Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä

Jaa

Lehdistötiedote 29.11.2023

Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä

Digital Workforce tiedottaa, että sen aiemmat palvelut, Roboshore ja Robot As a Service, muuttuvat Outsmartiksi - johtavaksi kokonaisvaltaiseksi liiketoimintaprosessien automaatiolustaksi ja hallinnoiduksi palveluksi. Tämä merkittävä uudelleenbrändäys on strateginen kehityskulku , jolla pyritään vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja ylittämään odotukset. Outsmartilla pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisia prosessiautomaatiovalmiuksia sekä parempaa palvelukokemusta.

Yhtiö esittelee nyt ylpeänä Outsmartin: huipputason alustan ja hallinnoidun palvelun liiketoimintaprosessien automatisointiin (Business Process Automation, BPA), ohjelmistorobotiikkaan (Robotic Process Automation, RPA) ja älykkääseen asiakirjojen käsittelyyn (Intelligent Document Processing, IDP). Outsmart on olennainen osa liiketoiminnan työnkulkuja välittäen tietoa saumattomasti koko organisaatioon. Se varmistaa tiedon jatkuvan integraation ja tehostaa yhteistyötä olemassa olevan yritysarkkitehtuurin sekä ihmisten ja digityöntekijöiden välillä.

Suunnittelupalvelumme auttavat arvon löytämisessä ja automatisoinnin parhaiden käytäntöjen määrittämisessä. Varmistamme pitkän aikavälin menestyksen rakentamalla automaatiovalmiudet asiakkaan organisaation sisälle. Toimituspalvelumme toteuttavat ainutlaatuisia automaatio-ja transformaatio-ohjelmia, jotka täydentävät kattavaa palvelutarjontaamme entisestään.

Outsmart on suunniteltu ainutlaatuisesti pääsemään eroon perinteisten toiminnallisten siilojen tehottomuudesta ja tarjoamaan ennennäkemätöntä hallintaa ja näkyvyyttä monimutkaisiin, pitkäkestoisin operatiivisiin prosesseihin.  Outsmart tehostaa liiketoimintaprosesseja yhdistämällä erilliset tehtävät saumattomiksi työnkuluiksi. Sen avulla automaatio paranee ja reaaliaikainen näkymä toimintoihin lisää liiketoiminnan arvoa ja mahdollistaa low-code-ratkaisujen maksimaalisen hyödyntämisen liiketoiminnan automaatiossa.

"Olemme iloisia saadessamme tarjota laadukkaita Outsmart-palveluitamme sadoille nykyisille ja uusille potentiaalisille asiakkaillemme jatkaen menestystarinaamme RPA- ja tekoälyhankkeissa. Vuosien varrella olemme rakentaneet huippuluokan ohjelmistorobotiikkaohjelmia ja -projekteja usein yhdistäen ne tekoälyyn. Nyt kun meillä on lisäksi prosessiohjaus ja asianhallinta, pystymme yhdistämään kaikki teknologiamme ja aikaisemmat automaatioratkaisut ylivoimaiseksi automaatiokyvykkyydeksi. Yhdistämällä eri teknologiat ja helpon hallinoinnin voimme hallita ja automatisoida monimutkaisia, jopa vuosia kestäviä ja eri toimintojen läpi leikkaavia ja aiemmin hallitsemattomia prosesseja. Erinomaisena esimerkkinä tästä on monivuotinen syöpähoidon automaatio- ja seurantaratkaisumme (Cancer Care Follow-up Automation and Management, CFAM) hinnoiteltuna per potilas teknologian ja työn sijasta.”, kertoo Jussi Vasama, Digital Workforcen toimitusjohtaja.

Outsmart erottautuu ainutlaatuisilla porrastetuilla palvelutasoillaan. Tekoälyn mittavan suosion innoittamana tuomme tämän hetken parhaita tekoälymalleja hyödyntävän älykkään asiakirjojen käsittelyn kaikille asiakkaillemme palvelutasosta riippumatta. Go-tasolla asiakkaat voivat valita joko RPA:n tai BPA:n, kun taas Scale pitää sisällään molemmat. Enterprise asiakkaille tarjoamme tuotteistettuja prosessiautomaatioratkaisuja. Asiakkaat voivat valita juuri ne teknologiat ja palvelut, jotka sopivat parhaiten heidän organisaationsa sen hetken automaatiotarpeisiin sekä arvonluontiin eri vaiheissa.

Outmartin lähestymistapa on aito, kokonaisvaltainen ja teknologiasta riippumaton. Kun tämä yhdistyy ainutlaatuisiin liiketoimintamalleihin, kuten minuutti-, prosessi- tai arvokohtainen hinnoittelu, syntyy verratonta joustavuutta ja tehokkuutta ratkaisujen hallintaan sekä asiakkaiden tukemiseen läpi heidän automaatiomatkansa.

Outsmartin tärkeimmät edut:

  • Nopeus: Liiketoimintaprosessien läpimenoaikojen dramaattinen parantaminen.
  • Toiminnan tehokkuus: Saat enemmän aikaan vähemmillä resursseilla.
  • End-to-End-näkyvyys: Reaaliaikainen näkymä kaikille liiketoiminnan sidosryhmille.
  • Audit & Control: Kattavat kirjausketjut ja monimutkaisten toimintojen valvonta.
  • Laatu: Parannetaan oikeita tunnuslukuja heti alusta alkaen ja varmistetaan samalla vaatimustenmukaisuus.
  • Mitattavat liiketoimintavaikutukset: Liiketoiminnan parantaminen räätälöidään asiakkaan ainutlaatuisiin olosuhteisiin.

Outsmartin tärkeimmät ominaisuudet:

  • Tuotantokapasiteetti: Liiketoiminnan erityistarpeisiin räätälöityjen low-code automaatioiden toteuttaminen.
  • Prosessien ylläpito: Keskeytymättömän toiminnan takaaminen jatkuvalla seurannalla.
  • Laadunhallinta: Alan parhaiden käytäntöjen noudattaminen ratkaisun optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi.
  • Riskienhallinta: ISO 27k ja 20k -standardien noudattaminen turvallisuuden ja operatiivisen huippuosaamisen varmistamiseksi.
  • Taloudellinen joustavuus: Mahdollistaa liiketoiminnan tarpeiden mukaan skaalautuvat ratkaisut.
  • Läpinäkyvyys hankintaan: erilaiset hankintamallit ja selkeä, kattava hinnoittelu.

Digital Workforce Outsmart määrittelee uudelleen liiketoimintaprosessien automatisoinnin toimikentän. Se ei ole vain pelkkä alusta ja hallinnoitu palvelu vaan strateginen kumppani organisaatioiden automaatiomatkalla kohti digitaalista muutosta, kilpailuetua ja toiminnallista huippuosaamista.

Lue lisää Outsmartista verkkosivuiltamme: https://digitalworkforce.com/fi/alykkaan-automaation-palvelut/outsmart/

Lisätietoja:
Jussi Vasama, CEO, Tel. +358 50 380 9893, jussi.vasama@digitalworkforce.com

Tietoja Digital Workforcesta

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

Avainsanat

Kuvat

Jussi Vasama
Jussi Vasama
Nina Kaverinen
Lataa

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa2.7.2024 11:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 2.7.2024 Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa Digital Workforce, johtava prosessiautomaation palveluyhtiö, kertoo kumppanuudesta tekoälyagenttien pioneeriyhtiö Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa. Tämä on merkittävä edistysaskel kokonaisvaltaisessa liiketoimintaprosessien automatisoinnissa, missä yhdistyvät ohjelmistorobotiikan (Robotic Process Automation, RPA) vahvuudet ja suurten kielimallien (Large Language Models, LLM) joustavuus. Tekoälyagentit mahdollistavat nopean ja tehokkaan automatisoinnin tietotyön tehtävissä, jotka tyypillisesti edellyttävät työläitä manuaalisia prosesseja. Muuttuva automaatio Yli yhdeksän vuoden kokemuksella prosessiautomaatiosta, ohjelmistorobotiikasta ja luonnollisen kielen prosessointijärjestelmistä (Natural Language Processing, NLP), Digital Workforce on tämän mullistavan muutoksen eturintamassa. Sääntöpohjaisist

Digital Workforce Announces Strategic Partnership with Sema4.ai to Deliver AI Agents on its Outsmart Platform2.7.2024 11:00:00 EEST | Press release

Press release 2 July 2024 Digital Workforce Announces Strategic Partnership with Sema4.ai to Deliver AI Agents on its Outsmart Platform Digital Workforce, a leader in process automation services, is thrilled to announce a partnership with Sema4.ai, the pioneering enterprise AI Agent company, to integrate Sema4 AI Agents into its Outsmart business process automation platform. This marks a significant advancement in holistic business process automation, combining the strengths of Robotic Process Automation (RPA) and the flexibility of Large Language Models (LLMs). AI agents enable fast and effective automation of knowledge work tasks that typically require intensive manual processes. Revolutionizing Automation With over nine years of experience in process automation, RPA, and Natural Language Processing (NLP) systems, Digital Workforce is at the forefront of this transformative change, where rule-based pre-trained RPA robots become more powerful when paired with GenAI-powered agents. The

Digital Workforcelle yli 1,3 miljoonan euron sopimus Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirrosta28.6.2024 10:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 28.6.2024 Digital Workforcelle yli 1,3 miljoonan euron sopimus Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirrosta Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, kertoo saaneensa Istekin ja Atostekin kautta Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirtoprojektin. Työ sisältää aktiivisten asiakastietojen poiminnan kahdeksasta eri lähdejärjestelmästä ja niiden konvertoinnin muotoon, josta ne pystytään siirtämään näppärästi uuteen Mediconsultin Saga-järjestelmään. Aktiivisia asiakkaita, joiden tiedot siirretään, on vähintään 78 000. Kyseessä on toistaiseksi suurin aktiivisten sosiaalihuollon asiakastietojen siirtoprojekti Suomessa. Marraskuussa 2024 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat järjestelmät yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotettavasti, sujuvasti ja tehokkaasti. ”Pirka

Digital Workforce secures over EUR 1.3 million contract for the transfer of active customer data in the Pirkanmaa Wellbeing Services County28.6.2024 10:00:00 EEST | Press release

Press Release 28.6.2024 Digital Workforce secures over EUR 1.3 million contract for the transfer of active customer data in the Pirkanmaa Wellbeing Services County Digital Workforce, a leading provider of RPA and process automation services, has secured a significant project to transfer active customer data from the Pirkanmaa Wellbeing Services County through Istekki and Atostek. The project involves extracting active customer data from eight different source systems and converting it into a format that can be easily transferred to the new Saga system by Mediconsult. This project is the largest active social care customer data transfer project in Finland to date, with at least 78,000 active customers' data being transferred. The Saga system, scheduled for launch in November 2024, will integrate the previous systems into a single entity. During the transition phase, it is crucial that all active and valid customer data is transferred to the new system in a reliable, smooth, and efficien

Oulun kaupunki edelläkävijänä tekoälyn hyödyntämisessä: OuluBot virtuaaliassistentti käyttää nyt myös generatiivista AI:ta18.6.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

OuluBot on Oulun kaupungin älykäs, keskustelevan tekoälyn virtuaaliassistentti, joka mahdollistaa asiakkaiden ohjauksen ja neuvonnan 24/7. OuluBot syntyi kehityshankkeen tuloksena ja se on palvellut nyt tuotannossa vuodesta 2022 lähtien kasvattaen jatkuvasti suosiotaan. Lokakuussa 2023 Oulu otti ensimmäisten joukossa käyttöön generatiivisen AI:n ominaisuuksia, joilla OuluBot paranee entisestään. OuluBotin taustalla on Boost.ai:n keskustelevan tekoälyn teknologia ja palvelukumppaneina Digital Workforce Services Oyj ja Front AI. OuluBotissa on tuhansia aikeita ja se palvelee kaupungin asiakkaita hyvin laajasti eri alueilla. Tällä hetkellä OuluBot osaa vastata satoja aihealueita koskeviin tiedusteluihin, sisältäen esimerkiksi Oulun seudun joukkoliikennettä, kadonneita matkakortteja, matkailua, kirjastoja, rakennusvalvontaa ja hyvinvointipalveluita koskevia kysymyksiä. OuluBotin parissa työskentelee nykyisin 22 henkilöä, joista pääosa on tekoälymallia kouluttavia AI Trainereitä. Laajoihin

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye