Uusi S-market Ranua avataan torstaina 30.5. klo 10

Osuuskauppa Arina avaa uusimman S-marketin Ranualle torstaina 30.5. klo 10. Uusi S-market on kooltaan aiempaa suurempi, valikoimiltaan laajempi ja tekniikaltaan energiaviisaampi. Oheispalvelut täydentyvät elokuussa ABC-sähkölatausasemalla. Ranualla lähes 90 % kotitalouksista on asiakasomistajatalouksia, joten Arina investoi paikallispalveluihin yhteensä 7,5 miljoonaa euroa.

S-marketin henkilökunta seisoo uuden liikerakennuksen edessä pitäen vihreitä sydämenmuotoisia kylttejä.
S-market Ranuan henkilökunta toivottaa asiakkaat tervetulleeksi uuteen myymälään torstaista alkaen.

Asioinnin helppoutta laajentuneilla aukioloajoilla, laajentuneilla valikoimilla ja edullisilla hinnoilla

Kaikki on valmista uuden S-market Ranuan avaukseen torstaina klo 10. Uuden myymälän avauduttua vanha kiinteistö puretaan ja tilalle tulee reilusti parkkipaikkoja.

– Toivotamme koko henkilökunnan voimin asiakkaat tervetulleiksi uuteen myymälään, jonka ero vanhaan on silmiinpistävä. Tilaa on viidenneksen enemmän ja myös uudet kalusteet mahdollistavat laajentuneet valikoimat. Kylmäkalusteita on reilusti enemmän ja avoin paistopiste kooltaan kolminkertainen. Tutustukaa rauhassa valikoimiin ja antakaa tarvittaessa toiveita valikoimien edelleen kehittämiseen. Myymälän yleisilme on raikas ja valoisa. Selkeät opasteet ja uudet sähköiset hintanäytöt helpottavat asiointia ja tehostavat myymälätyöskentelyä asiakkaiden hyödyksi, iloitsee S-marketpäällikkö Topias Sarajärvi.

– Perinteisten vahvuuksiemme edullisen hintatason ja keskittämisestä kertyvän Bonuksen lisäksi helpotamme asiointia laajentuneilla aukioloajoilla. Uudessa kiinteistössä S-marketin palvelutarjontaa täydentävät Alkon ja pakettiautomaattien lisäksi kirjaston palautusautomaatti sekä pihalla ABC-polttonesteiden lisäksi elokuussa avautuva ABC-latausasema. Avajaispäivänä pihassa palvelee asiakasomistajuus- ja pankkiasioissa S-Biilissä Arinan palvelumyyjä, jatkaa Sarajärvi.

Nykyaikaisia energia- ja kierrätysratkaisuja

– ­S-market Ranua on Arinan uusin energiaviisas myymälämme. Kaikki kylmälaitteet ovat ovellisia tai kannellisia, ja niiden hukkalämpö kerätään talteen maalämpökaivoihin ja hyödynnetään kiinteistön lämmitykseen. Led-valaistus vähentää sähkönkulutusta, materiaalikierrätys on huipussaan ja ruokahävikki minimoidaan. Viisaiden ratkaisujen ansiosta myymälä on käytännössä päästötön. Kiinteistössä on lisäksi valmius aurinkoenergiaratkaisuille, jatkaa Osuuskauppa Arinan ryhmäpäällikkö Matti Puranen.

Vakava väkivallanteko Kauppakeskus Valkeassa tiistaina 18.6.19.6.2024 11:38:02 EEST | Tiedote

Kauppakeskus Valkeassa on tapahtunut kaksi vakavaa väkivallantekoa lyhyen ajan sisällä, joista viimeinen tiistai-iltana 18.6.2024 noin kello 21:25. Tilanteessa Kesäkadulle saapunutta henkilöä puukotettiin kauppakeskuksen Kesäkadulla. Valkean järjestyksenvalvojat ottivat epäillyn tekijän kiinni ja S-market Herkun henkilökunta antoi ensiapua uhrille. Poliisi saapui paikalle nopeasti ja ensihoito toimitti uhrin jatkohoitoon sairaalaan. Poliisin antaman tiedon mukaan uhri ei ole hengenvaarassa. Poliisi tutkii tapausta ja Kauppakeskus Valkean johto ja henkilökunta auttavat viranomaisia tutkinnassa kaikin keinoin. Poliisin arvioiden mukaan teon taustalla ovat rasistiset motiivit. Teko ei kohdistunut Valkeaa tai Valkean henkilökuntaa kohtaan.

Rovaniemen kaupunginhallitus hyväksyi Lapinmaa-korttelin asemakaavamuutoksen – Arinan suunnitelmat näköalahotellista Rovaniemen upeisiin vaaramaisemiin, elämyksellisestä ravintolakokonaisuudesta sekä uudesta Sale-lähikaupasta etenevät11.6.2024 07:58:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arina suunnittelee yhdessä Rovaniemen kaupungin kanssa keskustan Lapinmaa-kortteliin korkeatasoista Solo Sokos Hotel Rovaniemi -hotellia. Suunnitelman mukaan hotellin ylimpään kerrokseen sijoittuu näköalaravintola, jonka ainutlaatuinen panoraamanäkymä Rovaniemen vaaroille tarjoaa elämyksiä niin suomalaisille ja ulkomaalaisille matkailijoille kuin paikallisille asukkaille. Arina tuo myös osaksi korttelikokonaisuutta uuden Sale-lähikaupan.