Tornilla tavataan! – Myllyntorni toi palkinnon Raisioon
Kauppakeskus Myllyn TikTok-sisältökonsepti on voittanut Vuoden kauppakeskusteko -kilpailun Markkinointi ja viestintä -kategorian. Päähenkilönä TikTokissa on humoristinen Myllyntorni, joka kuittailee muille torneille ja osallistuu ajankohtaisiin tapahtumiin. Julkaisuilla on yhteensä jo yli 16 miljoonaa näyttökertaa, ja tilillä on tykkäyksiä yli 90 000. Erityisesti nuoret innostuivat rohkeasta sisällöstä, joka poikkeaa perinteisestä kauppakeskusviestinnästä.
Suomen Kauppakeskusyhdistys palkitsee vuosittain Suomen merkittävimmän kauppakeskusteon neljässä kategoriassa. Kilpailun tuomaristo vakuuttui erityisesti Kauppakeskus Myllyn laadukkaasta markkinointi- ja brändistrategiasta, pitkäjänteisyydestä sekä onnistuneesta nuorten sitouttamisesta ajan hermolla olevilla sisällöillä.
Kauppakeskus Myllyn TikTok-tilillä päähenkilönä on Myllyn maamerkki, Myllyntorni. Huumorisisältöä tarjoavasta Myllyntornista tuli suosittu TikTokkaaja, joka kuittailee muille torneille, valmistautuu presidentinvaaleihin, pysyy trendeissä mukana ja luo niitä myös itse.
– Olimme pitkään pohtineet TikTokin hyödyntämistä markkinoinnissa, mutta emme heti pystyneet määrittelemään Myllylle sopivaa ja erottuvaa kulmaa sisällöille. Halusimme tavoittaa nuoret ja sitouttaa heidät Myllyn brändiin. Se onkin onnistunut erinomaisesti. Myllyntornilla on itseironinen brändipersoona, jonka avulla se naurattaa seuraajia hyväntahtoisesti, kertoo Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Mira Salo.
Vuoden Kauppakeskusteko -kilpailussa nostetaan esiin innovatiivisia kauppakeskuksiin liittyviä tekoja. Tänä vuonna kilpailussa oli mukana yhteensä 21 kauppakeskustekoa.
Huimat näyttökerrat ja tykkäykset
Myllyn yhteistyökumppanina TikTok-sisältökonseptin rakentamisessa on toiminut Parcero Marketing Partners. Kauppakeskus Myllyn ja Parceron TikTok-tiimiin kuuluvat Ali Achek, Milla Ilkamo, Kaisla Honkaniemi ja Vilma Piironen.
– Myllyntorni todisti jo ensimmäisillä sisällöillä vuoden 2023 elokuussa, että hän on tervetullut TikTokin maailmaan. Toinen julkaisu oli heti menestys ja sai yli 60 000 näyttökertaa ja yli 5 000 tykkäystä, kertoo Parceron Digital Marketing Specialist Ali Achek.
TikTokissa onnistuminen vaatii markkinoijilta kanavan tuntemusta ja rohkeutta – perinteinen mainossisältö ei toimi.
– Brändeiltä edellytetään TikTokissa rohkeutta poiketa perinteisestä brändisisällöstä. Liian tiukat brändilinjaukset voivat tukahduttaa luovuuden ja parhaiden ideoiden syntymisen. Tärkeämpää on alustan, digitaalisen kulttuurin ja ihmisyyden ymmärtäminen, kertoo Parceron strategi ja asiakkuusjohtaja Heikki Kyllönen.
Kyllönen pitää tärkeimpänä tunnistettavaa, yksinkertaista luovaa ideaa tai konseptia.
– Keskittymällä yhteen teemaan, kuten Myllyntorniin, kohderyhmän on helpompi muistaa asia. Toisaalta TikTokin algoritmi pystyy tunnistamaan paremmin sisällön kohderyhmän ja näin kohdentamaan sen helpommin aiheesta kiinnostuneille ihmisille.
Lisätietoja: https://www.kauppakeskusyhdistys.fi/vuoden-kauppakeskusteko-kilpailu.html
Yhteyshenkilöt
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiMira SaloMarkkinointipäällikköKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 40 778 5515mira.salo@kauppakeskusmylly.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Reso har Finlands nöjdaste hyresgäster – butikerna ger Köpcentrum Mylly topprekommendationer6.11.2024 08:28:24 EET | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly uppnådde första plats i KTI Kiinteistötieto Oy:s nöjdhetsundersökning bland köpcentrums hyresgäster. Av alla köpcentrum i Finland hade Mylly högst NPS, som är ett mått på hyresgästernas vilja att rekommendera sin hyresvärd. Mylly har tagit stödet till hyresgästernas affärsverksamhet och framgång till en helt ny nivå: verkställande direktören ger personligt mentorsstöd till företagare och chefer, och Mylly har skapat ett utbildningsprogram, Mylly-Akademin, med kostnadsfria utbildningar för all Mylly-personal, bland annat om försäljning, säkerhet och kundupplevelse.
Raisiossa Suomen tyytyväisimmät vuokralaiset – Kauppakeskus Myllyn liikkeiltä huippusuositukset6.11.2024 08:28:24 EET | Tiedote
Kauppakeskus Mylly nousi ensimmäiselle sijalle KTI Kiinteistötieto Oy:n vuokralaistyytyväisyystutkimuksessa, jossa mitattiin kauppakeskusten vuokralaisten tyytyväisyyttä. Myllyn NPS eli vuokralaisten suositteluhalukkuutta mittaava arvo on suomalaisten kauppakeskusten korkein. Kauppakeskus Myllyssä vuokralaisten liiketoiminnan ja onnistumisen tukeminen on viety aivan uudelle tasolle: toimitusjohtaja mentoroi yrittäjiä ja päälliköitä henkilökohtaisesti, ja Myllyyn luodussa koulutusohjelmassa, Mylly Akatemiassa, järjestetään maksuttomia koulutuksia koko Myllyn henkilökunnalle muun muassa myynnistä, turvallisuudesta ja asiakaskokemuksesta.
Köpcentrum Myllys affärslokaler har en användningsgrad på nästan 100 % – Under höstlovsveckan besannas något som många önskat, när artisten Mirella uppträder på Myllytorget14.10.2024 07:45:00 EEST | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly lockar till sig både inhemska och internationella varumärken. Hela 99 procent av affärslokalerna är i bruk, medan användningsgraden i andra jämförbara köpcentrum är omkring 93 procent. Under julen blir det helt fullt i Mylly, då pop up-butiker tar över det fåtal affärslokaler och korridorutrymmen som fortfarande är lediga. Fredagen den 18 oktober firar Mylly sin 23-årsdag, och då går en önskan som många haft i uppfyllelse: den populära artisten Mirella uppträder på Myllytorget, i ett av sina få offentliga uppträdanden under hösten.
Kauppakeskus Myllyn liiketilojen käyttöaste on lähes 100 % – Syyslomaviikolla täyttyy monen toive, kun artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla14.10.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Mylly houkuttelee sekä kotimaisia että kansainvälisiä brändejä. Liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, kun käyttöaste muissa vastaavissa kauppakeskuksissa on noin 93 prosenttia. Jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät. Perjantaina 18. lokakuuta Mylly juhlii 23-vuotissyntymäpäiväänsä, ja silloin täyttyy monen toive: suosittu artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla yhdellä syksyn harvoista julkisista keikoistaan.
Köpcentrum Mylly lockar elbilister, resenärer och till och med tammerforsbor på sommaren28.5.2024 08:52:46 EEST | Pressmeddelande
Sommarsäsongen är traditionellt livlig på Köpcentrum Mylly. Förutom laddningsstationen som öppnas i juni betjänas besökarna av flera förnyade och helt nya affärer samt ett rikligt utbud av pop up-butiker. Mylly lockar resenärer ända från Birkaland, som nu får byta ut vyn av Näsinneula och Pyynikki utsiktstorn mot Myllytornet i Reso.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme