Avidly on nimetty HubSpotin vuoden globaaliksi kumppaniksi
Avidly voitti HubSpotin vuoden 2019 Impact Awards -tilaisuudessa maineikkaan vuoden globaalin kumppanin palkinnon.
“On ollut inspiroivaa seurata, kuinka kovasti Avidly on työskennellyt viimeisen vuoden aikana, joten voitto HubSpotin vuoden 2019 globaalina kumppanina on enemmän kuin ansaittu. Avidly on onnistunut luomaan jotain todella erityistä HubSpotin kumppaniyhteisössä fuusioimalla viisi vahvaa Hubspot kumppanitoimistoa yhdeksi. Meille HubSpotilla tämänkaltaiset kumppanit ovat todella tärkeitä, sillä voimme luottaa heidän taitoonsa auttaa asiakkaitamme menestymään,” kertoo Katie Ng-Mak, HubSpotin kansainvälisten kumppanuusstrategioiden ja operaatioiden varapääjohtaja.
HubSpot on selvä markkinajohtaja markkinoinnin automaatiossa. HubSpot Partner -ohjelman tarkoitus on taata asiakkaiden menestys alustalla, joka toimii yritysten kasvutyökaluna tehostaen markkinointia, myyntiä ja palvelua. Maailmanlaajuisesti kumppanitoimistoja on jo yli 4200.
Onnellisten asiakkaiden kohtaamispaikka
Vuoden kumppani -tittelin lisäksi Avidly voitti myös vuoden EMEA-kumppanuuden palkinnon. EMEA-palkinto jaetaan korkeimpien myyntilukujen mukaan, mutta vuoden globaali kumppani -palkinto perustuu myös olemassa olevien asiakkaiden säilyttämiseen.
“HubSpotilla keskitymme asiakkaidemme kasvuun. Vuoden kumppaniksi nimeäminen edellyttää taitoa pitää asiakkaat jatkuvasti sitoutuneina ja tyytyväisinä. Avidly on todistanut pystyvänsä juuri tähän vuonna 2019,” avaa Ng-Mak.
Tunnustus tiimin kovasta työstä
Avidly on myynnin ja markkinoinnin palvelutoimisto, joka keskittyy tukemaan HubSpotin avulla asiakkaitaan niiden tavoitteiden saavuttamisessa. Tiimimme ovat ottaneet palkinnot vastaan innolla.
“Tämä on merkittävä tunnustus tekemästämme kovasta työstä, enkä voisi olla ylpeämpi tiimimme saavutuksista,” sanoo Ingunn Bjøru, Avidlyn inbound-liiketoiminnan operatiivinen johtaja".
“Tämä on tunnustus saavuttamistamme hyvistä tuloksista. Olemme erityisen iloisia siitä, että palkinto annetaan osin jatkuvien asiakkuuksien perusteella. Se osoittaa, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja olemme onnistuneet tukemaan niitä kasvussa, joka on meidän tärkein tavoitteemme. Haluan kiittää Avidlyn puolesta kaikkia asiakkaitamme heidän osoittamastaan luottamuksesta ja siten menestyksemme mahdollistamisesta,” Bjøru jatkaa.
...
Avidlysta
Avidly on Suomen suurin ja monipuolisin markkinoinnin ja viestinnän palvelutoimisto, joka toimii valtakunnallisesti ja paikallisesti. Avidly on myös Euroopan suurin Inbound-markkinoinnin toimisto sekä maailman suurin HubSpot-kumppani.
Avidly palvelee moniopuolisesti asiakkaitaan HubSpot-alustalla mm. markkinoinnissa ja myynnissä. Avidly muodostui vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä HubSpot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti vuonna 2019 saksalaisen NetPressin osaksi yhtiötä.
Avidly koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: markkinointi- ja viestintäpalveluista, jotka toimivat Suomesta käsin sekä kansainvälisestä Inbound-markkinoinnista ja -myynnistä, joka johtaa Avidlyn HubSpot-kumppanuutta. Avidlylaisia on yhteensä noin 250.
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.