JCDecaux Finland Olympiastadionin pääyhteistyökumppaniksi

Olympiastadion ja JCDecaux Finland ovat solmineet monivuotisen yhteistyösopimuksen. Kumppanuuden myötä JCDecaux on yksi Olympiastadionin pääyhteistyökumppaneista. JCDecaux’lla sekä Olympiastadionilla on ainutlaatuinen rooli koko Suomen ja Helsingin kaupunkikuvan rakentajana. Molempien sydän sykkii merkityksellisten kohtaamisten mahdollistamiselle, joten yhteistyö on molemmille täysi kymppi.

Kuva Stadion-säätiö/Wellu Hämäläinen (web-resoluutio). Vain joukkotiedotusvälineiden käyttöön. Kuvan julkaisun yhteydessä mainittava kuvaajan nimi.

"Olemme erittäin innoissamme tästä alkavasta yhteistyöstä. Uskomme, että yhdessä Olympiastadionin kanssa voimme luoda unohtumattomia kohtaamisia ja hetkiä niin asiakkaillemme kuin kaupunkilaisillekin. Yhteistyö stadionin kanssa tarjoaa ainutlaatuisen foorumin brändimme näkyvyydelle ja olemme ylpeitä voidessamme liittyä osaksi Olympiastadionin tulevaisuutta sekä kumppaniverkostoa”, toteaa Elina Valtia, JCDecaux’n toimitusjohtaja.

JCDecaux’n ulkomainosratkaisut vaikuttavat kaikkialla kodin ulkopuolella, ihmisten arjen keskellä. JCDecaux kehittää ja tarjoaa innovatiivisia, korkealaatuisia ja kestäviä ulkomainoskalusteita eettinen näkökulma huomioiden. Yhteistyön kautta Olympiastadionin toiminta ja palvelut tulevat näkymään eri tavoin osana kestävää kaupunkikuvaa. Stadion on kohtaamisten tapahtuma-areena, joka kerää ihmiset yhteen kokemaan merkityksellisiä hetkiä, jotka muistetaan vielä huomennakin.

"JCDecaux’n vankka sitoutuminen alansa kehittämiseen ja yhteiskunnalliseen viestintään tekee heistä ihanteellisen kumppanin Olympiastadionille. Yhteistyö avaa meille uusia mahdollisuuksia rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiimme ja yhteisöön yleisesti”, sanoo Olympiastadionin markkinointi- ja viestintäjohtaja, Marju Paju.

JCDecaux’n ja Olympiastadionin yhteistyö käynnistyy 1. heinäkuuta 2024.

Lisätietoa:

JCDecaux