Hotel Santa Claus Oy

Maailman pohjoisin Robert’s Coffee -kahvila avataan Rovaniemelle marraskuussa

Robert’s Coffee Rovaniemi avataan Koskikadulle Santa’s Hotel Santa Clausin katutasoon maanantaina 4.11.2024 klo 8.00.

Henkilö pitelee tarjotinta, jossa on kahvikuppi, cappuccinokuppi, korvapuusti ja maljakossa kukkia.
Robert's Coffee Rovaniemi avataan 4.11.2024

”Olemme avaamisesta erittäin innoissamme. Odotamme Rovaniemelle jälleen ennätysvilkasta talvikautta, ja pääsemme avaamaan juuri ennen vilkkaimman matkailusesongin alkua”, kertoo Tiina Ojala, Robert’s Coffee Rovaniemen kahvilapäällikkö.

”Etsimme pitkään sopivaa liikepaikkaa ja yhteistyökumppania mahdollistamaan paluumme pitkän poissaolon jälkeen Rovaniemelle. Santa’s Hotels on meille paras mahdollinen yhteistyökumppani ja olemme erittäin ylpeitä nyt alkavasta yhteistyöstä”, kertoo Robert’s Coffee -ketjun toimitusjohtaja Harri Koivula.

Robert’s Coffeen coffee shopeja löytyy Suomesta ja maailmalta jo yli 100. Suomen lisäksi Robert Pauligin kehittämiä kahvilaatuja tarjoillaan esimerkiksi Ruotsissa, Virossa, Turkissa ja Japanissa. Robert’s Coffeen kahviloissa tarjoillaan vastapaahdettujen erikoiskahvien lisäksi laadukkaita teelajikkeita sekä itsetehtyjä suolaisia ja makeita syötäviä.

”Rovaniemen Robert’s Coffeella tulemme tarjoamaan laadukkaiden kahvilatuotteiden lisäksi ympärivuotista keitto- ja salaattilounasta. Sen lisäksi valikoimaamme kuuluu myös paikan päällä valmistettua Gelatoa”, Ojala jatkaa, ja toivottaa kaikki tervetulleeksi uuteen kahvilaan:

”Avajaisviikoilla meillä on erikoistarjouksia ja valmistamme myös 500 ensimmäiselle asiakkaallemme Oatlyn kauralattet veloituksetta. Lämpimästi tervetuloa maailman pohjoisimpaan Robert’s Coffee -kahvilaan!”

Robert’s Coffee Rovaniemi avataan maanantaina 4.11.2024 klo 8.00 osoitteessa Koskikatu 14. Kahvila on avoinna päivittäin.

Robert's Coffee

Robert’s Coffee on suomalainen, perheomisteinen kahvilaketju ja kahvipaahtimo. Ketjun perusti Robert Paulig vuonna 1987.

Robert's Coffee -ketjun logo

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi