All Things Live Finland Oy

Peter Jöback bändeineen saapuu Kulttuuritalolle syyskuussa!

Peter Jöback kutsuu sinut tähän eksklusiiviseen konserttiin, jossa hän esittää vanhempia klassikoitaan ja uusia kappaleitaan uudelta albumiltaan ‘Atlas’, jonka hän kirjoitti yhdessä Kathryn Williamsin ja Ed Harcourtin kanssa, jotka myös tuottivat albumin.

"Atlas on uusi musiikillinen luku elämässäni ja nyt saan mahdollisuuden esittää uudet kappaleet yhdessä edellisen ohjelmistoni kappaleiden kanssa muodossa, josta todella pidän" Peter Jöback kertoo.

Vuosien varrella Peter on liikkunut monissa erilaisissa musiikillisissa maailmoissa, ja hän kerta toisensa jälkeen loistaa ja vangitsee yleisönsä. Älä missaa tätä tilaisuutta nauttia Peterin suuruudesta intiimimmässä kontekstissa Helsingin Kulttuuritalolla

Liput tulevat myyntiin alkaen 49 € perjantaina 24. toukokuuta klo 10:00 osoitteeseen lippu.fi. Myyntiin tulee myös VIP-lippuja, joihin sisältyy pientä purtavaa, tervetuliaismalja, sekä tervehdys Peter Jöbackilta erillisessä VIP-tilassa!

Peter Jöback on monipuolinen muusikko, joka on saavuttanut platinamyyntejä ja konsertoinut loppuunmyydyissä saleissa eri puolilla maailmaa. Hän on myös näytellyt useissa arvostetuissa kansainvälisissä musikaaleissa. Jöback teki historiaa esiintyessään West Endissä ja Broadwayllä vuosina 2012-2013 ’Phantom of the Opera’n nimiroolissa, josta hän sai Tony-ehdokkuuden — ensimmäisenä ruotsalaisena kyseisessä roolissa. Vuonna 2013 hän palasi Ruotsiin ja näytteli pääosaa Tukholman Kaupunginteatterin 'Sweeney Toddissa', joka veti yli 70 000 katsojaa. Hän on voittanut Guldmasken-palkinnon kahdesti musikaalirooleistaan. Jöback on myös suosittu Suomessa, missä hän on esiintynyt useita kertoja.

KONSERTTI:
An Evening with Peter Jöback and Band