Subway

*Footlong Sidekicks -tuotteet ovat tarjolla osallistuvissa ravintoloissa 14.8.2024 alkaen ja kaikissa Suomen Subway-ravintoloissa 11.9.2024 alkaen.

Kuvat

Subway®-ravintolat

Subway® on yksi maailman suurimmista pikaruokaravintolabrändeistä, joka tarjoilee päivittäin miljoonille vieraille yli 100 maassa ja yli 37 000 ravintolassa raikkaita tilauksesta valmistettuja voileipiä eli Subeja®, wrappeja ja salaatteja. Subway®-ravintolat ovat franchise-yrittäjien omistamia ja ylläpitämiä. Yrittäjien verkostossa on tuhansia omistautuneita pk-yrittäjiä, jotka ovat sitoutuneet tarjoamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen omilla paikkakunnillaan.

Subway® on Subway IP Holder LLC:n omistama tavaramerkki. © 2024 Subway US Holder LLC.