Varastokalusteet avaimet käteen -periaatteella: Naakan Asennuspalvelu 30 vuotta

Naakan Asennuspalvelu on vahvasti juurtunut suomalaiseen teollisuuteen ja varastointialaan. Yritys on toiminut varastokalusteratkaisujen parissa jo 30 vuoden ajan, tarjoten korkealaatuisia ja asiakaslähtöisiä palveluja eri puolilla Suomea. Toiminta perustuu ammattitaitoon, kattaviin ratkaisuihin ja vahvaan sitoutumiseen asiakastarpeisiin.

kuormalavahyllyjä
Naakan Asennuspalvelu toimittaa mm kuormalavahyllyjä teollisuuden käyttöön.

Pitkä historia yrittäjyydessä

Harri Kiuru, Naakan Asennuspalvelun perustaja ja toimitusjohtaja, on ollut varastokalustealalla koko uransa ajan. Kiurun yrittäjätaival alkoi jo nuorena kuormalavahyllyjen asennuksella, ja vuosikymmenten kokemus on jalostunut arvokkaaksi asiantuntemukseksi. Hän perusti Naakan Asennuspalvelun 10 vuotta sitten, ja yritys on siitä lähtien kasvanut vakaasti. Yritys on perheyritys, jossa Kiurun vaimo vastaa hallinnosta ja poika tienaa taskurahaa osallistumalla yrityksen toimintaan silloin tällöin.

Laadukkaita varastoratkaisuja ja avaimet käteen -palveluja

Naakan Asennuspalvelun kolme kulmakiveä ovat ammattitaito, asiakaslähtöisyys ja kokonaisvaltainen palvelu. Asiakkaille tarjotaan räätälöityjä ratkaisuja, jotka ottavat huomioon varastotilan erityispiirteet ja tarpeet. Yritys toimittaa ja asentaa kuormalavahyllyt, ulokehyllyt, pientavarahyllyt, syväkuormaushyllyt sekä muut teollisuushyllyt. Tarvittaessa asiakas voi tilata varastokalusteratkaisun avaimet käteen -periaatteella, jolloin Naakan Asennuspalvelu hoitaa kokonaisuuden suunnittelusta ja kuljetuksesta aina asennukseen saakka. Tämä tekee palvelusta helppoa ja vaivatonta niin pienille kuin suurille yrityksille.

Kattavat varastokalusteet turvallisuutta unohtamatta

Naakan Asennuspalvelu panostaa varastoturvallisuuteen, ja yritys toimittaa useita lisäosia, kuten verkkoritilöitä, takasuojaverkkoja, törmäyssuojia ja etupylväänsuojia. Nämä ratkaisut parantavat varaston turvallisuutta ja vähentävät vahinkojen riskiä erityisesti suurten varastointimäärien ja trukkiliikenteen yhteydessä.

Nopeat toimitukset Tampereen Ruskosta

Naakan Asennuspalvelun päävarasto sijaitsee Tampereen Ruskossa, josta varastokalusteet toimitetaan asiakkaille ympäri Suomea nopeasti ja joustavasti. Yritys tekee yhteistyötä eurooppalaisten huippuvalmistajien kanssa: uudet varastokalusteet tulevat Polypal Storage Systemsiltä, joka sijaitsee Baskimaassa ja valmistaa tuotteet länsieurooppalaisesta materiaalista EN-standardien mukaisesti. Garantellin valmistamat verkkoritilät ja takasuojaverkot Ruotsista täydentävät varastoratkaisujen turvallisuutta.

Kestävää kehitystä: käytettyjen varastokalusteiden osto ja myynti

Naakan Asennuspalvelu tukee kiertotaloutta tarjoamalla sekä uusia että käytettyjä varastokalusteita. Käytettyjä kuormalavahyllyjä ja muita varastokalusteita on jatkuvasti tarjolla, ja jokainen osa kuntotarkastetaan huolellisesti ennen myyntiä. Yritys myös ostaa tarpeettomiksi jääneitä varastokalusteita, huolehtii niiden purkamisesta ja poisviennistä, jolloin kalusteet saavat uuden elämän toisaalla. Käytetyt kalusteet ovat tarkastettuja ja täyttävät samat turvallisuusstandardit kuin uudetkin tuotteet. Tämä tarjoaa yrityksille mahdollisuuden päivittää varastotilojaan edullisesti, ilman kompromisseja laadun tai turvallisuuden suhteen.

Yrittäjyys elämäntapana

Harri Kiuru korostaa, että yrittäjyys on elämäntapa, joka vaatii paljon, mutta antaa myös paljon takaisin. Yrittäjä työskentelee käytännössä ympäri vuorokauden, ja vaikka lomareissulla saatetaan poiketa asiakkaan luona, se ei perhettä häiritse. Pitkät asiakassuhteet ja yhteistyö yrittäjäkollegoiden kanssa ovat muodostuneet monesti myös henkilökohtaisiksi ystävyyssuhteiksi.

30 vuotta yrittäjänä ollut Harri Kiuru tiivistää kokemuksensa näin: "Yrittäjyys on myötä- ja vastatuulessa taiturointia, mutta en vaihtaisi päivääkään pois."

Harri%20Kiuru
Harri Kiuru

Tulevaisuuden varastoratkaisut Naakan Asennuspalvelun avulla

Naakan Asennuspalvelu tarjoaa kokonaisvaltaista varastosuunnittelua ja toteutusta, jossa asiakkaan tarpeet ja varaston erityisvaatimukset huomioidaan alusta loppuun. Asiantuntijatiimi suunnittelee optimaaliset säilytysratkaisut, jotka parantavat varastojen tehokkuutta, turvallisuutta ja joustavuutta.

Harri Kiuru
kuormalavahyllyjä
Naakan Asennuspalvelu toimittaa mm kuormalavahyllyjä teollisuuden käyttöön.

Naakan Asennuspalvelu

Naakan Asennuspalvelu on yli 30 vuoden kokemuksella toimiva suomalainen yritys, joka tarjoaa varastoratkaisuja ja varastokalusteiden suunnittelu- ja asennuspalveluja koko Suomen alueella. Yritys toimittaa uusia ja käytettyjä varastokalusteita, kuten kuormalavahyllyjä ja ulokehyllyjä, painottaen laatua, kestävyyttä ja turvallisuusstandardeja. Heidän asiantunteva tiiminsä tarjoaa myös "avaimet käteen" -ratkaisuja, sisältäen kalusteiden suunnittelun, kuljetuksen ja asennuksen.

Suomen Natiivimainonta tekee sisältömarkkinointia kolmen hyödyn näkökulmalla30.9.2024 08:07:00 EEST | Tiedote

Suomen Natiivimainonta tekee natiivimainontaa monista muista alan toimijoista poiketen hakukoneoptimointi-fokuksella (SEO), hakien artikkeleilla moninkertaista ja pitkäkestoista hyötyä. Toimintatapa yhdistää natiivimainonnan ja hakukoneoptimoinnin parhaita käytäntöjä ja hyötyjä. Laadukkaan sisällön ja SEO-strategioiden yhdistelmällä varmistetaan, että natiivimainonta samanaikaisesti sekä aktivoi ja sitouttaa yleisöä, että parantaa yrityksen näkyvyyttä hakukoneissa. Hyvin toteutettu natiivimainonta tuo näin yritykselle normaalin lyhytaikaisen hyödyn lisäksi pitkäaikaista hyötyä.

Hyve Aivotärähdysklinikka mullistaa aivotärähdysten hoidon - Suomen ainoa kokonaisvaltainen kuntoutuspalvelu Pirkkalassa28.8.2024 08:29:52 EEST | Tiedote

Suomessa joka vuosi yli 10 000 henkilöä saa aivotärähdyksen, ja jopa 2 000 heistä kärsii pitkittyneistä oireista. Valitettavan moni näistä ihmisistä jää kokonaan ilman asianmukaista hoitoa. Pirkkalassa sijaitseva Hyve Aivotärähdysklinikka vastaa tähän hoidontarpeeseen kokonaisvaltaisella, moniammatillisella palvelukokonaisuudella.

Carccu® Awarded FSC Forest Certification for Environmental Responsibility16.5.2024 10:00:00 EEST | Press release

The Finnish packaging manufacturer Carccu® has been awarded Forest Stewardship Council (FSC) forest certification. Carccu®, a packaging manufacturer based in Sastamala, Finland, has been awarded Forest Stewardship Council (FSC) forest certification. The wood in an FSC-labelled wood product originates from a forest that has been managed in accordance with the principles of environmental, social and economic sustainability.