Digital Workforce ja Sema4.ai laajentavat yhteistyötään tuodakseen tekoälyagentit kansainvälisille markkinoille

Jaa

Digital Workforce ja Sema4.ai laajentavat yhteistyötään tuodakseen tekoälyagentit kansainvälisille markkinoille

Lehdistötiedote 15.1.2025 klo 09:00

Digital Workforce Services Oyj kertoo laajennetusta strategisesta kumppanuudesta  tekoälyagenttiyritys Sema4.ai:n kanssa, mikä on merkittävä virstanpylväs tekoälyagenttien ja automaation kentällä. Yhteistyössä Sema4.ai:n innovatiivinen tekoälyagenttiteknologia ja Digital Workforcen laaja prosessiautomaatio-osaaminen luovat vahvan synergian kasvun edistämiseksi ja asiakkaiden tekoälyinvestointien arvon maksimoimiseksi.

Sema4.ai tunnetaan huippuluokan agenttialustastaan, johon lukuisat Fortune 1000 -yritykset luottavat. Digital Workforcesta tulee Sema4.ai:n eksklusiivinen jälleenmyyjä Pohjoismaissa ja ensisijainen kumppani Isossa-Britanniassa ja Irlannissa tarjoten tekoälyagentteihin pohjautuvia ratkaisuja sekä koulutusta ja tukea asiakkaille kansainvälisesti.

Sopimus on jatkoa Digital Workforcen ja Sema4.ai vahvalle yhteistyölle, joka käynnistyi Robocorp-yhteistyön kautta. Sema4.ai osti Robocorpin myöhemmin. 

"Olemme innoissamme syventäessämme yhteistyötämme Sema4.ai kanssa ja tuodessamme heidän edistyneen tekoälyagenttiteknologiansa laajemmille kansainvälisille markkinoille. Tuotteistetut ja kokonaisvaltaiset Outsmart-prosessiautomaatioratkaisumme, jotka toimitetaan jatkuvana palveluna, mahdollistavat ennennäkemättömän asiakasarvon luomisen. Tämä sopimus on täydellisesti linjassa sitoumuksemme kanssa tarjota tuloskeskeisiä, tuotteistettuja tekoälyagenttiratkaisuja. Meillä on käytössä tuotannossa oleva yritystason tekoälyagenttiteknologia ja voimme välittömästi auttaa asiakkaitamme sen käyttöönotossa, koulutuksessa ja tuessa", kertoo Jussi Vasama, Digital Workforce Services Oyj:n toimitusjohtaja.

"Kumppanuutemme Digital Workforcen kanssa antaa yrityksille mahdollisuuden hyödyntää tekoälyn muutospotentiaalia täysimääräisesti. Uskomme, että tekoälyagentit ovat ratkaisevan tärkeitä uusien tuottavuustasojen avaamisessa muuttaen pysyvästi työskentelytapoja.  Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme luokkansa parhaan kokemuksen samalla kun laajennamme kasvavaa globaalia jalanjälkeämme", sanoo Rob Bearden, Sema4.ai:n perustaja ja toimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Jussi Vasama, toimitusjohtaja, Digital Workforce Services Oyj, p. +358 50 380 98937

Avainsanat

Tietoja Digital Workforcesta

Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten hoitohenkilöstön tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tehostaa ja yhtenäistää asiakasmaksupäätösten käsittelyä - Taustalla Digital Workforcen innovatiivinen automaatio19.12.2024 15:41:50 EET | Tiedote

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tehostaa ja yhtenäistää asiakasmaksupäätösten käsittelyä - Taustalla Digital Workforcen innovatiivinen automaatio Lehdistötiedote 19.12.2024 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää merkittävän automaatiohankkeen varmistaakseen asiakkaiden tasalaatuisen ja nopean palvelun maksupäätösten käsittelyssä. Lakisääteinen asiakasmaksupäätösten käsittely automatisoidaan Digital Workforcen toimittamalla ratkaisulla, joka myös hallinnoi työnkulkua ja tuottaa hyvinvointialueen asiantuntijoille reaaliaikaisen näkymän käsittelyn jokaiseen vaiheeseen. Hyvinvointialueen sosiaali- ja terveyspalveluista voidaan periä maksu palvelun käyttäjältä, jollei lailla toisin säädetä. Kaikki asiakasmaksupäätökset tehdään tapauskohtaisen selvityksen perusteella. Aikaisemmin monivaiheinen prosessi on ollut manuaalinen. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue, yhtenä suurimmista hyvinvointialueista, tekee vuosittain yli 20 000 asiakasmaksupäätöstä ja ryhtyy nyt edelläkävijänä hyödyntämään au

Western Uusimaa Wellbeing Services County Streamlines and Standardizes Client Charge Processes with Digital Workforce’s Innovative Automation19.12.2024 15:41:50 EET | Press release

Western Uusimaa Wellbeing Services County Streamlines and Standardizes Client Charge Processes with Digital Workforce’s Innovative Automation Press Release 19.12.2024 The Western Uusimaa Wellbeing Services County embarks on a major automation initiative to deliver consistent and efficient service in processing client charge decisions. Digital Workforce's automation solution will streamline the statutory payment decision process, manage workflows, and provide the county's experts with real-time visibility into every step of the process. Unless otherwise specified by law, users may be required to pay a fee for social and health services provided by wellbeing counties. Client charge decisions are made on a case-by-case basis. In the past, the multi-step process has been entirely manual. Western Uusimaa, one of the largest Wellbeing Services Counties, handles over 20,000 client charge decisions annually and is now leading the way in adopting automation in the process. Digital Workforce, a

Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta -arkistoon10.12.2024 09:03:26 EET | Tiedote

Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen erikoissairaanhoidon asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta-arkistoon. Poistuvaan Esko -asiakas- ja potilastietojärjestelmään kohdistuva projekti toimitetaan hyvinvointialueelle, 2M-IT:n kautta, Digital Workforcen ja Atostekin tuottamana SaaS-palveluna. 2M-IT Oy hankki aiemmin keväällä Digital Workforcen ja Atostekin Kanta-siirtopalvelun osaksi omaa tuotantoaan, jonka loppuasiakkaita ovat Varsinais- Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueet. Pohjanmaan hyvinvointialueella nyt alkava hanke on ensimmäinen 2M-IT:n alihankintasopimuksen puitteissa toteutettava tiedonsiirtoprojekti. “Jotta vanhoista järjestelmistä ja näihin liittyvistä kustannuksista päästään eroon on tärkeää, että arkistoitavat tiedot siirretään nopeasti ja virheettömästi Kelan palveluun. Olemme tyytyväisiä saadessamme tukeutua asiassa kokeneisiin kumppaneihin, joiden avulla tiedonsiirto voidaan toteuttaa l

Digital Workforce and Atostek convert and transfer Ostrobothnia Wellbeing Services County’s legacy data to Kela's Kanta archive10.12.2024 09:03:26 EET | Press release

Digital Workforce and Atostek convert and transfer Ostrobothnia Wellbeing Services County’s specialized medical care legacy data to Kela's Kanta archive. The project extracting data from the county’s old Esko client and patient information system, is delivered by 2M-IT as a SaaS service and produced by Digital Workforce and Atostek. 2M-IT integrated Digital Workforce and Atostek’s Kanta transfer service into its offerings earlier this spring, providing it to its customers: the Southwest Finland, Satakunta, Ostrobothnia, and Kanta-Häme Wellbeing Services Counties. The project, currently starting in Ostrobothnia, is the first data migration project to be carried out under 2M-IT's subcontract agreement. "It is important to the Wellbeing Services Counties that all data stored in their old systems is transferred quickly and accurately to Kela's archive. Migrating legacy data eliminates both the system and its associated costs. We are pleased to be able to rely on experienced partners who wi

Digital Workforce yhteistyöhön yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa uudistaakseen lähetekäsittelyn hyperautomaatiolla9.12.2024 08:00:00 EET | Tiedote

Lehdstötiedote 9.12.2024 klo 8:00 Digital Workforce yhteistyöhön yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa uudistaakseen lähetekäsittelyn hyperautomaatiolla Digital Workforce Services Oyj, johtava prosessien automatisoinnin palveluyhtiö, kertoo merkittävästä sopimuksesta yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa lähetekäsittelyn tehokkuuden parantamiseksi edistyksellisillä hyperautomaatioteknologioilla. Digital Workforce toimittaa asiakkaalle kattavan moniteknologisen hyperautomaatioratkaisun, joka on suunniteltu virtaviivaistamaan asiakkaan lähetteiden käsittelyprosessia. Ratkaisun tavoitteena on parantaa operatiivista tehokkuutta, vähentää manuaalisia virheitä ja tehostaa kokonaistuottavuutta. Ratkaisu sisältää saapuvien faksien automaattisen muuntamisen digitaaliseen järjestelmään ja keskeisten tietojen poiminnan lähetteiden luomiseksi. Avaimet käteen -palvelu sisältää automaation kehittämisen ja testauksen, skaalautuvan moniteknologisen Outsmart-automaatioympäri

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye