Kasvu Open Karnevaali esittelee pk-yrityskentän kasvajat – ohjelmassa mukana Ali Omar ja vuoden kiinnostavimmat kasvuyritykset

Kasvu Open Karnevaali täyttää Jyväskylän perinteikkään ylioppilastalo Ilokiven torstaina 31.10.2024. Näissä bileissä juhlii Suomen kasvuyritysten ja kasvun asiantuntijoiden kovatasoisin joukko. Ilokivessä tapaat livenä vuoden kotimaiset TOP60-kasvuyritykset sekä kasvun asiantuntijat ja sparraajat.

Kasvu Open Karnevaalin ohjelmassa ovat Vuoden kasvuyritys -finalistien pitchaukset, enkelisijoittaja Ali Omar & Best of SUPERFINNS sekä kirsikka kakun päällä: Vuoden kasvuyrityksen 2024 valinta. Ohjelma alkaa klo 13 ja jatkuu myöhään yöhön.

OHJELMA

• 13.00 Tapahtuma alkaa. Tapahtuman juontaa Inka Hyvönen, Kasvu Open

• 13.15 Karhunpesä. Kymmenen Vuoden kasvuyritys -finalistin pitchaukset. Pitchaukset arvioi tuomaristo, joka valitsee Vuoden kasvuyrityksen. Tuomaristoon kuuluvat sarjayrittäjä ja sijoittaja Lennu Keinänen, valmentaja ja kirjailija Unna Lehtipuu, sijoittaja ja hallitusammattilainen Merja Rahkola, Nordea Startup & Growth -kasvuyrityspankin johtaja Vesa Riihimäki, hasan & partners Group CEO Simo Kajaste ja Good Venturesin kasvujohtaja Katriina Anttila.

• 15.45 Ali Omar & Best of SUPERFINNS. Lavan valtaavat visionääri, enkelisijoittaja Ali Omar ja maailman valloitukseen tähtäävät Bluet, Gixon, Medicubex, SpinDrive ja Work Pilots. Ohjelmaosuus on englanniksi.

• 17.00 Aikaa verkostoitumiselle ja ruokailulle

• 18.30 Tunnustusten jako. Vuoden kasvuyritys 2024 -tunnustuksen lisäksi Kasvu Open jakaa Vuoden sparraaja- ja Vastuullisuusteko-tunnustukset.

• 19.30 Stand up: Matti Paalanen

• 22.00 Tapahtuma päättyy. Jatkot alkavat.

Rakenna omaa kasvun verkostoasi kannustavassa seurassa! Ilmoittaudu heti, sillä tähän maksuttomaan tapahtumaan on tunkua!

Katso tapahtuman ohjelma ja ilmoittaudu: Kasvu Open Karnevaali 2024

Tapahtuman kumppanit ovat Nordea, Varma, If Vakuutus, Yritysjuristi ja BioBoosters by Jamk.

LISÄTIEDOT JA HAASTATTELUPYYNNÖT:

Inka-Sofia Hokkanen
tuottaja, Kasvu Open Karnevaali
inka-sofia.hokkanen@kasvuopen.fi

Kasvu Open yhdistää kasvuhaluiset yritykset ja kasvun sparraajat

Kasvu Open järjestää sparrausohjelmia yrityksille. Ohjelmissa sparraamme yritysten kasvua ja kehityskykyä sekä hullunrohkeita unelmia. Sparraus on yrityksille maksutonta.  Lue lisää