Seppo Jokisen odotettu uutuusdekkari yksinoikeudella myyntiin Prismoihin ja S-marketeihin
Yhden maamme tunnetuimman dekkaristin Seppo Jokisen suositusta Komisario Koskinen -kirjasarjasta ilmestyy tänä keväänä kolmaskymmenes osa. Viimeinen vääntö -uutuusdekkari saapuu keväällä yksinoikeudella myyntiin Prismoihin ja S-marketeihin sekä Prisma.fi-verkkokauppaan. Kirja on jo ennakkotilattavissa verkkokaupasta.
![](/data/images/public/68574024/70897126/4816a17c-1e8e-4191-9923-ffe4666e5d54-w_720.png)
”Komisario Koskisen seikkailut ovat olleet jo vuosikymmeniä suomalaisten rakastamia. Olemme iloisia, että voimme laajan myymäläverkostomme sekä verkkokaupan kautta tuoda tämän odotetun uutuuden helposti lukijoiden saataville. Yksinmyynnin kautta voimme tarjota mahdollisuuden lukukokemukseen nyt erittäin hyvällä hinnalla,” sanoo Prisma-ketjun kirjoista vastaava myyntipäällikkö Mika Karvonen.
Seppo Jokinen on tamperelainen kirjailija, jonka Komisario Koskinen -jännitysromaanit ovat Suomen suosituimpia rikoskirjasarjoja. Jokinen on kirjoittanut sarjaa vuodesta 1996 lähtien. Sarjan huipentava Viimeinen vääntö tulee myyntiin toukokuussa 30 000 kappaleen jättipainoksena ja sen jälleenmyyntihinta Prismoissa on 19,95 €.
”Olemme tehneet SOK:n kanssa hyvää yhteistyötä jo pitkään, joten meille oli hyvin luontevaa lähteä kokeilemaan kirjan yksinmyyntiä S-ryhmän kanssa. Näin laajasti jaeltuna mahdollisimman moni saa tilaisuuden lukea ja ostaa kirjojamme. Prismojen, S-marketien ja Prisma.fi-verkkokaupan kautta kirja on lukijoiden saatavilla kautta koko Suomen”, kertoo Seppo Jokisen tuotannon julkaisusta vastaava Kultosaari-kustannuksen toimitusjohtaja Jouni Tervo.
Kolmaskymmenes komisario Koskinen
Viimeinen vääntö on takuuvarmaa Seppo Jokista ja kuljettaa lukijaa jälleen rikoskomisario Koskisen jalanjäljissä, kun hän valmistautuu viimeiseen kesäänsä poliisivoimissa. Leppoisat viikot ennen eläkettä vaihtuvat kuitenkin hektiseksi takaa-ajoksi aikaa vastaan, kun salaperäinen mysteerimies käy viattomien ihmisten kimppuun kohtalokkain seurauksin. Teoille ei löydy järkeenkäyvää motiivia ja mies onnistuu katoamaan kuin tuhka tuuleen jokaisen hyökkäyksen jälkeen. Tampereen rikospoliisi ja Koskinen joutuvat kovan eteen.
Seppo Jokinen: Viimeinen vääntö (Kultosaari Oy), sidottu. Kirja julkaistaan toukokuussa 2025. Kirja on parhaillaan ennakkotilattavissa Prisma.fi-verkkokaupasta ja tilaukset toimitetaan kirjan ilmestymisviikolla. Teos ilmestyy myös äänikirjana Storytel-palvelussa ja myöhemmin keväällä 2026 pokkarina.
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Mika Karvonen
Myyntipäällikkö, SOK Marketkaupan ketjuohjaus
mika.karvonen@sok.fi
puh. 010 768 2695
Jouni Tervo
Toimitusjohtaja, Kultosaari-kustannus
jouni.tervo@icloud.com
puh. 050 461 8646
SOK:n viestintä
SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.
Kuvat
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt.
Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä ja oman pankkimme kautta.
Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa.
#parempipaikkaelää
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Marttojen ja S-ryhmän Ässäkokki-kursseilta kotitaloustaitoja ja ruokailoa lapsille11.2.2025 08:05:00 EET | Tiedote
S-ryhmä ja Martat järjestävät tänä vuonna jälleen noin 100 suosittua Ässäkokki-kurssia eri puolilla Suomea, Halikosta Kolariin. Ruokakurssit antavat paitsi tärkeää ruokakasvatusta, ne ehkäisevät myös lasten ja nuorten yksinäisyyttä. Kursseilla keskitytään taloudelliseen, terveelliseen, maistuvaan ja mukavaan kotikokkailuun koululaisille sopivalla tavalla. Marttojen ja S-ryhmän yhteistä Ässäkokki-toimintaa on järjestetty jo vuodesta 2017 alkaen.
Suomalaisten matkustamisessa tapahtuu nyt selvä muutos – Prisman myynnissä nähty 8-kertainen myyntipiikki vain muutamassa kuukaudessa10.2.2025 10:04:00 EET | Tiedote
Yhä useampi suomalainen vaikuttaa tulevana hiihtolomakautena matkustavan pelkillä käsimatkatavaroilla ja sitä kautta halvemmilla lipuilla, kertoo Prisman tuore myyntidata. Käsimatkatavaroiksi soveltuvien matkalaukkujen ja -kassien myynti on vain muutamassa kuukaudessa kahdeksankertaistunut. Ilmiöstä kertoo myös digitaalisten matkalaukkuvaakojen kysynnän räjähtäminen monisatakertaiseksi.
S-ryhmän tuulivoimainvestoinnit päätökseen – uusin Luvian tuulipuisto käytössä10.2.2025 08:15:00 EET | Tiedote
S-ryhmän uusin tuulivoimapuisto Eurajoen Luvialla on tällä erää viimeisin investointi S-ryhmän uusiutuvan energiantuotannon monivuotisessa suunnitelmassa. Kuluneen kymmenen vuoden aikana S-ryhmä on ollut yksi suurimmista kotimaisista tuulivoimatuotannon rakennuttajista ja investoinut lähes 600 miljoonaa euroa tuulivoimaan.
Terhi Kinnarin valmisruoka-ateriat ovat Suomalainen menestysresepti 2025 – ”Suomalaiset voivat rakastua kauraan muutenkin kuin puurossa”29.1.2025 21:00:00 EET | Tiedote
Suomalainen menestysresepti -kilpailun voitosta käytiin kova taisto kuuden elintarvikealan yrittäjän kesken. Voittajatuote käyttää rakastettua kotimaista raaka-ainetta ennakkoluulottomalla ja helposti lähestyttävällä tavalla. Voittajan ja finalistien kehittämät tuotteet ovat myynnissä S-ryhmän kaupoissa 30.1. alkaen.
S-ryhmä ja VTT selvittivät: miten kauppa voi tukea kestävistä valinnoista kiinnostuneita?17.1.2025 08:06:00 EET | Tiedote
VTT ja S-ryhmä selvittivät ruokakaupan mahdollisuuksia tukea kuluttajia muuttamaan ostokäyttäytymistään kestäväksi. Yhteistyössä toteutettu tuuppauskokeilu suunniteltiin lisäämään kasvipohjaisia ostoksia ja vähentämään niiden valintaan liittyviä esteitä. Tulokset osoittivat, että muun muassa tuotteiden sijoittelulla ja myymäläviesteillä voidaan vaikuttaa kuluttajien kestävämpien valintojen tekemiseen. Kokeilun aikana kasviproteiinien kokonaiskysynnässä havaittiin huomattavaa myynnin kasvua.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme