Mehiläinen Oy

Joensuulainen Karelia Magneetti osaksi Mehiläistä

Karelia Magneetti liittyy osaksi Mehiläistä 8.8.2024 toteutuvalla yrityskaupalla. Yrityskaupalla ei ole vaikutuksia asiakkaiden palveluun, ja tutkimuksiin voi hakeutua myös jatkossa nykyiseen tapaan. Yhdistyminen mahdollistaa sekä Mehiläisen että Karelia Magneetin asiakkaille entistä paremmat tutkimusvaihtoehdot sekä nopeat hoitopolut esimerkiksi tapaturmatilanteissa.

Kuva: Mehiläinen Oy

Karelia Magneetti on vuonna 2020 perustettu joensuulainen yksityinen kuvantamispalveluita tarjoava yritys, joka tarjoaa Pohjois-Karjalan laadukkaimmat kuvantamispalvelut keskeisellä sijainnilla kauppakeskus Plaza Centrumissa.

– Toivotamme Karelia Magneetin lämpimästi tervetulleeksi osaksi Mehiläistä. Pystymme nyt osaavan henkilöstön, huipputason laitteiden ja kokeneiden radiologian erikoislääkäreiden avulla tarjoamaan ylivertaisen tarkkaa kuvantamisdiagnostiikkaa pohjois-karjalaisille, toteaa Mehiläisen liiketoimintajohtaja Andreas Taalas.

– Mehiläinen saa kaupan myötä modernit huippulaitteet ja osaavan henkilökunnan kuvantamiseen. Näen sen parantavan Mehiläisen asiakastyytyväisyyttä sekä potilasasiakkaiden että lääkäreiden näkökulmasta. Kauppa vahvistaa Mehiläisen asemaa Pohjois-Karjalassa, kertoo Karelia Magneetin hallituksen puheenjohtaja Urho Väätäinen.

– Jatkossa Mehiläinen pystyy tarjoamaan asiakkailleen nopean ja sujuvan kuvantamispalvelun tämän hetken laadukkaimmilla laitteilla ammattitaitoisen henkilökunnan tekemänä. Mehiläinen on pitkän historiansa ja laadukkaan toimintansa myötä paras mahdollinen toimija kehittämään Karelia Magneetin kuvantamispalveluja vastaamaan tulevaisuuden kysyntää, sanoo Karelia Magneetin toimitusjohtaja Merja Laakkonen.

Henkilöstö siirtyy yrityskaupassa Mehiläiseen vanhoina työntekijöinä. Asiakaspalvelu jatkuu tuttuun tapaan nykyisessä Karelia Magneetin toimipisteessä.

Huipputason kuvantamista täydentämään laajat terveyspalvelut

Karelia Magneetti vahvistaa Mehiläinen Joensuun kuvantamisen palveluita. Karelia Magneetin toimipisteessä on muun muassa Pohjois-Karjalan ainoa yksityinen korkean kenttävoimakkuuden (3 Teslaa) omaava moderni korkealaatuinen magneettikuvauslaite, jolla saadaan tarkkoja kuvia koko ihmiskehosta. Laitteessa on väljä, asiakkaille mukava kuvausaukko.

Lisäksi asiakkaita palvelee korkealaatuinen tarkka mammografialaite, jolla pystyy perinteisen mammografian lisäksi kuvaamaan myös 3D-mammografiaa, mikä parantaa entisestään menetelmän herkkyyttä esimerkiksi rintasyövän löytämisessä ja poissulkemisessa.

Mehiläinen Joensuu tarjoaa asiakkailleen työterveyden palvelut, yleislääkäripalvelut sekä monipuoliset kardiologian, lastentautien, korva-, nenä- ja kurkkutautien, psykiatrian, geriatrian, endokrinologian, fysiatrian, kliinisen neurofysiologian, gynekologian sekä ortopedian erikoislääkäripalvelut, diagnostiikkapalvelut, suun terveyden palvelut sekä laajat terapiapalvelut.

– Yksikössämme on tarjolla laajat palvelut asiakkaidemme tarpeisiin ja meillä pääsee hoitoon nopeasti. Tarkoituksenamme on laajentaa edelleen vastaanottotoimintaa uusilla asiantuntijoilla, päättää yksikönjohtaja Päivi Puhakka Mehiläinen Joensuusta.

Lue lisää julkaisijalta Mehiläinen Oy

Hoitojonoista hoitoon Viroon? – Kutsu Mehiläisen toimittajamatkalle Tallinnaan 21.8.7.8.2024 13:32:09 EEST | Kutsu

Kutsu medialle Ke 21.8.2024 Mehiläisen toimittajamatka Tallinnaan Hoitojonot julkiseen terveydenhuoltoon ovat Suomessa pitkät. Hoitoon pääsyn odottaminen vaikuttaa potilaiden elämänlaatuun, pidentää sairauspoissaoloja ja vaikeuttaa kuntoutumista. Moni suomalainen ei tiedä, että Kelan kautta on saatavissa osittainen tai täysi korvaus ulkomailla tehdystä sairaanhoidosta, mikäli kyseiset palvelut kuuluisivat Suomessa julkisen terveydenhuollon piiriin. Virossa hoitoon pääsee nopeasti – vastaanotolle päivissä ja leikkauksiinkin parissa viikossa. Suomalaisten kiinnostus hakeutua hoitoon Viroon onkin kasvussa. Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut mukaan Mehiläisen toimittajamatkalle Tallinnaan 21.8.2024. Matkalla pääset tutustumaan, miten Mehiläinen mahdollistaa EU:n potilasdirektiivin ja rajat ylittävän terveydenhuollon lain puitteissa nopean hoidon Tallinnassa. Palvelut potilaille tarjoaa Mehiläisen tytäryhtiö Meliva. Matkan aikana pääset tutustumaan potilaan hoitopolkuun käytän

Mehiläisen rannikkolääkäri palvelee jälleen Kotkan saaristossa – päivystää myös kesän tapahtumissa13.6.2024 10:15:00 EEST | Tiedote

Mehiläinen tarjoaa myös tänä kesänä yleislääkärin palveluita Kotkan rannikkoseudulla. Mehiläisen rannikkolääkäri Markus Holzhäuser kiertää jälleen Kotkan saaristossa pitäen venevastaanottoa Haapasaaren, Pyhtään Kaunissaaren ja Kuutsalon laitureilla kesälauantaisin. Rannikkolääkäri päivystää myös kesän tapahtumissa Kotkassa, Pyhtäällä ja Loviisassa. Rannikkolääkärin vene liikkuu ajanvarauksella 15.6.–20.7. välisenä aikana.