DEEBOT T30 -siivousrobotti nostaa perusteellisen siivouksen uudelle tasolle

Kotitalousrobottien johtava brändi ECOVACS ROBOTICS lanseeraa uudet DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -siivousrobotit. Uutuusmallit siivoavat kodin kulmat entistä tarkemmin. Malleissa on tehokas moottori, mopin kuumavesipesu sekä uusi takkuuntumaton harja, jotka yhdessä varmistavat korkealaatuisen siivoustuloksen ja putipuhtaat lattiat. T30-laitteen mukana tuleva telakka mahdollistaa robotin itsepuhdistuksen ja robotti voidaan käynnistää myös kosketuksella.

Uusi DEEBOT T30 PRO OMNI puhdistaa lattiat moitteettomasti ja tehokkaasti

Adaptiivinen TruEdge™-toiminto puhdistaa kulmat huolellisesti

DEEBOT T30 -tuoteperheessä oleva uusi TruEdge™ Adaptive Edge Cleaning -toiminto puhdistaa kodin kulmat tehokkaasti. Toiminto on erottava tekijä T30-malleissa verrattuna muihin siivousrobotteihin, joille kulmat sekä pöydän ja tuolien jalat ovat yleisiä katvealueita. Muiden siivousrobottien ulkonevat varret aktivoituvat vain, kun ne kohtaavat helposti tunnistettavat pitkät reunat, kun taas ECOVACSin portaattomasti säädettävässä mopissa on täysin ulos- ja sisäänvedettävä rakenne, joka kohdistaa puhdistusprosessin aikana oikean määrän imutehoa kulmiin ulottuen reunoihin lähes kokonaan ja puhdistaen ne entistä paremmin. Kehittyneet 3D-algoritmit ja useat sensorit tukevat T30-siivousrobotin navigointia myös ahtaissa tiloissa auttaen robottia väistämään tielle sattuvat esteet tarkasti. TrueDetect 3.0 -tekniikka mahdollistaa tarkan kartan luomisen siivottavasta kodista, minkä johdosta DEEBOT T30 kykenee ennakoimaan ihmisen liikkeitä ja välttämään tyylikkäästi huonekalut ja esteet niin, että lattia puhdistetaan millimetrin tarkkuudella.

Tehokas moottori yhdistettynä mopin kuumavesipesutoimintoon

DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -malleissa on uusi ja voimakas 11 000 Pa:n moottori, joka varmistaa poikkeuksellisen imu- ja puhdistustehon ja siten täydellisen puhtaan lattian kulmasta kulmaan. Palatessaan telakalle tai havaitessaan maton, siivousrobotti nostaa mopin automaattisesti 9 mm korkeuteen. Näin matot pysyvät suojassa mopilta, eikä lattiaa mopata tarpeettomasti kahdesti. Uusissa DEEBOT T30 -malleissa on myös innovatiivinen Active Moisture Mopping -toiminto, joka kostuttaa mopin säännöllisesti taaten tasaisen, tahrattoman ja raidattoman moppaustuloksen. DEEBOT T30 PRO OMNI sisältää lisäksi Smart Rework -toiminnon, joka on tarkoitettu heille, jotka haluavat korkealuokkaisen siivoustuloksen. Robotin palatessa telakalle, telakka tunnistaa antureillaan, kuinka likainen moppi on. Laite valitsee likaisuusasteen mukaan tilanteeseen sopivan puhdistusstrategian ja moppaa lattian uudelleen joko kerran, kahdesti tai useamman kerran.

Sano hyvästit takuille ZeroTangle™ Brush -teknologian avulla

DEEBOT T30 -tuoteperheen erinomaiseen puhdistustehoon vaikuttaa myös ZeroTangle™ Brush -teknologia, jossa yhdistyvät erityinen V-muotoinen rullaharja ja kaksi riviä kampahampaita, jotka estävät puhdistettavilta pinnoilta mukaan tarttuvia hiuksia sotkeutumasta harjoihin. Nerokkaan muotoilun ansiosta rullaharja liukuu vaivattomasti hiusten läpi. Takkuuntuvat harjat ovat historiaa ja upea siivoustulos on taattu!

Siivousrobotin ohjaaminen on nyt myös helpompaa kuin koskaan: kodin puhdistamisen voi käynnistää koskettamalla T30-siivousrobottia kevyesti jalalla. Lisäksi lattian siivousta voidaan ohjata ECOVACS-sovelluksella, mikä on nyt yhteensopiva myös erilaisten sovellusten ja Apple Smart Watchin kanssa. T30 PRO OMNIsta löytyy myös YIKO-ääniohjaus, joka voidaan käynnistää yksinkertaisella äänikomennolla.

Tyylikäs, automaattinen ja hygieeninen: Mini OMNI -telakka T30-roboteille

Tilaa säästävässä Mini OMNI -telakassa yhdistyvät tyyli ja puhdistustehokkuus. Telakan irrotettavan pohjalevyn ja parannetun suodatinrakenteen ansiosta sitä on helppo käsitellä ja telakan vaatima huolto- ja hoitotyö on vähäinen.

Edestä löytyvän, irrotettavan moduulin ansiosta telakka vaatii vain noin 60 cm tilan. DEEBOT T30 -sarjan OMNI-telakka on myös varusteltu Auto-Empty-toiminnolla, joka tyhjentää pölysäiliön täysin automaattisesti. Mopit puhdistuvat telakassa kuumalla, 70 asteisella vedellä ja kuivataan kuumalla ilmalla. Asema puhdistaa myös itsensä automaattisen itsepuhdistustoiminnon avulla, mikä takaa telakan hygieenisyyden.

Hinnat ja saatavuus:

DEEBOT T30 OMNI on saatavilla mustana ja sen suositushinta on 899 euroa. DEEBOT T30 PRO OMNI on saatavilla rosén sekä hopean värisenä ja sen suositushinta on 999 euroa.

Kuvia median käyttöön tiedotteen liitteenä sekä täällä.

Lisätiedot ja testipyynnöt:

Jonna Varhama
jonna.varhama@manifesto.fi

Tietoja ECOVACS ROBOTICSista

Qian Dongqi perusti ECOVACS Groupin vuonna 1998. Vuonna 2006 elektroniikkavalmistaja laajensi liiketoimintaansa ECOVACS ROBOTICSilla, joka on kotitalousrobottien tutkimukseen ja kehittämiseen, suunnitteluun, valmistukseen ja myyntiin erikoistunut yritys. Monipuolisen robottivalmistajan tulevaisuuden visio on mottona "Robotics for All." edistää innovatiivisia ratkaisuja siinä määrin, että ihmisten ja robottien välille syntyy symbioosi niin arjessa kuin tuotannossa. Lisätietoja innovatiivisista kodin apulaisista saat osoitteesta www.ecovacs.com

Turkin rannikot kutsuvat huimiin ulkoilma-aktiviteetteihin24.6.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Turkin Välimeren ja Egeanmeren rannat houkuttelevat matkailijoita rentoutumaan koskemattomilla Sinisen lipun rannoilla, tutkimaan muinaisia kaupunkeja ja nauttimaan ainutlaatuisen keittiön mauista kaikkina vuodenaikoina. Lisäksi Turkin Riviera ja Egeanmeren alueet tarjoavat houkuttelevia harrastusmahdollisuuksia myös uskallusta vaativista aktiviteeteista nauttiville. Nämä kohteet tarjoavat muun muassa erilaisia ulkoilmalajeja – mukaan lukien adrenaliinin huuruisia aktiviteetteja taivaalla sekä merellä. Vierailijat pääsevät osallistumaan jännittäviin ulkoilmaseikkailuihin joka käänteessä.