Digital Workforcelle monivuotinen sopimus älykkään automaation ulkoistuksesta ison teollisuusyhtiön kanssa
Digital Workforcelle monivuotinen sopimus älykkään automaation ulkoistuksesta ison teollisuusyhtiön kanssa
Monivuotinen sopimus siirtää osaajat, teknologian sekä tulevan automaatiokehityksen Digital Workforcen vastuulle mahdollistaen skaalautuvan kasvun.
Lehdistötiedote 25.4.2025 klo 8.30
Digital Workforce Services Oyj ilmoitti tänään solmineensa laajan, monivuotisen sopimuksen johtavan, kansainvälisen teollisuusyhtiön kanssa kanssa. Sopimuksen mukaan Digital Workforce ottaa täyden vastuun asiakkaan Intelligent Automation -toiminnoista sisältäen yli 150 UiPath- ohjelmistorobotiikkaratkaisua sekä niiden tulevasta kehityksestä.
Keskeiset faktat
- Yli 150 käytössä olevaa UiPath-automaatiota siirtyy Digital Workforcelle 1.6.2025
- Kuusi automaatioasiantuntijaa siirtyy asiakkaalta Digital Workforcelle
- Asiakas sitoutuu hankkimaan neljä dedikoitua FTE-kehitys- ja konsultointiresurssia vuoden 2025 loppuun saakka
- Tulosperusteinen hinnoittelu sisältää maksujen alennuksia, jotka on sidottu käytettävyys- ja vakaustavoitteisiin.
Jussi Vasama, toimitusjohtaja, Digital Workforce:
”Tämä on merkittävä sopimus täysin uuden asiakkaan kanssa, jolla on laaja ja edistynyt UiPath-ympäristö, mikä osoittaa Digital Workforcen syvän automaatio-osaamisen ja erottuvuuden markkinoilla. Toivotamme uudet kollegamme lämpimästi tervetulleiksi ja odotamme innolla, että voimme tarjota asiakkaalle ylivoimaisia, tulevaisuuden kestäviä automaatiopalveluja, jotka tuottavat mitattavaa arvoa. Kumppanuus luo myös mahdollisuuden laajentaa prosessiautomaatiota esimerkiksi liiketoimintaprosessien hallintaan (Business Process Management), tekoälyagentteihin ja työnkulkuratkaisuihin Digital Workforcen toimiessa asiakkaan ensisijaisena neuvonantajana.”
Sopimus heijastaa kasvavaa trendiä: RPA-teknologian kypsyessä organisaatiot arvioivat uudelleen omia toimitusmallejaan ja ulkoistavat automaation elinkaaren hallinnan erikoistuneille palveluntarjoajille. Digital Workforcen puhdas erikoistuminen prosessiautomaatioihin, tulospohjainen hinnoittelu ja todistetusti toimiva siirtymämetodologia asettavat yhtiön ihanteelliseen asemaan vastaamaan tähän kasvavaan kysyntään.
Digital Workforcella on vahva kokemus organisaatioiden siirtymisestä sisäisistä älykkään automaation toiminnoista täysin hallinnoituihin palveluihin. Vuosien varrella se on onnistuneesti toteuttanut eri laajuisia projekteja, mukaan lukien kokonaisvaltaisia palvelujen ulkoistamisia, alustamigraatioita, teknologiakonversioita sekä palvelujen vakauttamistoimia.
Lisätietoja:
Jussi Vasama, Toimitusjohtaja, Digital Workforce Services Oyj, +358 50 380 98937
Tietoja Digital Workforcesta
Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten työn tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.
Lisätietoja: https://digitalworkforce.com
Avainsanat
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj
Pirkanmaan hyvinvointialue arkistoi poistuvien Lifecare- ja Mediatri-järjestelmien tiedot Kantaan automaatiota hyödyntäen24.4.2025 12:00:00 EEST | Tiedote
Digital Workforcen ja Atostekin tarjoaman automaatioratkaisu poimii siirrettävät tiedot poistuvien Lifecare ja Mediatri – järjestelmien 12 eri tietokannasta, jäsentää ne Kelan vaatimusten mukaisesti ja siirtää muokatut tiedot joko Kanta-arkistoon tai asiakkaan uusiin järjestelmiin. Arkistointi toteutetaan Istekin kautta tarjottuna SaaS-palveluna. Pirkanmaan hyvinvointialueen tavoitteena on, että Mediatrin arkistointiprojekti valmistuu huhtikuuhun 2026 mennessä ja Lifecaren viimeistään kesäkuussa 2026. Arkistoinnin valmistuminen mahdollistaa vanhoista järjestelmistä luopumisen ja järjestelmäuudistuksen loppuunsaattamisen. ”Järjestelmäsiirtymien loppuunsaattaminen on keskeistä hyvinvointialueiden työkuorman keventämisen ja kustannusten hallinnan kannalta. Alueiden on tärkeää tuntea kaikki toteutusvaihtoehdot ja varmistua siitä, että projektin toteuttajalla on selkeä kannustin pysyä aikataulussa. Yhtä olennaista on, että projektista vastaa toimija, jolla on vahva asiantuntemus ja käytännö
Pirkanmaa Wellbeing Services County Archives Data from Retiring Lifecare- and Mediatri Systems to Kanta Using Automation24.4.2025 12:00:00 EEST | Press release
The automated solution will extract data from 12 databases within the county’s old Lifecare- and Mediatri systems, structure it to meet Kela’s requirements, and transfer the processed data either to the Kanta archive or to the county’s new systems. The project will be delivered as a SaaS solution provided through Istekki. Pirkanmaa aims to complete Mediatri’s achieving project by April 2026 and Lifecare’s - at latest - by June 2026. Finishing the archiving will enable the county to retire the legacy systems and finalize its system renewal. "Completing system renewals is critical to reducing workload and managing costs across the wellbeing services counties. It is essential that counties fully understand their options for migrating data from legacy systems and ensure their project partner is incentivized to stay on schedule. Equally important is selecting a partner with proven expertise and practical experience in data migration best practices — for example, ensuring compliance with Kel
Robotti tunnistaa monikävijäpotilaat Pirkanmaan hyvinvointialueen päivystyksessä ja ohjaa selvittämään taustasyitä20.3.2025 09:04:12 EET | Tiedote
Pirkanmaan hyvinvointialueen päivystyksessä otettiin helmikuun alussa käyttöön robotiikkaratkaisu, joka tunnistaa monikävijäpotilaat automaattisesti, ja mahdollistaa heidän tehokkaamman ohjaamisensa perusterveydenhuollon hoidon tarpeen arviointiin. Ratkaisulla parannetaan hoidon laatua ja tehostetaan päivystyksen resurssien käyttöä. Päivystyksen kuormituksen hallinta on kriittistä hoidon oikea-aikaisuudelle. Pirkanmaan hyvinvointialue hyödyntää kuormituksen hallinnassa ja potilaiden hoidon tukena mallia, jossa päivystyspotilaiden joukosta tunnistetaan monikävijäpotilaat – eli henkilöt, joilla on enemmän kuin viisi päivystyskäyntiä viimeisen vuoden ajalta. Monikävijäpotilaista lähetetään perusterveydenhuoltoon pyyntö jatkokontaktoinnista mahdollisten taustasyiden selvittämiseksi. Manuaalinen tunnistusprosessi on ollut aikaa vievä ja tarkistukset on tehty muun kiireen lomassa aina, kun hoitajilla on ollut siihen mahdollisuus. Tämä on johtanut siihen, ettei tarkistuksia ole voitu suoritta
Robot Identifies Frequent Visitors in the Emergency Department of Pirkanmaa Wellbeing Services County and Directs Investigations Into Underlying Causes20.3.2025 09:04:12 EET | Press release
Pirkanmaa Wellbeing Services County has introduced a robotic solution to automatically identify frequent visitors in its emergency department (ED). The solution, implemented in early February, enables the efficient referral of these patients to primary care to investigate underlying causes and assess care needs. The automation helps to enhance the quality of care while optimizing resource utilization in the ED. Effective workload management in the emergency department (ED) is essential for timely patient care. To support this, the Pirkanmaa Services County employs a model that identifies frequent visitors —patients with more than five ED visits in the past year. For these patients, a follow-up request is sent to primary care to investigate potential underlying causes and ensure appropriate care coordination. The manual identification process has been time-consuming, with checks conducted amidst other urgent tasks whenever nurses have the time. As a result, screenings have not been cons
SOTE-selvitys: jopa 3 miljardin euron vuosittainen tuottavuushyöty hyvinvointialueille hyperautomaation avulla6.2.2025 08:30:00 EET | Tiedote
Lehdistötiedote SOTE-selvitys: jopa 3 miljardin euron vuosittainen tuottavuushyöty hyvinvointialueille hyperautomaation avulla Hyperautomaatio voi mahdollistaa jopa 3 miljardin euron vuosittaisen tuottavuushyödyn hyvinvointialueilla. Maanlaajuinen arvio on johdettu tuoreen neljällä hyvinvointialueella teetetyn tuottavuusselvityksen tuloksista. HELSINKI 6.2.2025 klo 08:30 – Tuoreessa Digital Workforce Services Oyj:n teettämässä selvityksessä tarkasteltiin hyperautomaation roolia ja hyötyjä sote-palveluiden tuottavuuden parantamisessa ensimmäistä kertaa Suomen hyvinvointialueilla. Selvityksen tuloksista voidaan johtaa arvio, että hyperautomaatio voi mahdollistaa jopa 3 miljardin euron arvoisen vuosittaisen tuottavuuden parannuksen Suomen hyvinvointialueilla. Hyperautomaatiolla tarkoitetaan automaatiotyökalujen ja tekoälyn hyödyntämistä kokonaisten työnkulkujen tai prosessien eri vaiheiden automatisoimiseen. Hyvinvointialueiden rahoitukseen käytetään 26,2 miljardia euroa vuonna 2025 eli l
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme