Allshares

Osakekannustamisen pioneeri Allshares vahvistaa osaamistaan kansainvälisesti – yhdistyy ruotsalaisen Novare Payn kanssa

Yrityskaupat vahvistavat Allsharesin asemaa yhtenä Euroopan johtavista osakepohjaisen palkitsemisen ja digitaalisten kannustinratkaisujen palveluntarjoajista.

Novare Payn kokonaisvaltainen näkemys kannustimien arvioinnista, suunnittelusta ja hallinnoinnista vahvistaa Allsharesin asemaa Euroopassa. Allshares

Osakepohjaisen palkitsemisen konsultointiin ja kannustinjärjestelmiin erikoistunut suomalaisyhtiö Allshares (ent. Evli Alexander Incentives) yhdistyy ruotsalaisen alan pioneerin Novare Pay Consultingin kanssa. Yrityskauppojen taustalla on Allsharesin uusi strateginen kumppani ja omistaja, kansainvälinen pääomasijoitusrahasto Bregal Milestone, jonka tavoitteena on tehdä Allsharesista osakepohjaisen palkitsemisen ja kannustinpalveluiden ykkösnimi kaikkialla Euroopassa. Novare Payn yhdistäminen osaksi Allshares-ekosysteemiä konkretisoi kansainväliseen kasvuun tähtäävät suunnitelmat.

Novare Pay on ruotsalainen palkitsemisen neuvontaan keskittynyt yhtiö, jonka kokonaisvaltainen näkemys kannustimien arvioinnista, suunnittelusta ja hallinnoinnista vahvistaa Allsharesin asemaa Euroopassa.

“Allshares tunnetaan edistyksellisistä teknisistä ratkaisuistaan sekä laajasta palveluvalikoimasta, joka kattaa koko kannustinjärjestelmän elinkaaren suoraviivaisesti ja maailmanlaajuisesti. Novare Payn huippuluokan osaaminen antaa meille erinomaiset edellytykset kasvattaa ja kehittää tekemistämme Pohjoismaissa ja muualla Euroopassa. Yrityskauppojen myötä pystymme palvelemaan meidän ja Novare Payn nykyisiä asiakkaita entistä kokonaisvaltaisemmin, mutta myös tavoittelemaan uusia asiakkuuksia meille uusilta markkinoilta”, kertoo Kristina Wichmann, Allshares Oy:n suunnittelu- ja konsultointiliiketoiminnan johtaja.

Novare Pay tarjoaa osakepohjaisen kannustamisen neuvonta- ja datapalveluita vuosittain yli 300 yhtiölle Ruotsissa ja kansainvälisesti. Asiakaskuntaan kuuluu sekä pörssiyhtiöitä että listaamattomia yrityksiä. Novare Payn palveluksessa työskentelee tällä hetkellä noin 40 henkilöä Tukholmassa, Oslossa ja Lontoossa, jotka siirtyvät yrityskauppojen myötä osaksi Allsharesia.

“Olemme kuluneiden vuosien aikana onnistuneet rakentamaan vahvan ja monipuolisen asiakaskunnan sekä osaavan tiimin, joka työskentelee toimipisteissämme Tukholmassa, Oslossa ja Lontoossa. Allsharesin edistyksellistä teknologiaa hyödyntävä palkitsemisohjelmisto antaa meille mahdollisuuden täydentää monipuolista palvelutarjontaamme ja mullistaa palkitsemisratkaisujen markkinaa kaikkialla Euroopassa”, kertoo Novare Pay Consultingin toimitusjohtaja Erika Andersson.

Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa tai sen ehtoja ei julkisteta.

Lisätiedot:

Pertti Helaniemi
Partner, CEO, Allshares Oy
pertti.helaniemi@allshares.com

Kristina Wichmann
Partner, Allshares Oy
kristina.wichmann@allshares.com

Kuvat

Allshares Oy

Allshares Oy (ent. Evli Alexander Incentives) on Evli Oyj:n tytäryhtiö, joka keskittyy kannustinjärjestelmien suunnitteluun ja hallinnointiin vuosikymmenten kokemuksella. Allshares tarjoaa johtavan pohjoismaisen palvelukokonaisuuden, joka sisältää katkeamattoman yhden luukun palveluketjun kannustimen suunnittelusta ja hallinnoinnista osallistujien varainhoitoon. Allshares yhdistää paikallisen asiantuntemuksen globaaliin sähköiseen palvelukokemukseen.

240+ pohjoismaalaista asiakasyritystä | 150 000+ haltijaa yli 100 maassa

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi