Kauppakeskus Mylly Oy

Kauppakeskus Myllyn mainoslakana muuntuu kestokasseiksi paikallisin voimin

Jaa

Kauppakeskus Myllyn ja turkulaisen Cuidun yhteistyönä ison asunnon kokoinen mainosbanderolli muuntui kestokasseiksi. Myllyn tavoitteiden mukaisesti tässä toteutuu kaksi hyvää asiaa: paikallisten toimijoiden tukeminen ja ylijäämämateriaalin kierrättäminen.

Nainen esittelee kahta kestokassia, taustalla näkyy kauppakeskuksen liukuportaita ja jouluvaloja.
Myllyn konseptipäällikkö Meri Hakulinen kertoo, että uniikin kestokassin voi voittaa itselleen arvonnassa jo ennen joulua. Kuva: Elisa Honkasalo

Kauppakeskus Mylly kierrättää suuren mainoslakanan eli banderollin kestokasseiksi. 

– Viimekesäisen Tyyliin Mylly -muotikampanjan aikana Turun linja-autoasemalla oli suuri, 120 neliömetrin kokoinen mainosbanderolli. Koska banderollia ei voi enää uudelleen käyttää mainostarkoituksessa, päätimme hyödyntää sen materiaalin muokkaamalla kankaasta 200 kestokassia, kertoo Kauppakeskus Myllyn konseptipäällikkö Meri Hakulinen.

Poikkeuksellisen Tyyliin Mylly -muotikampanjan, jossa ei esitelty yhtään vaatetta, suunnitteli Myllylle turkulainen mainostoimisto Grundlage. Mainoksessa esiintyi turkulainen malli Fidéline Habimana, ja tuotannosta vastasi Raisiossa sijaitseva luova tuotantoyhtiö simelius simelius.

Banderollin uusi elämä

Kestokassien suunnittelusta ja tuotannosta ovat vastanneet turkulaisen Cuitu-brändin nuoret suunnittelijat. Cuitu on kestäviä asusteita suunnitteleva yritys, joka on perustettu vuonna 2019. Yritys tuottaa urbaaneja, unisex-tyylisiä asusteita paikallisten yritysten tuotannon ylijäämämateriaaleista.  

– Tällainen yritysyhteistyö tarjoaa hienoja mahdollisuuksia luoda uusia käyttötarkoituksia ylijäämämateriaaleille. On myös meille hauskaa luoda suosituista designeista uusia variaatioita pienellä tuotekehittelyllä, kun saamme käsittelyymme uusia materiaaleja. Näiden yhteistöiden kautta syntyy kiinnostavia tuotetarinoita ja tulemme myös brändinä tutuiksi uusille tahoille, kertoo Cuidun toimitusjohtaja Evi Oivanen

Paikallisten yritysten ylijäämämateriaalin hyödyntämisen lisäksi Myllyn kestokassit myös valmistetaan Suomessa. Ompelusta vastaa Turun satamassa sijaitseva pientuotanto, joka toimii osana Fabriikki 8 -osuuskuntaa. 

Kasseihin käytettävä mainoslakana on tehty erittäin kestävästä materiaalista, joka sopii kovaan käyttöön. Kasseissa hyödynnetään lisäksi paikallisten yritysten tuotannon ylijäämämateriaalia: kantokahvat valmistetaan taakkahihnoista ja kasseihin tuleva merkki on sukelluspukuihin käytettävää materiaalia. 

Kassit liikelahjoina ja arpajaispalkintoina

Kestokasseja aiotaan Myllyssä antaa liikelahjoina sekä arpajaispalkintoina.

– Uniikin Myllyn kestokassin voi voittaa itselleen 16.–21.12. välisenä aikana, jolloin arvomme yhteensä 10 kassia Myllyn Facebook- ja Instagram-kanavilla kaikkien arvontaan osallistuneiden kesken, Meri Hakulinen lupaa.  


Lisätietoja:
Cuitu wearecuitu.com

 

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Hymyilevä nainen esittelee kahta kestokassia, taustalla näkyy kauppakeskuksen liukuportaita ja jouluvaloja.
Myllyn konseptipäällikkö Meri Hakulinen kertoo, että uniikin kestokassin voi voittaa itselleen arvonnassa jo ennen joulua. Kuva: Elisa Honkasalo.
Elisa Honkasalo
Lataa
Nainen esittelee kahta kestokassia ja jää samalla niiden taa piiloon, taustalla näkyy kauppakeskuksen liukuportaita ja jouluvaloja.
Myllyn uniikin kestokassin voi voittaa itselleen arvonnassa jo ennen joulua. Kuva: Elisa Honkasalo.
Elisa Honkasalo
Lataa
Nainen seisoo ison mainoslakanan, jossa on hänen oma kuvansa, edessä.
Kestokasseiksi muuntuvassa mainoslakanassa esiintyi turkulainen malli Fidéline Habimana. Kuva: Fidéline Habimanan Instagram-tili @fideliciouz.
Fidéline Habimanan Instagram-tili @fideliciouz
Lataa
Nainen esittelee kahta kestokassia, taustalla näkyy kauppakeskuksen liukuportaita ja jouluvaloja.
Myllyn konseptipäällikkö Meri Hakulinen kertoo, että uniikin kestokassin voi voittaa itselleen arvonnassa jo ennen joulua.
Kuva: Elisa Honkasalo
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä. 

www.kauppakeskusmylly.fi 

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy

Reso har Finlands nöjdaste hyresgäster – butikerna ger Köpcentrum Mylly topprekommendationer6.11.2024 08:28:24 EET | Pressmeddelande

Köpcentrum Mylly uppnådde första plats i KTI Kiinteistötieto Oy:s nöjdhetsundersökning bland köpcentrums hyresgäster. Av alla köpcentrum i Finland hade Mylly högst NPS, som är ett mått på hyresgästernas vilja att rekommendera sin hyresvärd. Mylly har tagit stödet till hyresgästernas affärsverksamhet och framgång till en helt ny nivå: verkställande direktören ger personligt mentorsstöd till företagare och chefer, och Mylly har skapat ett utbildningsprogram, Mylly-Akademin, med kostnadsfria utbildningar för all Mylly-personal, bland annat om försäljning, säkerhet och kundupplevelse.

Raisiossa Suomen tyytyväisimmät vuokralaiset – Kauppakeskus Myllyn liikkeiltä huippusuositukset6.11.2024 08:28:24 EET | Tiedote

Kauppakeskus Mylly nousi ensimmäiselle sijalle KTI Kiinteistötieto Oy:n vuokralaistyytyväisyystutkimuksessa, jossa mitattiin kauppakeskusten vuokralaisten tyytyväisyyttä. Myllyn NPS eli vuokralaisten suositteluhalukkuutta mittaava arvo on suomalaisten kauppakeskusten korkein. Kauppakeskus Myllyssä vuokralaisten liiketoiminnan ja onnistumisen tukeminen on viety aivan uudelle tasolle: toimitusjohtaja mentoroi yrittäjiä ja päälliköitä henkilökohtaisesti, ja Myllyyn luodussa koulutusohjelmassa, Mylly Akatemiassa, järjestetään maksuttomia koulutuksia koko Myllyn henkilökunnalle muun muassa myynnistä, turvallisuudesta ja asiakaskokemuksesta.

Köpcentrum Myllys affärslokaler har en användningsgrad på nästan 100 % – Under höstlovsveckan besannas något som många önskat, när artisten Mirella uppträder på Myllytorget14.10.2024 07:45:00 EEST | Pressmeddelande

Köpcentrum Mylly lockar till sig både inhemska och internationella varumärken. Hela 99 procent av affärslokalerna är i bruk, medan användningsgraden i andra jämförbara köpcentrum är omkring 93 procent. Under julen blir det helt fullt i Mylly, då pop up-butiker tar över det fåtal affärslokaler och korridorutrymmen som fortfarande är lediga. Fredagen den 18 oktober firar Mylly sin 23-årsdag, och då går en önskan som många haft i uppfyllelse: den populära artisten Mirella uppträder på Myllytorget, i ett av sina få offentliga uppträdanden under hösten.

Kauppakeskus Myllyn liiketilojen käyttöaste on lähes 100 % – Syyslomaviikolla täyttyy monen toive, kun artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla14.10.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Kauppakeskus Mylly houkuttelee sekä kotimaisia että kansainvälisiä brändejä. Liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, kun käyttöaste muissa vastaavissa kauppakeskuksissa on noin 93 prosenttia. Jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät. Perjantaina 18. lokakuuta Mylly juhlii 23-vuotissyntymäpäiväänsä, ja silloin täyttyy monen toive: suosittu artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla yhdellä syksyn harvoista julkisista keikoistaan.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye