Uusia ravintolapalveluja Meri-Lapin Prismakeskuksiin

Osuuskauppa Arina vastaa asiakastoiveisiin ja uudistaa Tornion ja Kemin Prismakeskusten palveluja. Torniossa avautuvat loppuvuonna uusi monipuolinen Ravintolamaailma sekä Kemistä siirtyvä uuden konseptin Emotion-myymälä ja laajempi Tälläämö parturi-kampaamo. Prisman ruoan verkkokaupan noutolokerikot siirretään samalla sisätiloihin. Kemissä Prismakeskukseen avataan uusi Ravintolamaailma alkuvuodesta 2025. Vapautuviin liiketiloihin haetaan parhaillaan täydentäviä palveluja.

Kuvassa näkyy ravintolan miljöötä, etualalla pöytiä ja tuoleja
Tornion Ravintolamaailma avautuu loppuvuodesta 2024 ja Kemiin alkuvuodesta 2025

Suositut Ravintolamaailmat vilkkaiden Prismakeskusten yhteyteen

– Vastaamme lukuisiin asiakastoiveisiin avaamalla marraskuun lopulla Tornioon ja alkukeväästä myös Kemiin uudet Ravintolamaailmat, jotka sisältävät PizzaBuffa-ravintolan ja Presso-kahvilan. Ravintolakokonaisuus palvelee niin paikallisia Prismakeskuksen asiakkaita kuin ohikulkevia matkailijoita. Tornion ABC-ravintola palvelee asiakkaita ennen liiketilaremonttia heinäkuun loppuun saakka, kertoo Osuuskauppa Arinan toimialajohtaja Ulla Peltoniemi

– Pizza & Buffa on konstailematon ja leppoisa tapa nauttia hyvästä ruoasta. Buffa on mutkaton koko perheen ravintola, jossa huomioidaan lapset ja lopputuloksena on tyytyväinen ruokailija. Tuoreen pizzan ohella tarjolla on lounaalla terveellistä kotiruokaa, runsas salaattipöytä ja herkullisia jälkiruokia. Haluamme olla se paikka, johon on helppo tulla, ja joka tarjoaa ostosten lomassa hetken itselle, perheelle tai ystävien tapaamiselle. Presso-kahvila tarjoaa suomalaiseen makuun tuoretta kahvia ja herkullisia, paikan päällä leivottuja ja aina tuoreita pullia, sämpylöitä ja pikkusyötäviä, iloitsee Peltoniemi.

Uusi Emotion ja Tälläämö Tornion Prismakeskukseen

– Tornion uuden konseptin mukaisella Emotion-myymälällä ja uuden ilmeen Tälläämö parturi-kampaamolla voimme vastata aiempaa paremmin paikallisiin asiakastoiveisiin. Emotionissa korostuvat elämyksellisyys ja ostamisen helppous. Tälläämön uudet tilat mahdollistavat asiakaspaikkojen ja sen myötä työpaikkojen lisäämisen. Palvelut avataan Torniossa marraskuun lopussa, jatkaa Peltoniemi.

Tornion monipuoliset ABC-palvelut jatkavat - Prisman verkkokaupan noutolokerikot sisätiloihin

Tornion Prismakeskuksen yhteydessä toimivat ABC-polttoneste, ABC-lataus ja ABC CarWash -palvelut ovat asiakkaiden käytettävissä jatkossakin entiseen tapaan.

Tällä hetkellä ulkona sijaitsevat Tornion Prisman ruoan verkkokaupan noutolokerikot siirretään sisätiloihin, jolloin asiointi ja työskentely ovat säältä suojassa ja siten entistä viihtyisämpää, kuten Prisma.fi lokerikoilla.

Tornion ABC-ravintolan sulkemiseen liittyen Arinassa käytiin muutosneuvottelut, joiden lopputuloksena kaikille työntekijöille voitiin tarjota töitä uusien palvelujen parissa.

Kemin Prismakeskuksessa vapaata liiketilaa

– Uudistusten myötä Kemissä vapautuu liiketilaa vilkkaiden asiakasvirtojen ääreltä. Neuvotteluja uusista vuokralaisista on ollut jo käynnissä, mutta kiinnostuneiden kannattaa olla edelleen yhteydessä, kertoo Osuuskauppa Arinan liikepaikkapäällikkö Anne Niemi.

"Sisätilan moderni ravintolatila, jossa on puinen lattia, beigeillä istuimilla varustetut ruokapöydät ja värikkäitä riippuvalaisimia."
Uudet Ravintolamaailmat sisältävät PizzaBuffa-ravintolan ja Presso-kahvilan
Kosmetiikkamyymälän sisätila, jossa näkyvissä eri meikkibrändien tuotetelineitä ja mainoksia.
Emotion-myymälä siirtyy Kemistä Tornioon
Kuvateksti: Sisäkuva kosmetiikkamyymälästä, jossa hyllyjä täynnä erilaisia tuotteita ja keskellä meikkauspöytä.
Emotion-myymälä avautuu Torniossa loppuvuodesta
Kampaamon sisustus, jossa näkyy pyöreä peili, tuoli ja kampaamovälineitä.
Tälläämö parturi-kampaamo avataan Torniossa loppuvuodesta
Vihreä-valkoiset noutolokerot järjestettyinä rivissä seinän vieressä, päällä kyltti, jossa lukee "Noutopiste".
Tornion Prisman ruoan verkkokaupan noutolokerikot siirretään sisätiloihin

Vakava väkivallanteko Kauppakeskus Valkeassa tiistaina 18.6.19.6.2024 11:38:02 EEST | Tiedote

Kauppakeskus Valkeassa on tapahtunut kaksi vakavaa väkivallantekoa lyhyen ajan sisällä, joista viimeinen tiistai-iltana 18.6.2024 noin kello 21:25. Tilanteessa Kesäkadulle saapunutta henkilöä puukotettiin kauppakeskuksen Kesäkadulla. Valkean järjestyksenvalvojat ottivat epäillyn tekijän kiinni ja S-market Herkun henkilökunta antoi ensiapua uhrille. Poliisi saapui paikalle nopeasti ja ensihoito toimitti uhrin jatkohoitoon sairaalaan. Poliisin antaman tiedon mukaan uhri ei ole hengenvaarassa. Poliisi tutkii tapausta ja Kauppakeskus Valkean johto ja henkilökunta auttavat viranomaisia tutkinnassa kaikin keinoin. Poliisin arvioiden mukaan teon taustalla ovat rasistiset motiivit. Teko ei kohdistunut Valkeaa tai Valkean henkilökuntaa kohtaan.

Rovaniemen kaupunginhallitus hyväksyi Lapinmaa-korttelin asemakaavamuutoksen – Arinan suunnitelmat näköalahotellista Rovaniemen upeisiin vaaramaisemiin, elämyksellisestä ravintolakokonaisuudesta sekä uudesta Sale-lähikaupasta etenevät11.6.2024 07:58:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arina suunnittelee yhdessä Rovaniemen kaupungin kanssa keskustan Lapinmaa-kortteliin korkeatasoista Solo Sokos Hotel Rovaniemi -hotellia. Suunnitelman mukaan hotellin ylimpään kerrokseen sijoittuu näköalaravintola, jonka ainutlaatuinen panoraamanäkymä Rovaniemen vaaroille tarjoaa elämyksiä niin suomalaisille ja ulkomaalaisille matkailijoille kuin paikallisille asukkaille. Arina tuo myös osaksi korttelikokonaisuutta uuden Sale-lähikaupan.