Jalkapalloilijat Luka Modrić ja Bukayo Saka Snickersin uuden kampanjan tähtinä

Jaa

Snickers tuo yhdessä jalkapallotähtien kanssa valokeilaan kansakunnan "omat maalit".

”Snickers on käynnistänyt tänään uusimman kampanjansa, jossa sen kumppaneina toimivat jalkapallon supertähdet Luka Modrić ja Bukayo Saka. Tavoitteenamme on auttaa jalkapallofaneja välttämään nolot "omat maalit". Mars Inc.:iin kuuluva suklaabrändi antaa kansalle Snickers-voittostrategian, jolla näistä epätavallisista hetkistä voi selviytyä”, Thor Thoresen, Marsin Category and Portfolio Director, Multisales North Europe, kertoo.

Kampanjan pääosassa on TV-mainos, jossa ollaan naapuruston parturiliikkeessä, ja asiakas syventyy hiustenleikkuunsa ohessa parturin seinällä pyörivään jalkapallo-otteluun.    

Asiakkaiden joukossa on ”Tim”, joka istuu parturituolissa, silmät naulittuina näyttöön, jossa on käynnissä oman joukkueen ottelu. Tim ei voi pidättää innostustaan ja hypähtää tuolistaan juhlimaan voittomaalia, jolloin parturin sakset lipsahtavat ja leikkaavat tukasta ylimääräisen tupsun pois. Parturiliikkeeseen uusin asiakas – jota esittää Bukayo Saka – astuu sisään ja muistuttaa Timiä tämän juuri tekemästä "omasta maalista".

Luka Modrić astuu esiin parturiliikkeen apulaisena ja tarjoaa Timille Snickers-patukan nopeana korjausliikkeenä omaan virheeseen, samalla kun kampanjan iskulause ”Oma maali? Ehkä tarvitset vain Snickersin, täyttää näytön.

Televisioruuduilla esiintymisensä lisäksi Modrić ja Saka jakavat lyhyen videosisällön kautta näkemyksensä joistakin suurimmista jalkapallofaneihin liittyvistä virheistä eli he arvioivat jalkapallofanien suurimpia "omia maaleja".

Sellainen voi olla, kun missaat maalin, koska olet ostamassa hodaria ennen puoliaikaa tai kun saavut stadionille lippu puhelimessasi ja akku pääsee loppumaan. Molemmat pelaajat arvioivat virheitä yhdestä kymmeneen ja paljastavat jopa muutamia "omia maalejaan".

Luka Modrić kommentoi: "Olen todella nauttinut Snickersin kanssa työskentelystä. On ollut hauskaa arvioida hauskimpia jalkapallomokia – virheitä sattuu, ja kuka tahansa voi tehdä oman maalin. Joskus tarvitset vain vähän apua palataksesi peliisi."

Bukayo Saka lisää: ”Meillä kaikilla on ollut noloja ”omia maaleja” kentän ulkopuolella. Jalkapallo ei ole mitään ilman fanejamme, mutta se, että on parturissa oman tiimin pelin aikana, on kyllä täyden kympin moka. Olen nauttinut kovasti näyttelemisestä Lukan kanssa – kiitos Snickersin tiimille, että saimme olla mukana.”

”Tiedämme, että faneilla ei mene aina putkeen ja siksi halusimme tuoda valokeilaan kansakunnan ”omat maalit” – ja ketkä olisivat siihen parempia kuin kaksi suurta jalkapallotähteä. Kieli poskessa Modrićin ja Sakan kanssa tehty kampanja rohkaisee jalkapallofaneja nauramaan mokilleen. Snickers tarjoaa helpotusta hetkillä, kun haluaisit vain laittaa pääsi hiekkaan”, Thor Thoresen, Marsin Category and Portfolio Director, Multisales North Europe, kertoo.

Kuvat

Linkit

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Mars Finland Oy

Tutkimus: Koiriin suhtaudutaan työpaikoilla myönteisesti – silti lähes joka viides työpaikka ei salli lemmikkejä20.6.2024 08:05:00 EEST | Tiedote

Bring your Pet to Work -päivää vietetään vuosittain 21. kesäkuuta. Mars Finlandin kyselytutkimuksessa selvitettiin koiranomistajien sekä muiden työntekijöiden kokemuksia koirista työpaikalla. Lemmikit nähdään työhyvinvointia tukevana tekijänä, mutta vain noin joka kymmenes (11 %) koiranomistaja ottaa koiransa säännöllisesti mukaan töihin.

Tutkimus: Yli kolmannes kaupungeissa asuvista koiranomistajista toivoisi laajempia mahdollisuuksia ottaa koira mukaan kauppoihin ja ravintoloihin3.6.2024 07:53:59 EEST | Tiedote

Vaikka koirien tuoma ilo ja yhteiskunnalliset hyödyt tunnistetaan sekä lemmikinomistajien että muiden kaupunkilaisten keskuudessa, suomalaisten kaupunkien koiraystävällisyydessä on vielä kehitettävää. Tuoreen tutkimuksen mukaan koiranomistajat kokevat haasteita muun muassa sopivien ulkoilualueiden sekä koiramyönteisten palveluiden löytämisessä. Vastuullista koiranomistajuutta pidetään edellytyksenä lemmikkiystävällisille kaupungeille.

Mars julkaisee Net Zero-tiekartan - tavoitteena vähentää päästöjä 50 % koko arvoketjussa vuoteen 2030 mennessä26.9.2023 12:03:10 EEST | Tiedote

Mars on julkaissut kaikille avoimen Net Zero-tiekartan, jonka tavoitteena on nollapäästöjen saavuttaminen. Tiekartta sisältää tavoitteen vähentää päästöjä 50 % koko arvoketjussa vuoteen 2030 mennessä. Kyseinen tavoite on myös Marsin Shareholder Objective. Mars investoi yli miljardi dollaria seuraavan kolmen vuoden aikana ilmastotoimiin – maatiloilta ruokapöytiin ja lemmikkien ruokakuppeihin, toimitusketjuista kauppoihin ja kodeista eläinlääkäriklinikoille.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye