Tapaa kasvuyritysten kärki - 60 yritystä saman katon alla!

Kotimaisen pk-yrityskentän kasvajat ovat paikalla Kasvu Open Karnevaalissa Jyväskylässä 31.10.2024. Median edustajille tämä on mahdollisuus tavata 60 kasvuyritystä ja kuulla heidän kasvutarinoitaan.

Kasvu Open Karnevaali Jyväskylässä 31.10.2024

Kasvu Open Karnevaalin kohokohta on, kun kasvuyritysten TOP 10 nousee lavalle pitchaamaan ja kisaamaan Vuoden Kasvuyritys -tittelistä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden kuulla, miten kotimaiset yritykset tavoittelevat kasvua ja uutta markkina-asemaa.

Tervetuloa mukaan kokemaan suomalaisen pk-yrityskentän kasvutarinat!

Kohokohdat:

• TOP 60 -yritykset
    Tavattavissa tapahtumassa, katso yritykset tästä ja sovi tapaaminen ajoissa.

• TOP 10 -yritykset
    Pitchaavat lavalla ja kisaavat Vuoden Kasvuyritys -tittelistä. TOP 10 -finalistit paljastetaan 17.10.2024.

• Vuoden kasvuyritys 2024
    Vuoden kasvuyritys valitaan tapahtumassa TOP10-pitchausten jälkeen. Lisätietoja tästä.

• Medialle
    Ilmoittaudu tapahtumaan verkkosivuilla tai ota yhteys: Inka-Sofia Hokkanen, p. 050 434 9943, inka-sofia.hokkanen@kasvuopen.fi

Ilmoittaudu Kasvu Open Karnevaalista tästä.

LISÄTIEDOT

Inka-Sofia Hokkanen
tuottaja, Kasvu Open Karnevaali
inka-sofia.hokkanen@kasvuopen.fi