S-market Loppi laajeni 500 lisäneliöllä

Torstaina 30.5. juhlitaan uutta S-market Loppea, kun 500 neliön kokoinen uudistus myymälässä on valmis. Uudessa myymälässä asiakkaat kohtaavat entistä laajemmat palvelut ja tuotevalikoimat. Aiempaa suurempi myymälä myös työllistää useamman uuden vakituisen työntekijän.

S-market Loppi uudistui, samalla myös myymälän ulkoasu sai toivotun kohennuksen.

– Uudistuksen seurauksena meiltä S-market Lopelta löytyvät nyt muun muassa upouusi paistopiste sekä take away -kahvipiste, jotka ilahduttavat erityisesti edullisia, nopeita ja helposti syötäviä eväitä mukaansa hakevia asiakkaita, kertoo S-market Lopen myymäläpäällikkö Maria Mäkinen.

Laajennuksen yhteydessä kaikki liikkeen kylmäkalusteet uusittiin nykyaikaisiin ja energiatehokkaisiin malleihin osana Osuuskauppa Hämeenmaan vastuullisuussuunnitelmaa.

Ympäristöystävällisyytensä ohella kylmälaitteiden uusiminen mahdollisti S-market Lopen erityisesti tuoretuotteiden ja pakasteiden sekä hedelmä-vihannesosaston ja juomaosaston valikoimien laajentumisen sekä nykyaikaisemman esillepanon.

– Laajennusosa oli kaivattu ja tarpeellinen. Vanhat neliöt jäivät pieneksi, ja uusilla neliöillä pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin ja laajemmin. Myymälä sai myös uuden konseptin mukaisen raikkaan ilmeen, iloitsee ryhmäpäällikkö Katri Lehtinen.

Viime kesänä S-market Loppi liittyi S-ryhmän ruoan verkkokaupan palveluita tarjoavien kauppojen laajaan joukkoon kesän ajaksi. Väliaikainen pop-up-kokeilu oli kannattava ja palvelusta tuli pysyvä. Nyt palvelua tehostettiin entisestään.

– Miljööuudistuksen yhteydessä liikkeen yhteyteen rakennettiin myös helppokäyttöiset ja modernit verkkokaupan noutolokerikot, jotka sujuvoittavat verkkokauppaostosten noutoa, Mäkinen hehkuttaa.

Kaikkein odotetuimpana palveluna uudistuksen myötä myymälään on saapunut Ruokatori monipuolisine palveluineen. Ruokatorilta asiakkaat löytävät laajan kalavalikoiman ja lihavalikoiman lisäksi niin valmisruokaa ja kotiin otettavia pakattuja valmistuotteita kuin grilliruokaakin.

Lopen S-marketin henkilökunta toivottaa kaikki tervetulleiksi juhlistamaan remontin jälkeistä avausta torstaina klo 30.5. aukioloaikojensa mukaisesti aina aamuseitsemästä iltakymmeneen! Lisää palveluista ja ajankohtaisista asioista voit lukea täältä: https://www.s-kaupat.fi/myymala/s-market-loppi/613765023.

Tervetuloa!

Lisätietoja:

Maria Mäkinen, marketpäällikkö, 050 540 0690, maria.makinen@sok.fi

Katri Lehtinen, ryhmäpäällikkö, 050 3702223, katri.lehtinen@sok.fi

Hämeenmaa – 170 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 170 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.