Lounasravintola Mänty avataan Prisma Hollolaan

Lounasravintola Mänty on monelle Prisman asiakkaallekin tuttu paikka – vuoden 2022 alusta asti Launeen Prismasta on saanut Männyn herkullisia patonkeja, pizzoja, kebabia sekä tuoreita leivonnaisia. Nyt Osuuskauppa Hämeenmaa ja Mänty laajentavat yhteistyötä, kun suosittu lounasravintola tuo maukkaat antimensa myös Prisma Hollolaan syksyllä 2024.

Lounasravintola Männyn ja Hämeenmaan yhteistyö alkoi Prisma Launeelta vuonna 2021. Yhteistyö laajenee, kun Männyn lounasravintola avataan Prisma Hollolaan syyskuussa 2024. Kuva: Lounasravintola Mänty Prisma Launeen tiloissa.

– Meille on tullut asiakkailta toiveita kahvilasta tai ravintolasta jo aivan Prisman avauksesta lähtien, ja nyt näimme hyvän mahdollisuuden vastata tähän toiveeseen yhdessä Lounasravintola Männyn kanssa, kehityspäällikkö Janne Häyri Osuuskauppa Hämeenmaalta kertoo.

Päijät-Hämeen kolmannessa toimipisteessä Lounasravintola Männyn ja Osuuskauppa Hämeenmaan paikallinen yhteistyö saa maukasta jatkoa. Nyt Hollolassakin päästään nauttimaan tuttuun tapaan Männyn lounaasta, pizzoista, kebabaterioista ja hampurilaisista sekä leivonnaisista, koska myös Cafe Anitan toiminta siirtyy Prismaan.

– Yhteistyömme Männyn kanssa on ollut molemmin puolin uudistavaa ja luotettavaa, tämän takia haluammekin syventää sitä nyt Hollolassa, Osuuskauppa Hämeenmaan ryhmäpäällikkö Satu Piiroinen kehuu ja kiittelee yhteistyöstä koko henkilökuntaa.

Prima Hollolan tiloihin tullaan tekemään hieman muutoksia, jotta Männyn toiminta saadaan varmistettua. Uudistusta tehdään koko kesän ajan, lounasravintola avataan syksyllä 2024.

– Hollolassa Mänty tulee sijaitsemaan aivan rullaportaiden läheisyyteen ja asiakaspaikkojakin tulee enemmän kuin Launeelle, noin 60, eli hieman erilaisella kokonaisuudella mennään tässä, Piiroinen paljastaa uudesta lounasravintolasta.

Lounaslista tulee koostumaan muun muassa herkullisista ja ravitsevista pastoista sekä keitoista.

– Suunnitteilla on, että Männystä saa lounasta maanantaista lauantaihin ja itsepalvelutuotteita on saatavilla aina kaupan ollessa auki, Häyri kertoo.

Männyn muut toimipisteet sijaitsevat Seisakekadulla Hennalassa sekä Prisma Launeen yhteydessä.

Lisätietoja

Janne Häyri, kehityspäällikkö, Osuuskauppa Hämeenmaa, 040 563 1036, janne.hayri@sok.fi

Satu Piiroinen, ryhmäpäällikkö, Osuuskauppa Hämeenmaa, 050 432 2801, satu.piiroinen@sok.fi