Lastentarvikeliike Luna Living muuttaa Mikkelissä Kauppakeskus Stellaan

Lastentarvikeliike Luna Living muuttaa Mikkelissä Kauppakeskus Stellaan. Luna Livingin noin 130 neliön liiketila avautuu kauppakeskuksen 2. kerrokseen alkukesästä.

Lastentarvikeliike Luna Living muuttaa uusiin tiloihin
Lastentarvikeliike Luna Living muuttaa uusiin tiloihin Kuva: Luna Living

Luna Living on vuonna 2022 perustettu suomalainen yritys, joka tarjoaa skandinaavisia ja vastuullisesti valmistettuja lastenvaatteita sekä -tarvikkeita. Yrittäjä Anna Häkkisen mukaan Luna Livingistä löydät helposti kaiken tarpeellisen lapsiperhearkeen.

– Odotamme innolla uuden myymälän avautumista! Myymälämme siirtyminen Stellaan tuo helppoutta asioida esteettömässä liikkeessämme. Myös kaikki kauppakeskuksen palvelut ovat käden ulottuvilla, kertoo Häkkinen.

Myös Kauppakeskus Stella toivottaa uuden liikkeen lämpimästi tervetulleeksi täydentämään uudistuvan 2. kerroksen liiketarjontaa. – Luna Living tuo kaivatun lisän kauppakeskuksen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden valikoimaan. On hienoa, että jatkossa meiltä voi hankkia myös paikallisesti valmistettuja lastentuotteita, kuten kylpytekstiilejä ja asusteita, iloitsee kauppakeskuspäällikkö Merituuli Hurmerinta.

Uusia liiketiloja ja leikkipaikka Hupsistella 2. kerrokseen

Sokoksen siirryttyä kokonaan Stellan katutasoon kauppakeskuksen 2. kerrokseen vapautui tilaa, jonne rakennetaan tällä hetkellä kauppakäytävää uusille liiketiloille. Tilaan rakentuu neljä eri liiketilaa, joista Luna Livingin lisäksi avautuu alkukesästä myös muotibrändi Sinsay. Yksi noin 150 neliön liiketila on vielä vapaana.

Pohjakerroksesta 2. kerrokseen muuttaa myös kauppakeskuksen oma leikkipaikka Hupsistella, jonka tilat suurenevat noin 30 neliöllä. Hupsistellassa voi iloisesti viettää aikaa leikkien ja eri aktiviteettien parissa.

Luna Livingin uuden liikkeen avausajankohdasta ja Hupsistellan muutosta tiedotetaan tarkemmin tulevan kevään aikana.