Osuuskunta Närpiön Vihannes | Andelslaget Närpes Grönsaker

Osuuskunta Närpiön Vihannes ja Comsel System tekevät puitesopimuksen kattavista energiatehokkuusratkaisuista ja -palveluista.

Sopimus mahdollistaa kaikkien Osuuskunta Närpiön Vihannekseen kuuluvien 35 kasvihuoneviljelijän optimoida oman energiankulutuksensa heidän erityisten olosuhteidensa, tarpeidensa ja vaatimustensa perusteella.

Vasemmalla Osuuskunta Närpiön Vihanneksen toimitusjohtaja Tomas Lindfors, oikealla Comsel Systemsin toimitusjohtaja Kristian Heimonen.

Närpiön Vihanneksen pakkaamo ottaa myös käyttöön oman optimointiratkaisun, mikä mahdollistaa yrityksen energiankäytön kokonaisvaltaisen optimoinnin ja seurannan. Tämä johtaa sekä pakkaamon että kasvihuoneviljelijöidemme täysin optimoituun energiankäyttöön.

"Yhteistyömme Comsel Systemin kanssa mahdollistaa viljelijöiden energiankulutuksen valvonnan ja ohjauksen reaaliajassa, mikä johtaa lisäenergiansäästöihin ja siten vähäisempään ympäristövaikutukseen. Närpiön Vihanneksella pyrimme olemaan johtava toimija kestävässä kasvihuoneviljelyssä, keskittyen vahvasti sekä ympäristö- että taloudellisiin tavoitteisiin. Olemme mukana rakentamassa kestävää tulevaisuutta käyttämällä tehokkaasti energiaa älykkään teknologian avulla," sanoo Osuuskunta Närpiön Vihanneksen toimitusjohtaja Tomas Lindfors.

Tomas Lindfors, Närpiön Vihannes ja Kristian Heimonen, Comsel Systems
Kuva miltä Comsel Systemsin ohjaussysteemi voi näyttää.
Laatikollisia tomaatteja pakkauslinjalla Närpiön Vihanneksen pakkaamolla.
Tomaattilinjasto Närpiön Vihanneksen pakkaamolla
LED valot kasvihuoneessa
LED-valot kasvihuoneen katossa kasvillisuuden yläpuolella.
LED valot kasvihuoneessa
Kasvihuone, jossa viljellään tomaatteja.
Närpiön Vihanneksen viljelijän kasvihuone missä kasvaa tomaattia
Närpiön Vihanneksen pakkaamolla, tomaattilinjasto
Kasvihuone, jossa LED-valot ja vihreitä tomaatteja.
Kuva kasvihuoneesta jossa LED-valot

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Osuuskunta Närpiön Vihannes | Andelslaget Närpes Grönsaker