Digital Workforce ja Sema4.ai laajentavat yhteistyötään tuodakseen tekoälyagentit kansainvälisille markkinoille

Jaa

Digital Workforce ja Sema4.ai laajentavat yhteistyötään tuodakseen tekoälyagentit kansainvälisille markkinoille

Lehdistötiedote 15.1.2025 klo 09:00

Digital Workforce Services Oyj kertoo laajennetusta strategisesta kumppanuudesta  tekoälyagenttiyritys Sema4.ai:n kanssa, mikä on merkittävä virstanpylväs tekoälyagenttien ja automaation kentällä. Yhteistyössä Sema4.ai:n innovatiivinen tekoälyagenttiteknologia ja Digital Workforcen laaja prosessiautomaatio-osaaminen luovat vahvan synergian kasvun edistämiseksi ja asiakkaiden tekoälyinvestointien arvon maksimoimiseksi.

Sema4.ai tunnetaan huippuluokan agenttialustastaan, johon lukuisat Fortune 1000 -yritykset luottavat. Digital Workforcesta tulee Sema4.ai:n eksklusiivinen jälleenmyyjä Pohjoismaissa ja ensisijainen kumppani Isossa-Britanniassa ja Irlannissa tarjoten tekoälyagentteihin pohjautuvia ratkaisuja sekä koulutusta ja tukea asiakkaille kansainvälisesti.

Sopimus on jatkoa Digital Workforcen ja Sema4.ai vahvalle yhteistyölle, joka käynnistyi Robocorp-yhteistyön kautta. Sema4.ai osti Robocorpin myöhemmin. 

"Olemme innoissamme syventäessämme yhteistyötämme Sema4.ai kanssa ja tuodessamme heidän edistyneen tekoälyagenttiteknologiansa laajemmille kansainvälisille markkinoille. Tuotteistetut ja kokonaisvaltaiset Outsmart-prosessiautomaatioratkaisumme, jotka toimitetaan jatkuvana palveluna, mahdollistavat ennennäkemättömän asiakasarvon luomisen. Tämä sopimus on täydellisesti linjassa sitoumuksemme kanssa tarjota tuloskeskeisiä, tuotteistettuja tekoälyagenttiratkaisuja. Meillä on käytössä tuotannossa oleva yritystason tekoälyagenttiteknologia ja voimme välittömästi auttaa asiakkaitamme sen käyttöönotossa, koulutuksessa ja tuessa", kertoo Jussi Vasama, Digital Workforce Services Oyj:n toimitusjohtaja.

"Kumppanuutemme Digital Workforcen kanssa antaa yrityksille mahdollisuuden hyödyntää tekoälyn muutospotentiaalia täysimääräisesti. Uskomme, että tekoälyagentit ovat ratkaisevan tärkeitä uusien tuottavuustasojen avaamisessa muuttaen pysyvästi työskentelytapoja.  Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme luokkansa parhaan kokemuksen samalla kun laajennamme kasvavaa globaalia jalanjälkeämme", sanoo Rob Bearden, Sema4.ai:n perustaja ja toimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Jussi Vasama, toimitusjohtaja, Digital Workforce Services Oyj, p. +358 50 380 98937

Avainsanat

Tietoja Digital Workforcesta

Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten hoitohenkilöstön tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Varsinais-Suomen hyvinvointialue valitsi Digital Workforcen ja Atostekin toteuttamaan mittavaa tiedonsiirtohanketta16.1.2025 10:15:39 EET | Tiedote

Varsinais-Suomen hyvinvointialue on valinnut Digital Workforcen ja Atostekin toteuttamaan merkittävää asiakastietojen siirtohanketta Kelan Kanta-arkistoon. Automaatioratkaisu poimii siirrettävät tiedot poistuvan ProConsona – järjestelmän 22 eri tietokannasta, jäsentää ne Kelan vaatimusten mukaisesti ja siirtää muokatut tiedot joko Kanta-arkistoon tai asiakkaan uusiin järjestelmiin. Projekti toteutetaan 2M-IT:n kautta tarjottuna SaaS-palveluna. 2M-IT Oy hankki keväällä Digital Workforcen ja Atostekin Kanta-siirtopalvelun osaksi omaa tuotantoaan, jonka loppuasiakkaita ovat Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueet. Palvelu on saanut erittäin positiivisen vastaanoton, sillä se tarjoaa tehostamispaineiden alla toimiville alueille ratkaisun järjestelmäuudistusten loppuun viemiseksi. Kanta-siirtopalvelun avulla hyvinvointialueet pääsevät nopeasti irti vanhoista järjestelmistä sekä niihin liittyvistä kustannuksista ja velvoitteista. ”Valtiovarainministeriön ka

The Wellbeing Services County of Southwest Finland selects Digital Workforce and Atostek to implement major data transfer project16.1.2025 10:15:39 EET | Press release

The Wellbeing Services County of Southwest Finland has chosen Digital Workforce and Atostek to execute a significant automation project for transferring legacy customer data to Kela's Kanta archive. The automated solution will extract data from 22 databases within the county's old ProConsona system, structure it to meet Kela's requirements, and transfer the processed data either to the Kanta archive or to the county's new systems. The project will be delivered as a SaaS solution provided through 2M-IT. 2M-IT Oy - whose end customers are the wellbeing services counties of Southwest Finland, Satakunta, Kanta-Häme and Ostrobothnia - acquired Digital Workforce and Atostek's Kanta transfer service as part of its own production in the spring of 2024. The service has been highly praised for offering an efficient solution that enables counties to complete their system upgrades, eliminating costs and workloads associated with legacy systems and their upkeep. "According to the Ministry of Financ

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tehostaa ja yhtenäistää asiakasmaksupäätösten käsittelyä - Taustalla Digital Workforcen innovatiivinen automaatio19.12.2024 15:41:50 EET | Tiedote

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tehostaa ja yhtenäistää asiakasmaksupäätösten käsittelyä - Taustalla Digital Workforcen innovatiivinen automaatio Lehdistötiedote 19.12.2024 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää merkittävän automaatiohankkeen varmistaakseen asiakkaiden tasalaatuisen ja nopean palvelun maksupäätösten käsittelyssä. Lakisääteinen asiakasmaksupäätösten käsittely automatisoidaan Digital Workforcen toimittamalla ratkaisulla, joka myös hallinnoi työnkulkua ja tuottaa hyvinvointialueen asiantuntijoille reaaliaikaisen näkymän käsittelyn jokaiseen vaiheeseen. Hyvinvointialueen sosiaali- ja terveyspalveluista voidaan periä maksu palvelun käyttäjältä, jollei lailla toisin säädetä. Kaikki asiakasmaksupäätökset tehdään tapauskohtaisen selvityksen perusteella. Aikaisemmin monivaiheinen prosessi on ollut manuaalinen. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue, yhtenä suurimmista hyvinvointialueista, tekee vuosittain yli 20 000 asiakasmaksupäätöstä ja ryhtyy nyt edelläkävijänä hyödyntämään au

Western Uusimaa Wellbeing Services County Streamlines and Standardizes Client Charge Processes with Digital Workforce’s Innovative Automation19.12.2024 15:41:50 EET | Press release

Western Uusimaa Wellbeing Services County Streamlines and Standardizes Client Charge Processes with Digital Workforce’s Innovative Automation Press Release 19.12.2024 The Western Uusimaa Wellbeing Services County embarks on a major automation initiative to deliver consistent and efficient service in processing client charge decisions. Digital Workforce's automation solution will streamline the statutory payment decision process, manage workflows, and provide the county's experts with real-time visibility into every step of the process. Unless otherwise specified by law, users may be required to pay a fee for social and health services provided by wellbeing counties. Client charge decisions are made on a case-by-case basis. In the past, the multi-step process has been entirely manual. Western Uusimaa, one of the largest Wellbeing Services Counties, handles over 20,000 client charge decisions annually and is now leading the way in adopting automation in the process. Digital Workforce, a

Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta -arkistoon10.12.2024 09:03:26 EET | Tiedote

Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen erikoissairaanhoidon asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta-arkistoon. Poistuvaan Esko -asiakas- ja potilastietojärjestelmään kohdistuva projekti toimitetaan hyvinvointialueelle, 2M-IT:n kautta, Digital Workforcen ja Atostekin tuottamana SaaS-palveluna. 2M-IT Oy hankki aiemmin keväällä Digital Workforcen ja Atostekin Kanta-siirtopalvelun osaksi omaa tuotantoaan, jonka loppuasiakkaita ovat Varsinais- Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueet. Pohjanmaan hyvinvointialueella nyt alkava hanke on ensimmäinen 2M-IT:n alihankintasopimuksen puitteissa toteutettava tiedonsiirtoprojekti. “Jotta vanhoista järjestelmistä ja näihin liittyvistä kustannuksista päästään eroon on tärkeää, että arkistoitavat tiedot siirretään nopeasti ja virheettömästi Kelan palveluun. Olemme tyytyväisiä saadessamme tukeutua asiassa kokeneisiin kumppaneihin, joiden avulla tiedonsiirto voidaan toteuttaa l

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye