Sinituote Oy

Tutut siivousvälineet saivat ylleen roosaa – Sinituote mukana Roosa nauha 2024 -kumppanina

Vuoden 2024 Roosa nauha -keräys on alkanut ja kestää lokakuun loppuun saakka. Sinituote on mukana kumppanina jo 15. kertaa.

Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksellä tuetaan suomalaista syöpätutkimusta. Tämän vuoden teemana on keuhkosyövät. Roosa nauha -keräyksellä on kerätty varoja syöpätutkimukselle jo vuodesta 2003. Sinituote on ollut mukana kumppanina vuodesta 2010 lähtien.

– Roosa nauha on Sinituotteen tärkein jokavuotinen hyväntekeväisyyskohde. Olemme lahjoittaneet keräykseen yhteensä jo satoja tuhansia euroja. Roosa nauha -kampanja koskettaa meillä ihan jokaista aina tuotteiden valmistuksesta ja pakkaamisesta markkinointiin ja myyntiin saakka, sanoo Sinituotteen markkinointijohtaja Marika Saarinummi.

“Niin kauan kun on toivoa, on elämää”

Tämän vuoden Roosa nauhan on suunnitellut Vesterinen Yhtyeineen. Yhtyeen keulakuva Tero Vesterinen pitää syöpätutkimuksen jatkumista Suomessa välttämättömänä.

– Olen itse menettänyt isäni keuhkosyövälle. Tiedän, että syöpä on paha vastustaja, mutta haluan antaa toivon elää. Luotan tulevaisuuteen, Tero Vesterinen sanoo.

– Toivo on minulle kaiken perusta. Ajattelen, että ehkä kaikissa synkimmissäkin hetkissä on aina pieni toivon kipinä. Kun yhdessä ryhdytään johonkin, ja kaikki antaa sen oman pienen panoksensa, niin silloin me voidaan saada jotain todella suurta aikaiseksi, Vesterinen kannustaa.

Näin voit osallistua Roosa nauha -keräykseen

Roosa nauha -keräys on käynnissä 19.9.–31.10. Keräykseen voi osallistua monin eri tavoin, kuten esimerkiksi tekemällä kertalahjoituksen, perustamalla verkossa oman keräyspotin tai hankkimalla Roosa nauha -tuotteen, jonka tuotoista lahjoitetaan aina tietty osuus Roosa nauha -keräykseen. Lahjoitusosuus on ilmoitettu jokaisessa tuotteessa.

Sinituotteen asiakkaat voivat kantaa kortensa kekoon ja lahjoittaa Roosa nauha -keräykseen esimerkiksi hankkimalla Sinituotteen siivousvälineen. Roosa nauha -siivousvälineitä löytää Sinituotteen omilta verkkosivuilta, sekä kaupoista kautta maan. Tänä vuonna valikoimissa ovat esimerkiksi roosan väriset Pölymiekka, Puhdistusterä, Rikkasetti, Nysväri, Jynssäri ja Sinisanko.

Karoliina LeppinenViestintäpäällikköSinituote Oy / Markkinointi ja viestintä

Sinituotteen viestintä, median yhteydenotot

karoliina.leppinen@sinituote.fi

Sinituote Oy

Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Vastuullisuus ohjaa meitä kaikessa tekemissä ja menestyksen takana on halu tehdä ja kehittää asioita yhteistyössä asiakkaidemme ja toistemme kanssa – ympäristöä unohtamatta. Tärkein käyttämämme raaka-aine on kierrätysmuovi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sinituote Oy

Muovin kolmas elämä: K-kauppojen käytetyistä leikkokukkaämpäreistä tehdään uusia SINI-siivoustuotteita6.5.2024 09:00:10 EEST | Tiedote

Sinituote on valmistanut yhteistyössä K-ryhmän ja Lassila & Tikanojan kanssa siivousvälineitä leikkokukkaämpäreistä. K-ryhmä on Suomen suurimpia kukkamyyjiä, ja kauppoihin kertyy vuosittain jopa 600 000 leikkokukkaämpäriä. K-ryhmän, Lassila & Tikanojan ja Sinituotteen yhteistyössä käytetyt ämpärit käsitellään raaka-aineeksi, jota hyödynnetään uusissa siivoustuotteissa. Uusi SINI-siivoustuotesarja on nyt saatavilla K-Citymarketeista ja K-Raudoista.

FIX: Huolla ja korjaa -näyttely on nyt auki – Sinituote mukana yhteistyökumppanina26.4.2024 13:13:30 EEST | Tiedote

FIX: Huolla ja korjaa on Arkkitehtuurimuseon ja Designmuseon pitkä yhteisnäyttely. Näyttelyn keskeisiä teemoja ovat rakennetun ympäristön kunnostus, kiinteistöhuolto, laitteiden ja esineiden korjaaminen, siivous sekä likaan ja kulumiseen liittyvä estetiikka. Tematiikka sopii täydellisesti Sinituotteelle, joka puhuu vahvasti pitkäikäisten tuotteiden ja oman kodin ja ympäristön säännöllisen huolenpidon puolesta.

Sinituotteen teettämä kyselytutkimus: Muovin lajittelu aiempaa aktiivisempaa – nuorilla on silti paljon petrattavaa10.10.2023 08:30:00 EEST | Tiedote

Viime vuosien muutokset jätelakiin näkyvät: muovin lajittelu on selvästi yleisempää kuin neljä vuotta sitten. Muita jätelajeja lajitellaan suorastaan hämmästyttävän samaan tahtiin kuin aiemmin. Eri ikäluokkien välillä on kuitenkin suuria eroja lajitteluaktiivisuudessa. Myös lajittelun motivaattorit vaihtelevat ikäluokkien välillä.