Kansainvälinen vaihtoautoketju Carstore aloittaa Suomessa

Hedin Mobility Group on avannut Suomeen käytettyjen autojen myyntiketju Carstoren, ja ensimmäiset uudet Carstore-liikkeet on nyt avattu Helsinkiin ja Tampereelle. Suunnitelmissa on laajentaa Carstore-verkostoa Suomessa vielä vuoden 2024 aikana. Ketju toimii jo Ruotsissa, Norjassa ja Slovakiassa.

Suomen ensimmäiset Carstore-liikeet on avattu

Vaihtoautomarkkinan ennakoidaan kasvavan tänä vuonna, minkä myötä Hedin Mobility Group panostaa vaihtoautokauppaan voimakkaasti avaamalla kaksi uutta Carstore-ketjun myymälää. Carstore, joka on ollut Ruotsissa toiminnassa jo vuodesta 2020 lähtien, tarjoaa jatkossa myös suomalaisille laajan valikoiman käytettyjä autoja useilta eri merkeiltä pikkuautoista tehokkaisiin maastoautoihin.

Suomen myyntiketjusta vastaa maajohtaja Gzim Hasani. Nyt avattujen Helsingin ja Tampereen toimipisteiden lisäksi ketju suunnittelee avaavansa lisää toimipaikkoja vuoden 2024 aikana.

”Carstoren kautta pääsemme tarjoamaan kansainvälisen kokemuksemme nyt myös suomalaisten ulottuville. Hedin Mobility Groupin laaja kokemus ja resurssit tukenamme  voimme tarjota asiakkaillemme ainutlaatuisen käytettyjen autojen valikoiman ja ostokokemuksen. Tavoitteenamme on olla asiakkaillemme ensimmäinen kontakti, kun asiakas on joko ostamassa, vaihtamassa tai myymässä käytettyä autoa”, Hasani kertoo.

Carstore tarjoaa turvallisen ja helpon ostokokemuksen

”Olemme iloisia ja ylpeitä kahden uuden Carstore-myymälän avaamisesta Suomessa. Kuluttajat ovat kiinnostuneita käytetyistä autoista ja odotamme markkinan kasvavan edelleen. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti korkeaan laatuun panostaen. Haluamme myös tarjota laajan valikoiman erilaisia autoja asiakkaidemme tarpeisiin”, Carstoren toimitusjohtaja Peter Lampret sanoo.

Carstore -toimipisteet Suomessa:

• Carstore Helsinki Konala, Ruosilantie 5, 000390 Helsinki
  • Carstore Tampere, Lakalaivankatu 1, 33840 Tampere

Lisätietoja: press@hedinmobilitygroup.com

Suomen ensimmäiset Carstore-liikeet on avattu

Linkit

Hedin Mobility Group on yksi Euroopan suurimmista autokaupan toimijoista, jolla on yli 12 500 työntekijää ja toimintaa 14 maassa. Vuonna 2023 liikevaihto oli 7 miljardia euroa ja konserni myi yli 218 000 ajoneuvoa. Hedin Mobility Group toimii kolmella pääliiketoiminta-alueella: maahantuonnissa, vähittäiskaupassa ja liikkuvuusratkaisuiden tarjoana. Konserni toimii BYD:n, Dodgen ja RAMin, Fordin ja Ford F-150:n, Hongqin, INEOS Grenadierin, MG:n sekä Renaultin, Dacian ja Alpinen maahantuojana. Yli 40 merkin tuotevalikoiman ja noin 330 oman jälleenmyyjäliikkeen eurooppalaisen jälleenmyyjäverkoston ansiosta konserni tarjoaa yksityis- ja yritysasiakkaille täyden palvelun tarjontaa uusista ja käytetyistä henkilöautoista, hyötyajoneuvoista ja kuorma-autoista. www.hedinmobilitygroup.com

Hedin Automotive jatkaa Suomen yhtiöiden ja toimintojen uudelleenorganisointia21.5.2024 09:34:36 EEST | Tiedote

Autoinsinööri Jussi Valkeapää (35 v.) on nimitetty Jälkimarkkinointijohtajaksi 1.6.2024 alkaen. Jussin vastuualueena on kaikkien Hedin Automotiven Suomen yhtiöiden jälkimarkkinoinnin liiketoiminta, prosessit ja kehittäminen. Uuden tehtävänsä ohella Jussi jatkaa myös vauriokorjaamotoimintojen johtajana. Jälkimarkkinointijohtajana hän raportoi Martti Muonalle ja Hedin Mobility Groupin jälkimarkkinointijohtaja Peter Jürgensenille.