Hedin Automotive jatkaa Suomen yhtiöiden ja toimintojen uudelleenorganisointia

Autoinsinööri Jussi Valkeapää (35 v.) on nimitetty Jälkimarkkinointijohtajaksi 1.6.2024 alkaen. Jussin vastuualueena on kaikkien Hedin Automotiven Suomen yhtiöiden jälkimarkkinoinnin liiketoiminta, prosessit ja kehittäminen. Uuden tehtävänsä ohella Jussi jatkaa myös vauriokorjaamotoimintojen johtajanaJälkimarkkinointijohtajana hän raportoi Martti Muonalle ja Hedin Mobility Groupin jälkimarkkinointijohtaja Peter Jürgensenille.

”Olen kiitollinen tästä luottamuksesta ja mahdollisuudesta. On hienoa päästä jatkamaan jälkimarkkinoinnissa tehtyä menestyksekästä työtä ja tuomaan oma osaaminen ja kokemus koko yhtiön jälkimarkkinointitoimintojen pariin. Meillä on kaikki menestyksen avaimet muuttuvassa markkinassa ammattitaitoisen henkilökunnan, laajan verkoston ja hienojen kumppaneiden ansiosta.” Jussi Valkeapää sanoo.

KTM Jussi Rättyä (41 V.) on nimitetty Hedin Automotiven liiketoimintajohtajaksi vastuualueenaan koko Hedin Automotive Finland Oy:n liiketoiminnan tulos ja sen kehittäminen. Uuteen tehtäväänsä Jussi siirtyy vaihtoautojen liiketoimintajohtajan paikalta ja raportoi tehtävässään vt. toimitusjohtaja Pietu Parikalle. Jussi jatkaa edelleen Hedin Automotiven johtoryhmän jäsenenä.

”Tulin Hedin Automotiven palvelukseen vajaa vuosi sitten elokuussa. Tämä vuosi on mennyt vauhdikkaasti vaihtoautokauppaa kehittäen. Nyt on hienoa päästä jatkamaan uusilla haasteilla koko liiketoiminnan parissa. Odotan innolla yhteistyötä kaikkien kumppaneiden ja koko henkilöstön kanssa.” Jussi Rättyä kertoo.

Liiketoimintajohtaja ja johtoryhmän jäsen Aki Juhakorpi jättää tehtävänsä 31.5.2024. Hän lopettaa Hedin Automotiven palveluksessa siirtyessään toisen toimialan palvelukseen.

Haluan kiittää Hedin Automotivea, omistajia ja kaikkia työkavereita näistä parista yhteisestä vuodesta. Näihin yhteisiin päiviin on mahtunut paljon haasteita, muutoksia ja töitä, mutta myös paljon onnistumisia. Vahva omistajan tuki, monipuolinen merkki- ja palveluvalikoima, sitoutuneet asiakkaat ja ammattitaitoinen henkilöstö takaavat menestyksen myös jatkossakin” Aki Juhakorpi sanoo.

”Olen iloinen näistä nimityksistä. On hienoa, että omasta organisaatiostamme löytyy monipuolista ja vankkaa autoalan osaamista, joka voimme hyödyntää johtotasolle saakka. Toivotan molemmalle Jussille onnea ja menestystä uusiin haasteisiin, ja lisäksi haluan lämpimästi kiittää Akia hänen työpanoksestaan Hedin Automotivella. Akin tekemällä vahvalla pohjatyöllä meidän on hyvä jatkaa kohti tulevia tavoitteitamme.” vt. toimitusjohtaja Pietu Parikka sanoo.

Jussi Valkeapään ja Jussi Rättyän nimitykset astuvat voimaan 1.6.2024.