Lidl solmi mittavan sopimuksen Jääkiekkoliiton kanssa – tukena junioreista MM-kisoihin
Lidl haluaa tukea suomalaislasten ja -nuorten jääkiekkoharrastusta sekä suomalaista huippu-urheilua. Lidlin ja Jääkiekkoliiton uudessa, peräti kauden 2028 loppuun asti ulottuvassa sopimuksessa korostuvat aiempaa vahvemmin lasten, nuorten ja naisten tukeminen. Jääkiekkoliiton pääsponsorina Lidlin logot vilkkuvat MM-kisoissa Leijonien paidoissa, uudella kaudella miesten paitojen lisäksi myös naisten ja nuorten hihoissa.
Lidl sponsoroi Jääkiekkoliiton toimintaa junioreista arvokisoihin. Lidl on mukana muun muassa alle 8-vuotiaille suunnatussa Leijona-kiekkokoulussa, jossa on mukana yhteensä noin 10 000 lasta. Vuosittain järjestetään myös Lidl Taitokisat, joissa juniorit pääsevät näyttämään kykyjään. Lidlin logo on esillä muun muassa naisten, miesten, alle 20-vuotiaiden sekä alle 18-vuotiaiden Leijonien MM-kisoissa pelaajien paidoissa.
– Suomalaisilla on intohimoinen suhde jääkiekkoon: jääkiekon pelaaminen ja arvokisojen katsominen yhdessä on iso osa suomalaisuutta ja yhteisöllisyyttä. Siksi on hienoa olla tukemassa Jääkiekkoliiton toimintaa. Erityisesti iloitsemme lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuden tukemisesta. Näistä lapsista ja nuorista kasvavat ne tulevaisuuden tähdet ja toivottavasti myös tulevaisuuden lidliläiset! On mahtavaa olla mukana myös jääkiekon MM-kisoissa, jotka ovat merkittävä tapahtuma suomalaisessa urheilukulttuurissa, iloitsee Lidlin markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto.
Lidlin ja Jääkiekkoliiton yhteistyö alkoi vuonna 2021, ja pääsponsorina Lidl on ollut toukokuusta 2022 lähtien. Uusi yhteistyösopimus jatkuu kauden 2028 loppuun saakka.
– Lidl on ollut vuodesta 2022 Jääkiekkoliiton näkyvimpiä pääsponsoreita ja näkynyt vahvasti muun muassa miesten maajoukkueen peliasuissa. On hienoa, että yhteistyö syvenee entisestään ja kattaa jatkossa myös juniorit ja miesten maajoukkueen lisäksi myös muut MM-kisoja pelaavat maajoukkueet, kertoo Jääkiekkoliiton toimitusjohtaja Sami Kauhanen.
Leijonat luistelevat kaukaloon Lidlin eväiden voimin
Lidl haluaa kannustaa lapsia, nuoria ja aikuisia terveellisiin elämäntapoihin. Lidlin hedelmä- ja vihannesosastolla voi bongata Jääkiekkoliiton logon terveellisten tuotteiden parista: kotimainen kurkku, erilaiset tomaatit, ruukkusalaatti, jääsalaatti, lehtikaali sekä Reilun kaupan banaani ovat saaneet Jääkiekkoliiton logon. Näin voidaan kannustaa jääkiekkoilijoita ja Leijonien faneja terveellisten tuotteiden pariin. Joukkueille Lidl toimittaa hedelmiä ja vihanneksia leireille ja otteluihin.
– Haluamme kannustaa suomalaisia terveellisiin valintoihin ja myös tukea pelaajien terveellistä ruokavaliota. Leijonat luistelevat kaukaloon ja laukovat maaleja Lidlin eväiden voimin. Leijonat ruokkii Lidl! Aalto kertoo.
Seuraavat ottelut
Leijonat
Karjala-turnaus (EHT) 7.–10.11.2024, Helsinki
7.11. Sveitsi–Suomi klo 18.30
Naisleijonat
Euro Hockey Tour (LIDL Hockey Games) 6.–9.11.2024, Ruotsi
6.11. Sveitsi–Suomi klo 13.00
U20 Nuoret Leijonat
Viiden maan turnaus 6.–10.11.2024, Imatra, Suomi
6.11. Suomi–Slovakia klo 18.30
N18 Tyttöleijonat
Euro Hockey Tour 4.–10.11.2024, Sveitsi
U18 Pikkuleijonat
Viiden maan turnaus 6.–10.11.2024, Tshekki
6.11. Suomi–Ruotsi klo 14.30
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat
Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Kokkolan Lidlit on uudistettu: pikakassat helpottamaan asiointia19.11.2024 08:39:40 EET | Tiedote
Kokkolan keskustan sekä Intiaanikylän Lidl-myymälöihin on asennettu asiakkaiden toivomat pikakassat. Pikakassat mahdollistavat entistäkin sujuvamman ja nopeamman kaupassakäynnin. Kassat on asennettu ketterästi yhden yön aikana niin, että myymälöitä ei jouduttu sulkemaan. Nykyisin kaikissa Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan seitsemässä Lidl-myymälässä on pikakassat.
Lappeenrannan ja Imatran Lidlejä on uudistettu: pikakassat helpottamaan asiointia11.11.2024 09:16:50 EET | Tiedote
Imatran Vuoksenniskan ja Mansikkalan sekä Lappeenrannan Myllymäen ja Leirin Lidl-myymälöihin on asennettu pikakassat. Asiakkaiden toivomat pikakassat mahdollistavat entistäkin sujuvamman ja nopeamman kaupassakäynnin. Kassat on asennettu ketterästi yhden yön aikana niin, että myymälöitä ei jouduttu sulkemaan.
Lidl ja Suomen Pakolaisapu aloittivat uudenlaisen yhteistyön maahanmuuttaneiden työllistämiseksi5.11.2024 08:28:16 EET | Tiedote
Lidl ja Suomen Pakolaisapu pyrkivät uudella yhteistyöllään edistämään maahanmuuttaneiden työllistymistä ja kotoutumista. Nyt pilotoitavassa uudessa yhteistyössä Lidl rekrytoi kurssin kautta työntekijöitä pääkaupunkiseudun myymälöihin. Syyskuun alussa käynnistynyt kokeilu on lähtenyt hyvin liikkeelle, ja kokemukset myymälöistä ovat positiivisia.
Lidl panostaa työterveyteen: mielenterveyden poissaoloissa 22 prosentin lasku31.10.2024 08:10:00 EET | Tiedote
Lidlissä on onnistuttu vähentämään työntekijöiden mielenterveyspoissaoloja 22 prosenttia viimeisen kahden vuoden aikana. Lisäksi kuluneen vuoden sairaspoissaolot ovat laskeneet 16 prosenttia. Tulokset ovat seurausta pitkäjänteisestä panostuksesta työterveyteen ja työntekijöiden hyvinvointiin. Työterveyteen satsaamalla Lidl saa myös peräti kahdeksan miljoonan euron säästöt vuosittain.
Ruoan hinta vaihtelee postinumeron mukaan – miksi saman kahvin hinnassa on 125 % vaihtelua?11.10.2024 09:19:11 EEST | Tiedote
Ruoan hinta vaikuttaa merkittävästi kuluttajien arkeen ja hintoja vertaillaan niin kotitalouksissa kuin medioissakin ahkerasti. Saman tuotteen hinta voi vaihdella rajusti paitsi alueellisesti myös saman kaupassakäyntialueen sisällä. Miksi esimerkiksi kahvin hinta vaihtelee jopa 125 % saman ketjun kahdessa eri kaupassa kilometrin säteellä? Lidlin mielestä halvat hinnat kuuluvat kaikille, ja Lidleissä on 99-prosenttisesti samat hinnat ympäri maan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme