudella 2021-2022: 3,7 miljoonaa euroa, ennakoitu
- Liiketulos tilikaudella 2021-2022: 10 prosenttia, ennakoitu
- Henkilöstö: 55
- Yritys auttaa rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua
- Aava & Bang panostaa työntekijöiden hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti ja esimerkiksi työsuhde-eduista päätetään yhdessä henkilökunnan kanssa vuosittain
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Aava & Bang Oy
Aava & Bang sai tunnustusta yhtenä Euroopan parhaista työpaikoista22.9.2023 08:24:51 EEST | Tiedote
Systemaattinen ja pitkäjänteinen työ vahvan yrityskulttuurin rakentamiseksi näkyy Aava & Bangin menestyksessä Great Place to Work® Euroopan parhaat työpaikat 2023 -vertailussa. Yritys sijoittui 30:nneksi tänään julkaistussa listauksessa.
Markkinointitoimistot Aava & Bang Oy ja Markkinointitoimisto Bermuda Oy yhdistyvät15.12.2022 00:00:00 EET | Tiedote
Markkinointitoimistot Aava & Bang Oy ja Markkinointitoimisto Bermuda Oy yhdistyvät 3.1.2023 Aava & Bangin nimen alle. Yhdistymisen myötä yrityksen liikevaihto on noin 6 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 80 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista Helsingissä, Jyväskylässä ja Tampereella.
Uusi vuosittain toteutettava tutkimus yhdistää työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen nykytilan kartoituksen – tulokset julkaistaan tammikuussa 2023.28.8.2022 00:00:00 EEST | Tiedote
Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Maanantaina 29.8.2022 julkaistava Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta. Tieto valjastetaan myös tulevaisuuden työelämän käyttöön, sillä jokaisesta vastauksesta lahjoitetaan opetuspuheenvuoro yhdelle nuorelle.
Uusi toimitusjohtaja luotsaamaan yhtä Suomen parhaista työpaikoista27.10.2021 00:00:00 EEST | Tiedote
Aava & Bang on saanut tunnustusta yhtenä Suomen parhaista työpaikoista ja työnantajabrändeistä. Nyt uuteen strategiaan haetaan voimaa uuden toimitusjohtajan ja uudistetun johtoryhmän kautta. Uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu 1.1.2022 alkaen Aava & Bang Oy:n liiketoimintajohtaja ja viestinnän tohtori Vilja Laaksonen.
Terapiaa työaikana ja muita hyvinvointitekoja - Great Place To Work -menestyjä panostaa kokonaisvaltaiseen työntekijäkokemukseen29.4.2021 08:22:55 EEST | Tiedote
Kasvumarkkinointitoimisto Aava & Bang Oy tukee monin keinoin työntekijöidensä henkistä ja fyysistä hyvinvointia. Panostukset siivittivät koronavuodesta huolimatta yrityksen 29 prosentin kasvuun ja veivät toisen kerran peräkkäin Great Place to Work-kilpailun finaalin kärkeen.