Oma Häme

Asiakaspalautteen uudistus etenee Oma Hämeessä – palautteen jättäminen verkkosivujen kautta helpottuu

Jaa

Vapaamuotoisen palautteen käsittely paranee syyskuun alussa.

Oma Häme jatkaa asiakaspalautekokonaisuuden uudistusta ja sitä tukevan järjestelmän käyttöönottoa. Kesän aikana laajennettiin tekstiviestitse vastattavan asiakaskyselyn käyttöä ja lisättiin palautelaitteita hyvinvointialueen toimipisteisiin.
 
Syyskuun alussa verkkosivujen kautta jätettävän palautteen käsittely uudistuu. Samalla palautteen antaminen helpottuu asiakkaille, kun Oma Hämeen verkkosivuilla otetaan käyttöön yksi, yhtenäinen palautelomake. Nyt asiakkaat voivat jättää kiitoksia ja kehittämisideoita hyvinvointialueen palveluista yhdellä lomakkeella. Palaute ohjautuu oikealle käsittelijälle lomakkeen kohdennusvalikoiden kautta. Kaikki palvelut eivät näy vielä valikossa, joka täydentyy syyskuun aikana. Jos valinta tuntuu vaikealta, voi palautteen jättäjä valita myös "Muu" tai "Yleinen palaute" -vaihtoehdon. 

Täältä löydät uuden palautelomakkeen
 
Voit jättää palautteen joko nimettömänä tai omien yhteystietojesi kera. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa. Huomioithan, ettet kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, olethan yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön. 

Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa. Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista löydät  Asiakkaan ja potilaan oikeudet - sivulta

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Oma Häme

Turengin terveysaseman kiirevastaanotto muuttuu ajanvarauspoliklinikaksi 27. tammikuuta14.1.2025 13:44:13 EET | Uutinen

Turengin terveysaseman kiirevastaanotto Janakkalassa muuttuu ajanvarauspoliklinikaksi 27. tammikuuta. Samalla ambulanssilla tuotavien, valvontaa tai toimenpiteitä vaativien, potilaiden vastaanotto päättyy ja terveysaseman tarkkailupaikat poistuvat käytöstä. Ambulanssia tarvitsevat potilaat kuljetetaan 27. tammikuuta alkaen hoitotarpeen mukaisesti joko Riihimäelle Pulssi 77 -kiirevastaanotolle tai Kanta-Hämeen Keskussairaalan yhteispäivystykseen. Turengin terveysasemalla hoidetaan 27. tammikuuta alkaen ajanvarauksella potilaita, joiden terveydentila ei vaadi tarkkailu- tai makuupaikkaa. Kuvantamismahdollisuutta Turengissa ei ole. Myös Turengin terveysaseman asiakaspalvelupisteen aukioloaika muuttuu. Toimisto palvelee jatkossa arkisin klo 8-9.30 ja 14-15. Asiakkaiden ajanvaraus tai muu yhteydenotto onnistuu takaisinsoittonumeroiden kautta. Löydät numerot täältä: Kiireetön hoito terveysasemilla - Oma Häme Voit myös asioida sähköisesti Oma Häme -mobiilisovelluksen tai verkkosivujemme kautt

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye