Hyvinkää lopettaa hissuttelun – uudessa asumisen kampanjassa kajahtaa kaupungin oma ääni, Hyvinkääni

Jaa

Onko kaupunki olemassa, jos kukaan ei kuule sitä? Hyvinkään kampanja osallistaa kaupunkilaisia ja kertoo uudella tavalla sen vahvuuksista ja vetovoimatekijöistä.

Hyvinkääni-kampanja on käynnistynyt.
Hyvinkääni-kampanja on käynnistynyt.

Hyvinkää on Uudellamaalla sijaitseva noin 47 000 asukkaan tapahtumarikas kaupunki, joka ei ole tähän mennessä pitänyt liikaa ääntä itsestään. Siksi Hyvinkään kaupunki käynnistää vuoden 2024 loppuun saakka kestävän tunnettuus- ja brändikampanjan, jossa tavoitellaan etenkin lapsiperheitä ja työssäkäyviä aikuisia.  

“Hyvinkää tarjoaa erinomaiset puitteet ja monipuolisesti vaihtoehtoja asukkailleen eri elämänvaiheissa, mutta meiltä on puuttunut oma ääni. Nyt on meidän aika tulla kuulluksi”, Hyvinkään viestintäpäällikkö Mia Hyvärinen taustoittaa.  

Hyvinkääni-kampanjan päätavoitteina on kasvattaa Hyvinkään kaupungin tunnettuutta, vahvistaa omaleimaista brändi-identiteettiä ja herättää potentiaalisten asukkaiden kiinnostusta.  
 
Monikanavainen kampanja alkoi digikanavissa

Kampanjan ensimmäinen vaihe luottaa audiovisuaalisuuteen digitaalisissa kanavissa, kuten Facebookissa, Instagramissa ja YouTubessa. Hyvinkään Pelikirja -nimellä kulkevasta kaupunkistrategiasta on poimittu vahvuus- ja vetovoimatekijöitä, jotka esitellään sosiaalisessa mediassa viihdyttävien arvausten kautta. Kampanjan äänivihjeitä pääsee pääsee ratkaisemaan myös osoitteessa www.hyvinkääni.fi.  
 
“Äänillä on vahva yhteys tunteisiimme ja kotiseutuun liittyy paljon äänimuistoja. Kampanjamme tavoittaa kuulokkeet päässä kulkevat, mutta myös kannustaa höristämään korviaan ja havainnoimaan ympäristöä. Tavoitteemme on tehdä kuntamarkkinointia aidosti ja kiinnostavasti”, Aava & Bangin asiakkuuspäällikkö Kerttu Pylvänäinen kertoo.  
 
Syksyllä käynnistyvässä toisessa vaiheessa osallistetaan vahvasti sekä hyvinkääläisiä että ulkopaikkakuntalaisilta.  Kampanjassa haetaan yhteistä säveltä sekä hyvinkääläistä äänimaailmaa, joka kuvastaa paikkakunnan vahvuuksia ja kotoisuutta. Loppuhuipennuksena syntyy Hyvinkään oma äänitunnus tai kappale.  
 

Lisätietoja: 

Mia Hyvärinen
viestintäpäällikkö, Hyvinkään kaupunki 
mia.hyvarinen@hyvinkaa.fi
040 6749713 

 
Kerttu Pylvänäinen
asiakkuuspäällikkö, Aava & Bang Oy
kerttu.pylvanainen@bang.fi
050 407 0077 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Hyvinkää on Uudenmaan viidenneksi suurin, lähes 47 000 asukkaan elinvoimainen elämyskaupunki. Kaupunkimme tarjoaa asukkailleen ja vierailijoilleen monipuoliset palvelut ja mahdollisuudet kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Hyvinkään kaupunki

Hyvinkään kaupunki ja Kulttuuriterassi tuottavat maksuttomia ulkoilmaelokuvanäytöksiä kaupunkilaisten iloksi25.6.2024 12:05:25 EEST | Tiedote

Hyvinkään kaupunki ja Kulttuuriterassi tuovat Hyvinkäälle odotetut ulkoilma-elokuvanäytökset. Elokuvat näytetään maksutta kirjastoaukiolla sijaitsevan Kulttuuriterassin isolla screenillä torstai-iltaisin: 27.6., 4.7. ja 11.7. kello 18. Lisäksi näytetään koko perheen elokuva 11.7. kello 15. Kaupunkilaiset saavat nyt itse äänestämällä päättää, mitkä leffat ulkoilmaelokuvissa nähdään.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye