Kotkan Mehiläisen kuvantamispalvelut laajenevat – uusi magneetti avataan tänään

Mehiläinen Kotkan kuvantamisen palvelut laajenevat tänään avattavan uuden magneettitutkimuslaitteen myötä. Aiemmin magneettikuvauksia on tehty Mehiläisen magneettirekassa 1–2 päivänä viikossa. Kiinteä magneetti mahdollistaa asiakkaille entistä tarkempia tutkimuksia ja paremman aikojen saatavuuden.

– Kesän aikainen remontti on nyt tehty ja uudet kuvantamisen tilat valmistuneet. Kiinteä magneetti on merkittävä lisä kuvantamisen palveluihimme tarvelähtöisen kysynnän kasvaessa jatkuvasti. Kiinteän magneetin avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä paremman aikojen saatavuuden, iloitsee Mehiläisen aluejohtaja Anu Jokinen.

Uuden Siemens Magnetom Sempra 1.5 Teslan magneettitutkimuslaitteen myötä asiakkaille voidaan tehdä entistä tarkempia tutkimuksia. Magneettikuvaus on diagnostisesti tärkeä ja informatiivinen tutkimus, mikä auttaa oikean diagnoosin tekemisessä sekä hoidon valinnassa.

Kotkan Mehiläisen kuvantamisessa tehdään magneettitutkimusten lisäksi natiiviröntgen-, ultraääni-, ja mammografiatutkimuksia, sekä hampaiden ja kokoleuan röntgenkuvauksia.

Kattavat yksityiset terveyspalvelut saman katon alla

Mehiläinen Kotka on täyden palvelun lääkärikeskus, jossa vastaanottoa pitää noin 70 lääkäriä lähes kaikilta erikoisaloilta. Kuvantamispalveluiden lisäksi saman katon alla sijaitsee myös laboratorio, monipuolinen sairaala sekä Hammas Mehiläinen.

– Mehiläinen Kotka tarjoaa uudistusten myötä kattavimmat yksityiset terveyspalvelut saman katon alta Kymenlaaksossa. Yhteensä palveluita tarjoaa yli 110 asiantuntijan joukko. Lisäksi Puutarhakadun Fysios Mehiläinen siirtyy loppuvuodesta samoihin tiloihin lääkärikeskuksen ja sairaalan kanssa, Jokinen kertoo.

Mehiläinen Kotka sijaitsee osoitteessa Kotkankatu 11. Syksyn aikana käyntiosoite tulee vaihtumaan Kirkkokadun puolelle (Kirkkokatu 21).

• Mehiläinen, yksikönjohtaja Anu Jokinen
  • Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Salla Tähtisen kautta, salla.tahtinen@mehilainen.fi, p. 050 554 3832