Uusi SENSAI THE ULTIMATE EYE CREAM: valon voima katseessa

SENSAI ULTIMATE THE EYE CREAM on kehitetty haastamaan ajan vaikutuksia. Voiteen vaikutus keskittyy erityisesti syvemmälle silmänympärysalueen tukirakenteisiin, joissa piilee valtava potentiaali ikääntymisen merkkien hoidossa.

ULTIMATE THE EYE CREAM -ominaisuudet

ULTIMATE THE EYE CREAM -koostumuksen inspiraation taustalla on uusimmat tieteelliset havainnot silmänympärysalueen anatomiasta. Täyteläisen tiivis koostumus pehmittää ihoa välittömästi, kohottaa ilmettä ja tasoittaa silmänympärysalueen juonteita. Voiteen antama valo korostaa silmien kirkkautta ja samalla elävöittää katsetta.

Eye Ageing Scope Zone: Entistä laajempi näkökulma silmänympärysalueen hoitoon

Silmänympärysalueen ikääntymisen merkkien hoito kohdistuu tyypillisesti ylä- ja alaluomiin, joissa ikääntymisen merkit ovat yleisesti näkyvimpiä.

Silmänympärysaluetta ympäröivä silmän kehälihas sijaitsee niin sanotulla ”ikääntymismuutosten vyöhykkeellä”, joka vaikuttaa oleellisesti myös silmänympärysihoon. Kehälihaksen heikkenemisen muutokset näkyvät tyypillisesti luomien laskeutumisena, naurujuonteita, silmäkuoppien syvenemisenä ja silmänalusten tummuutena.

Muuntuva koostumus osana ylellistä elämyksellisyyttä

ULTIMATE THE EYE CREAM on suunniteltu ylelliseksi hoitorituaaliksi silmänympärysalueen herkälle iholle. Voiteen alkutuntuma on tiivis ja täyteläinen, mutta se pehmenee asteittain iholle levitettäessä.

Voide muodostaa kauttaaltaan silmänympärysalueen iholle eteerisen kauniin, kosteuttavan hunnun ilman ylimääräistä tahmaisuutta. Hellävarainen hieronta hemmottelee silmänympärysaluetta ja vie mukanaan ylellisen pehmeälle matkalle.

Voiteessa on tavanomaista korkeampi öljypitoisuus, jossa yhdistyvät täyteläiset ja kevyemmät öljyt. Yhdistelmän ansiosta tunne on erityisen miellyttävä ja kosteuttava.  Asteittain vapautuvat ravitsevat raaka-aineet pitävät ihon elvytettynä ja verhoiltuna silkkiseen elämykseen.

Käyttö

Levitetään sopiva määrä silmänympärysiholle ihonhoitorutiinin viimeisenä vaiheena aamuisin ja/tai iltaisin. Hierotaan hellävaraisesti koko silmänympärysalueen ikääntyvälle alueelle.

SENSAI-tiede
Korkealaatuinen SILK SKIN Connection -teknologia

SILK SKIN Connection -teknologia on SENSAIn korkein taidonnäyte tuloksellisesta ihon ikääntymisen merkkien ehkäisemisestä. Teknologia yhdistää uusimmat tieteelliset havainnot ”solujen kierrätysprosessi” autofagiasta ja SPARC-proteiinin* tuotannosta. Teknologiaa tähdittävät ULTIMATE-tuotelinjasta tutut Koishimaru Silk Infinite ja Sakura Eternal -yhdisteet sekä uusi täydentävä raaka-aine.

Teknologian ansiosta solutasolle olennainen energia vapautuu kauttaaltaan ihossa ja parantaa kommunikaatiota dermiksen ja epidermiksen välillä. Prosessi tukee ihon luonnollista uudistumista ja auttaa ihoa hehkumaan kirkkaana. Teknologiaa luonnehditaan muutosmatkaksi kohti hienostunutta, kiinteää ja hehkuvaa SILK SKIN -ihoa.

*Kuvailtu teknologia perustuu raaka-aineille toteutettuihin in vitro-testeihin
*Secreted protein acidic and rich in cysteine

Sukellus teknologiaan

Uusimmat tieteelliset havainnot silmänympärysalueen anatomiasta ovat innoittaneet SENSAI-tutkijoita kehittämään uuden teknologian, joka vahvistaa ihon tukirakenteita. Ihon tukirakenne on yhtä tärkeä ihon uudistumisprosessille kuin epidermis ja dermis.

Uutta teknologiassa on vaikutusta täydentävä Natural Musculifter -yhdiste, joka kohdistuu erityisesti ihon joustavuutta ja kiinteyttä säätelevään pohjakerrokseen sekä vahvistaa ihoa kokonaisvaltaisesti.

Eye Zone Effector

Yhdiste sisältää tehokkaasti energisoivia ja uudistavia raaka-aineita. Natural Musculifterin voima auttaa ihon energian tuotantoa, Bukuryo-uute optimoi nesteiden uusiutumista ja Yuzu-uute edistää verenkiertoa. Vaikutus avaa silmänympärysalueen ylimääräisiä nestekertymiä ja vähentää huomattavasti turvotusta ja tummuutta.

*In-vitro-testattu

Koishimaru Silk
 Infinite

Ultimate-tuotelinjaa tähdittävä yhdiste valjastaa Koishimaru Silkin kosteuttavan voiman ja täydentävät kasviuutteet. Ultimate-ihonhoitorituaalille olennaiset kasviuutteet kuume-eukalyptusuute, mustikanlehtiuute ja aaroninpartauute tukevat uusimpia löydöksiä autogafian ja SPARC-proteiinin tuotannon osalta. Yhdessä nämä raaka-aineet pehmentävät ihon luontaisia ajan tuomia muutoksia

*In-vitro-testattu

Sakura Eternal Complex

Tehokas yhdiste välittää iholle Sakura-kirsikankukinnon elinvoimaisuuden ja uudistumiskyvyn. Yhdiste auttaa ihoa korjaamaan UV-säteiden ja happiradikaalien aiheuttamia vaurioita tehostamalla solujen energia-aineenvaihduntaa. Sakura auttaa ihoa uudistumaan ja ylläpitää ihon kiinteyttä ja luontaista hehkua.

*In vitro -testattu

Kohti kestävää kehitystä

-Kurjenpolven kukka/lehti/varsi-uute  hankitaan kierrätysorientoituneilta maatiloilta kasvatetuista yrteistä
-Glykosyylitrehaloosi on johdettu tärkkelyksestä ja fermentoitu entsyymeillä
-Sisärasian valmistuksessa on käytetty vähintään 18 prosenttia kasvipohjaista muovia
-Purkin valmistuksessa on käytetty vähintään 10 prosenttia kierrätettyä lasia
-Suojaavat materiaalit on valmistettu 100 % kasvipohjaisesta kuitukankaasta
-Ulkopakkaus on valmistettu FSC-sertifioidusta materiaalista, joka sisältää vähintään 20 prosenttia kierrätettyä kuitumateriaalia bagassia

SENSAI ULTIMATE THE EYE CREAM on saatavilla Stockmann- ja Sokos-tavarataloista sekä Emotion-myymälöistä lokakuussa 2024.

Suositushinta

SENSAI ULTIMATE THE EYE CREAM, 15 ml, 397,00 EUR