Kauppakeskus Myllyn joulumatkanavauksessa tarjolla joulupuuroa ja koirakulkueen karvakorvien rapsutusta
Kauppakeskus Myllyn joulunavausta vietetään sunnuntaina 24. marraskuuta. Koirien suosittu joulukulkue palaa kauppakeskuksen käytäville, ja kulkueen jatkoilla voi koiratonkin päästä rapsuttamaan karvakorvia. Joulupukki sytyttää juhlallisesti kauppakeskuksen jouluvalot, ja joulupuuropysäkki tarjoaa hengähdyspaikan hulinan keskelle. Joulun alla lukuiset pop up -myymälät täydentävät jälleen Myllyn valikoimaa.
Kauppakeskus Myllyn joulunavauksen suosituimmaksi ohjelmaksi muodostunut koirien joulukulkue odottaa jälleen paikalle yli 200 koiraa taluttajineen. Kulkue kiertää käytäviä iltapäivällä ja päättyy jatkoille, joissa koiraystävänsä kanssa voi päästä ammattivalokuvaajan ikuistamaksi.
– Ihme Koirakulkue tuo kauppakeskukseen aina niin paljon iloa, vauhtia ja heiluvia häntiä, että se kuuluu itsestäänselvästi avajaisten kattaukseen. Tänä vuonna kulkueesta voivat nauttia uudella tavalla myös koirattomat: jatkoille rakentuu rapsutuksesta nauttivien koirien ja rapsuttajien kohtaamispaikka. Jaetut rapsutushetket levittävät hyvää mieltä ja antavat voimaa kiireiseen loppuvuoteen, kertoo Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Mira Salo.
Avajaispäivänä voi hengähtää myös joulupuuropysäkillä, jossa voi nauttia Myllyn tarjoamasta puurosta, glögistä ja saksofonimusiikista. Puuroa on varattu ensimmäiselle 500 kävijälle. Lapsille on päivän aikana ohjattua paja- ja tonttutoimintaa, ja kauppakeskuksen sisällä loistavat jouluvalot sytytetään tänä vuonna Joulupukin toimesta.
Jouluun asti tapahtumia ja toimintaa
Myllyntorilla on avajaisista jouluun asti Joulupukin pysäkki, puhuva postilaatikko, postituspiste ja Muurlan pop up -myymälä. Joulupukki on tavattavissa viikonloppuisin sekä 18.–23.12. joka päivä. Myllyntorilla on myös kauppakeskusta kiertävän rastiradan lähtöpiste, ja sen kiertämällä voi osallistua arvontaan. Lapset voivat kiertää kauppakeskusta myös Ihme Junan kyydissä.
Pop up -myymälät täyttävät Myllyn käytävät tuttuun tapaan. Niistä löytyy herkkuja kuten suklaata Leonidakselta ja Take the Cake – Mbakeryltä. Ihania, uniikkeja lahjaideoita saa Paratiisipajan, Kustavin Savipajan, Muurlan, Vartsalan Vanhan Koulun, Kalevantulen sekä Torkel Designin myymälöistä. NOMU:sta löytyvät pehmeät paketit 1–7-vuotiaille lapsille, ja Clogs Companyn myyntipisteestä taas nahka- ja villatuotteita.
– Pop up -myyntipaikat ovat joulun aikaan meillä edelleen niin haluttuja, että kyselyjä tulee jo alkuvuodesta. Olemme siinä onnellisessa asemassa, että voimme tarjota asiakkaillemme hyvin monipuolisia tuotteita mielenkiintoisilta myyjiltä, sanoo Kauppakeskus Myllyn kaupallinen kehityspäällikkö Meri Hakulinen.
Kauppakeskus Myllyn joulu:
- Joulumatkanavaus su 24.11.
- Joulupukki saapuu Myllyyn: joulupuhe ja jouluvalojen sytytys klo 11.30
- Ihme Koirakulkue klo 17 ja jatkot klo 17.30
- Lasten ohjattua paja- ja tonttutoimintaa klo 11.00–16.00
- Ihme Juna klo 11.00–16.00
- Joulupukki tavattavissa klo 12.00–18.00
- Lahjapaketointipisteet klo 12.00–18.00
- Joulupuuropysäkki klo 12.00–18.00
Koko joulukauden ohjelma: https://www.kauppakeskusmylly.fi/joulu/tapahtumat
Yhteyshenkilöt
Meri HakulinenKaupallinen kehityspäällikköKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 40 025 6881meri.hakulinen@kauppakeskusmylly.fiMira SaloMarkkinointipäällikköKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 40 778 5515mira.salo@kauppakeskusmylly.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Tornilla tavataan! – Myllyntorni toi palkinnon Raisioon14.11.2024 17:35:00 EET | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn TikTok-sisältökonsepti on voittanut Vuoden kauppakeskusteko -kilpailun Markkinointi ja viestintä -kategorian. Päähenkilönä TikTokissa on humoristinen Myllyntorni, joka kuittailee muille torneille ja osallistuu ajankohtaisiin tapahtumiin. Julkaisuilla on yhteensä jo yli 16 miljoonaa näyttökertaa, ja tilillä on tykkäyksiä yli 90 000. Erityisesti nuoret innostuivat rohkeasta sisällöstä, joka poikkeaa perinteisestä kauppakeskusviestinnästä.
Reso har Finlands nöjdaste hyresgäster – butikerna ger Köpcentrum Mylly topprekommendationer6.11.2024 08:28:24 EET | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly uppnådde första plats i KTI Kiinteistötieto Oy:s nöjdhetsundersökning bland köpcentrums hyresgäster. Av alla köpcentrum i Finland hade Mylly högst NPS, som är ett mått på hyresgästernas vilja att rekommendera sin hyresvärd. Mylly har tagit stödet till hyresgästernas affärsverksamhet och framgång till en helt ny nivå: verkställande direktören ger personligt mentorsstöd till företagare och chefer, och Mylly har skapat ett utbildningsprogram, Mylly-Akademin, med kostnadsfria utbildningar för all Mylly-personal, bland annat om försäljning, säkerhet och kundupplevelse.
Raisiossa Suomen tyytyväisimmät vuokralaiset – Kauppakeskus Myllyn liikkeiltä huippusuositukset6.11.2024 08:28:24 EET | Tiedote
Kauppakeskus Mylly nousi ensimmäiselle sijalle KTI Kiinteistötieto Oy:n vuokralaistyytyväisyystutkimuksessa, jossa mitattiin kauppakeskusten vuokralaisten tyytyväisyyttä. Myllyn NPS eli vuokralaisten suositteluhalukkuutta mittaava arvo on suomalaisten kauppakeskusten korkein. Kauppakeskus Myllyssä vuokralaisten liiketoiminnan ja onnistumisen tukeminen on viety aivan uudelle tasolle: toimitusjohtaja mentoroi yrittäjiä ja päälliköitä henkilökohtaisesti, ja Myllyyn luodussa koulutusohjelmassa, Mylly Akatemiassa, järjestetään maksuttomia koulutuksia koko Myllyn henkilökunnalle muun muassa myynnistä, turvallisuudesta ja asiakaskokemuksesta.
Köpcentrum Myllys affärslokaler har en användningsgrad på nästan 100 % – Under höstlovsveckan besannas något som många önskat, när artisten Mirella uppträder på Myllytorget14.10.2024 07:45:00 EEST | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly lockar till sig både inhemska och internationella varumärken. Hela 99 procent av affärslokalerna är i bruk, medan användningsgraden i andra jämförbara köpcentrum är omkring 93 procent. Under julen blir det helt fullt i Mylly, då pop up-butiker tar över det fåtal affärslokaler och korridorutrymmen som fortfarande är lediga. Fredagen den 18 oktober firar Mylly sin 23-årsdag, och då går en önskan som många haft i uppfyllelse: den populära artisten Mirella uppträder på Myllytorget, i ett av sina få offentliga uppträdanden under hösten.
Kauppakeskus Myllyn liiketilojen käyttöaste on lähes 100 % – Syyslomaviikolla täyttyy monen toive, kun artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla14.10.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Mylly houkuttelee sekä kotimaisia että kansainvälisiä brändejä. Liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, kun käyttöaste muissa vastaavissa kauppakeskuksissa on noin 93 prosenttia. Jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät. Perjantaina 18. lokakuuta Mylly juhlii 23-vuotissyntymäpäiväänsä, ja silloin täyttyy monen toive: suosittu artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla yhdellä syksyn harvoista julkisista keikoistaan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme