Clear Channel Suomi OyClear Channel Suomi Oy

Mainostajalle entistäkin tehokkaammat mahdollisuudet hyödyntää DOOH retail mediaa S-ryhmän myymälöissä

Jaa

Store Digital -verkosto kasvaa vauhdilla ja kattaa pian koko Suomen. Tämän myötä SOK ja Clear Channel ovat sopineet tiiviistä yhteistyöstä osana laajempaa kehityssuunnitelmaa ja allekirjoittaneet valtakunnallisen yhteistyösopimuksen Store Digital -myymälämedian kehittämisestä ja yhteistyöstä S-ryhmän myymälöissä sisältäen Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet.

Prisman sisäänkäynti
Prisman sisäänkäynti

Myymälämedian ratkaisuja molemmilta toimijoilta

Uuden sopimuksen myötä Clear Channel jatkaa Store Digital -myymälämedian kehittämistä osana laajempaa digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) retail -ympäristöä ja SOK Smart Marketing integroi myymälämedian tiivisti omaan tuoteperheeseensä.

Clear Channelin Store Digital -myymälämedian ratkaisut keskittyvät laajan tavoittavuuden ja toiston tuotepaketteihin. Ne sisältävät diginäyttöjä myymälöiden sisällä ja ulkoalueilla – esimerkiksi käytävillä, sisäänkäynneillä, parkkialueilla sekä myymälän välittömässä läheisyydessä.

SOK Smart Marketing kehittää jatkossa entistä enemmän mahdollisuuksia mainostajille vaikuttaa ostohetken läheisyydessä. Myymäläosastoihin kohdennetut paketit hyödyntävät myymälän sisäpuolisia diginäyttöjä ja täydentävät Clear Channelin Store Digital -verkoston tarjoamaa laajempaa tavoittavuutta. Ensimmäisessä vaiheessa kampanjoita voi kohdentaa esimerkiksi juomahyllyjen, maitotuotteiden ja kylmäkaappien yhteydessä sijaitseville käytävänäytöille.

SOK:n ja Clear Channelin yhteistyö on ainutlaatuinen ja yhdessä he ovat edelläkävijöitä myymälöiden retail median kehityksessä – jopa kansainvälisestikin. Tavoitteena on säilyttää asema alan suunnannäyttäjänä myös tulevaisuudessa.

"Yhteistyömme perustuu yhteiseen tavoitteeseen luoda mainostajille tehokkaita ja moderneja tapoja tavoittaa kuluttajat kaupan ympäristössä. Uudet digitaaliset ratkaisut täydentävät laajan tavoittavuuden ratkaisuja tarjoamalla mahdollisuuden myös tarkempaan kohdentamiseen ja lisäävät mainonnan vaikuttavuutta juuri ostohetken läheisyydessä. On ollut hienoa rakentaa yhdessä uutta ja kehittää kaupallista myymälämediaa, joka palvelee sekä mainostajia että myymäläympäristön asiakaskokemusta" kertoo SOK Smart Marketingin Senior Vice President Anne Sassi.

“Olemme vuosien aikana kehittäneet yhteistyössä S-ryhmän kanssa valtakunnallisesti merkittävän ja menestyvän uuden mainosmedian. Digitaalinen ulkomainonta (DOOH) ja retail myymälämediaratkaisut ovat kansainvälisestikin tunnistettuja digitaalisen median nousevia kanavia, jotka tarjoavat mainostajille entistäkin paremmat mahdollisuudet markkinoida ja edistää tuotteidensa myyntiä. Kehitämme yhteistyössä laajaa ja vaikuttavaa mainosmediaa niin, että molempien toimijoiden vahvuudet tulevat parhaalla mahdollisella tavalla hyödynnettyä”, päättää Clear Channelin CDO Lassi Tolonen.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Clear Channel Logo
Clear Channel Logo
Lataa
Smart Marketing logo
Smart Marketing logo
Lataa
Prisman sisäänkäynti
Prisman sisäänkäynti
Lataa
Mainospinta S-marketin sisällä
Mainospinta S-marketin sisällä
Lataa
Mainospinta Alepassa
Mainospinta Alepassa
Lataa
Mainospintoja Prismassa
Mainospintoja Prismassa
Lataa
Mainospinta Prismassa
Mainospinta Prismassa
Lataa
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Lataa
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Lataa
Mainospintoja Prismassa
Mainospintoja Prismassa
Lataa

Linkit

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Clear Channel Suomi Oy

Tutkimus: Suomalaiset vaihtelevat ostopäätöshetkellä hyvin usein tutun ja uusien tuotemerkkien välillä9.9.2024 07:40:00 EEST | Tiedote

Tuoreen tutkimuksen1) mukaan päivittäistavarakaupassa valinnan hetkellä suomalaiset vaihtelevat hyvin usein eri tuotemerkkien välillä, joissain tuoteryhmissä korostuneen paljon, toisissa hieman vähemmän. Keskiarvoisesti lähes kaksi kolmasosaa (64 %) suomalaisista vaihtelee tuotemerkkiä tutun ja uuden merkin välillä. Tutkimus on ainutlaatuinen, sillä vastaavaa ei ole Clear Channel Suomen eikä tutkimuksen toteuttaneen Norstatin tietojen mukaan tehty Suomessa tai ainakaan tuloksia ei ole kerrottu julkisuudessa. ”Päätarkoituksenamme oli selvittää tuoteryhmäkohtaisesti suomalaisen kuluttajan vaihteluhalukkuutta päivittäistavarakaupassa tuotemerkin osalta - valitaanko aina sama tuttu merkki vai vaihdellaanko tuotemerkkiä tutun ja uusien merkkien välillä. Tutkimuksessa tutkittiin kaiken kaikkiaan reilu 80 eri tuoteryhmää ”, kertoo Clear Channel Suomen tutkimuspäällikkö Kristian Fagerström. Tutkimus on jatkoa viime vuonna Clear Channelin julkaisemalle tutkimukselle, jossa selvitettiin ostopäät

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye