Ensimmäisenä Varsinais-Suomessa: Kolme muodin kuuminta brändiä avaa Kauppakeskus Myllyssä – ”Myllyssä on vetovoimaa”
Puolalaisen LPP Groupin Sinsay, Cropp ja House ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia brändejä, jotka tarjoavat muotia nuorille, lapsille ja aikuisille. Tähän asti ainoastaan muutamassa Etelä-Suomen kauppakeskuksessa saatavilla olleet brändit avaavat kolme näyttävää myymälää Kauppakeskus Myllyssä kesä–heinäkuussa.
– Meille on ollut selvää, että haluamme avata myymälöitämme myös Turun suuntaan. Myllyllä on monia vahvuuksia: se on houkutteleva ja monipuolinen kauppakeskus, jolla on kasvava asiakasvirta ja joka tavoittaa lähikunnista paljon kävijöitä. Uskomme, että meidän myymälämme ovat odotettu lisä Myllyn tarjontaan, sanoo LPP Finlandin Operational Manager Seija Leppihalme.
– Myllyyn avattavat myymälät ovat LPP Groupin ensimmäinen avaus Turun seudulle. Olemme erittäin iloisia, että pitkät vuokraneuvottelut saatiin onnelliseen päätökseen ja LPP päätti aloittaa laajentumisen juuri meillä. Olemme selvästikin se kauppakeskus, johon merkittävät brändit haluavat Länsi-Suomessa tulla, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.
Muotia trendien aallonharjalta
Sinsayn valikoimissa on naisten, miesten ja lasten vaatteita sekä koti- ja beauty-mallistot. House- ja Cropp-brändit on suunnattu erityisesti nuorille aikuisille.
– Tuotteemme ovat hyvin yksilöllisiä ja ajan hermolla. Erotumme muista Suomessa olevista muotiketjuista, ja esimerkiksi Cropp ammentaa vaikutteita urheilumaailmasta, graffiteista ja on hengeltään hyvin urbaani, Leppihalme kertoo.
Brändien taustalla oleva LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Suomessa konsernin tavoitteena on nostaa myymälöiden määrä nykyisestä yhdeksästä kahteenkymmeneen vuoden loppuun mennessä.
– Myllyn myymälöihin tullaan palkkaamaan tuntisopimuksella alustavan suunnitelman mukaan 35–40 henkilöä sekä lisäksi keikka-apulaisia.
Mylly täyttyy liikkeistä
LPP Finland Oy vuokraa Myllystä kerralla 2 000 neliötä liiketilaa, joka jaetaan kolmen brändimyymälän kesken.
– Tämän sopimuksen myötä Myllyn käyttöaste on peräti 97 prosenttia, mikä on mahtava näyttö Myllyn entisestään kasvavasta vetovoimasta. Vuokraus käy nyt Myllyssä kuumana, ja meillä on mahdollisuus keskittyä suunnittelemaan tulevaisuuden kestävän kauppakeskuksen tarjontaa ja kumppaneita vieläkin tarkemmin, iloitsee Mari Hantula.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Seija Leppihalme, Operational Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.com
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Reso har Finlands nöjdaste hyresgäster – butikerna ger Köpcentrum Mylly topprekommendationer6.11.2024 08:28:24 EET | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly uppnådde första plats i KTI Kiinteistötieto Oy:s nöjdhetsundersökning bland köpcentrums hyresgäster. Av alla köpcentrum i Finland hade Mylly högst NPS, som är ett mått på hyresgästernas vilja att rekommendera sin hyresvärd. Mylly har tagit stödet till hyresgästernas affärsverksamhet och framgång till en helt ny nivå: verkställande direktören ger personligt mentorsstöd till företagare och chefer, och Mylly har skapat ett utbildningsprogram, Mylly-Akademin, med kostnadsfria utbildningar för all Mylly-personal, bland annat om försäljning, säkerhet och kundupplevelse.
Raisiossa Suomen tyytyväisimmät vuokralaiset – Kauppakeskus Myllyn liikkeiltä huippusuositukset6.11.2024 08:28:24 EET | Tiedote
Kauppakeskus Mylly nousi ensimmäiselle sijalle KTI Kiinteistötieto Oy:n vuokralaistyytyväisyystutkimuksessa, jossa mitattiin kauppakeskusten vuokralaisten tyytyväisyyttä. Myllyn NPS eli vuokralaisten suositteluhalukkuutta mittaava arvo on suomalaisten kauppakeskusten korkein. Kauppakeskus Myllyssä vuokralaisten liiketoiminnan ja onnistumisen tukeminen on viety aivan uudelle tasolle: toimitusjohtaja mentoroi yrittäjiä ja päälliköitä henkilökohtaisesti, ja Myllyyn luodussa koulutusohjelmassa, Mylly Akatemiassa, järjestetään maksuttomia koulutuksia koko Myllyn henkilökunnalle muun muassa myynnistä, turvallisuudesta ja asiakaskokemuksesta.
Köpcentrum Myllys affärslokaler har en användningsgrad på nästan 100 % – Under höstlovsveckan besannas något som många önskat, när artisten Mirella uppträder på Myllytorget14.10.2024 07:45:00 EEST | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly lockar till sig både inhemska och internationella varumärken. Hela 99 procent av affärslokalerna är i bruk, medan användningsgraden i andra jämförbara köpcentrum är omkring 93 procent. Under julen blir det helt fullt i Mylly, då pop up-butiker tar över det fåtal affärslokaler och korridorutrymmen som fortfarande är lediga. Fredagen den 18 oktober firar Mylly sin 23-årsdag, och då går en önskan som många haft i uppfyllelse: den populära artisten Mirella uppträder på Myllytorget, i ett av sina få offentliga uppträdanden under hösten.
Kauppakeskus Myllyn liiketilojen käyttöaste on lähes 100 % – Syyslomaviikolla täyttyy monen toive, kun artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla14.10.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Mylly houkuttelee sekä kotimaisia että kansainvälisiä brändejä. Liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, kun käyttöaste muissa vastaavissa kauppakeskuksissa on noin 93 prosenttia. Jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät. Perjantaina 18. lokakuuta Mylly juhlii 23-vuotissyntymäpäiväänsä, ja silloin täyttyy monen toive: suosittu artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla yhdellä syksyn harvoista julkisista keikoistaan.
Köpcentrum Mylly lockar elbilister, resenärer och till och med tammerforsbor på sommaren28.5.2024 08:52:46 EEST | Pressmeddelande
Sommarsäsongen är traditionellt livlig på Köpcentrum Mylly. Förutom laddningsstationen som öppnas i juni betjänas besökarna av flera förnyade och helt nya affärer samt ett rikligt utbud av pop up-butiker. Mylly lockar resenärer ända från Birkaland, som nu får byta ut vyn av Näsinneula och Pyynikki utsiktstorn mot Myllytornet i Reso.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme