Sale Kivijärven uudistus on valmis – myös Sale Kannonkoski ottaa kesäsesongin vastaan uudistuneena

Osuuskauppa Keskimaa jatkaa Sale-ketjun myymälöiden konseptiuudistuksia. Toukokuun alussa juhlittiin uudistuneen Sale Kannonkosken avajaisia ja tulevana viikonloppuna juhlistetaan Sale Kivijärven uudistusta.

5-vuotias Sale Kivijärvi toivottaa kesäasukkaat tervetulleeksi kaupoille uudistuneena. KUVA: Sonja Karlsson / Keskimaa

− Olemme todella iloisia, että pääsemme niin Kannonkoskella kuin Kivijärvelläkin aloittamaan kesäsesongin uudistetuissa myymälöissä. Uudistukset näkyvät asiakkaille entistä raikkaampina myymälöinä, kun kaupan värimaailmaa on raikastettu ja kalustusta uusittu. Nämä molemmat myymälät toimivat kylien sydämessä tarjoten jatkossa entistä viihtyisämmän asiointikokemuksen, iloitsee Osuuskauppa Keskimaan Sale-ketjun ryhmäpäällikkö Päivi Pihlaja.

Myymäläuudistuksien aikana niin Kannonkoskella kuin Kivijärvelläkin myymälät on maalattu sisältä, uusittu teippauksia ja valomainoksia, selkeytetty myymälää ja uudistettu osittain myymäläkalusteita. Uusi Sale-konsepti näkyy myymälöissä raikkaampana ja selkeämpänä kokonaisuutena. Myös myymälöiden valikoimia on päivitetty vastaamaan alueen asiakkaiden tarpeita ja kysyntää entistä paremmin.

Sale Kivijärvellä uudistusta juhlistetaan viikonlopun aikana kaupan 5-vuotissynttäreiden kanssa samaan aikaan

– Olemme saaneet hienosti onnistuneen freesauksen jälkeen ikään kuin taas uuden myymälän Kivijärvelle. Kalusteita on vaihdettu ja värimaailmaa raikastettu uuden konseptin mukaisesti. Asiakkaat ovat olleet uudistuksesta oikein mielissään ja antaneet tosi paljon positiivista palautetta, Sale Kivijärven myymäläpäällikkö Sonja Karlsson kertoo.

Uudistuksen myötä Kivijärven Salessa on aloitettu uutena palveluna ruoan verkkokaupan keräily. Asiakkaat pääsevät tekemään ruokatilaukset verkossa ja noutamaan valmiiksi kerätyt tilaukset kassalta.

− Olemme vastanneet asiakkaidemme toiveisiin verkkokaupan keräilypalvelun osalta. On mielenkiintoista nähdä, kuinka asiakkaamme ottavat uuden palvelun käyttöön, Sonja Karlsson jatkaa.

Sale Kannonkosken uudistus valmistui toukokuun alussa

Sale Kannonkosken uudistus on otettu ilolla vastaan niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin osalta. Uudistuneen myymälän avajaisia päästiin juhlistamaan Kannonkoskella toukokuun alussa.

− Henkilökuntamme on tehnyt upeaa työtä kevään aikana, jotta Salemme uudistus saatiin onnistuneesti valmiiksi aikataulussa. On ilo palvella sekä paikallisia asiakkaita että alueen kesäasukkaita uudistuneessa myymälässämme, iloitsee Sale Kannonkosken myymäläpäällikkö Minna Salonen.

Sale Kannonkosken myymäläuudistuksessa myymälään saatiin avarampi sisääntulo sijoittamalla ostoskärryt ulos.

− Pienillä muutoksilla on usein isoja vaikutuksia kokonaisilmeeseen. Esimerkiksi ostoskärryjen sijoittelua muuttamalla sisääntulo on nyt paljon entistä avarampi ja saimme samalla tilaan kukille uuden myyntipaikan, Salonen lisää.

Osuuskauppa Keskimaa on uudistanut Sale-myymälöitä ahkerasti viimeisen kolmen vuoden aikana omalla toiminta-alueellaan. Keskimaalla on yhteensä 12 Sale-myymälää Keski-Suomessa, joista lähes kaikki ovat nyt käyneet konseptiuudistuksen läpi. Seuraava isompi avaus tulee olemaan Sale Multian uuden myymälän avaus kesäkuun puolessa välissä.

Osuuskauppa Keskimaa, ryhmäpäällikkö Päivi Pihlaja, paivi.pihlaja@sok.fi, 010 767 5932

Osuuskauppa Keskimaa, myymäläpäällikkö Sonja Karlsson, sonja.karlsson@sok.fi, 010 767 3047

Osuuskauppa Keskimaa, myymäläpäällikkö Minna Salonen, minna.m.salonen@sok.fi, 010 767 5316

Sale Kannonkosken uudistus valmistui toukokuun alussa.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä noin 755 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on lähes 140 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme noin 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan huoneistohotelli Himoksella Sokos Hotels -brändin alle – nimeksi Break Sokos Hotel Himos17.6.2024 15:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on aloittanut Himoksella lomahuoneistojen rakennuttamisen toukokuussa 2024. Himoksen Länsirinteiden juurelle rakennetaan kolmen kiinteistön kokonaisuus, joihin tulee yhteensä 121 huoneistoa sekä ravintola terasseineen. Maanantaina 17.6.2024 rakennuksen peruskiven muuraustilaisuuden yhteydessä hotellin nimeksi julkistettiin Break Sokos Hotels Himos. Tilaisuudessa rakennuksen perustuksiin kätkettiin perinteikkääseen tyyliin aikakapseli.