WolfcomWolfcom

MTV avaa helmikuussa korkealaatuisen C More -suoratoistopalvelun

Jaa
MTV toteuttaa uutta liiketoimintastrategiaansa tuomalla markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun. Uuden streaming-palvelun tarjonnassa korostuvat koko perheen kotimainen ja pohjoismainen sisältö ja halutuimmat premium-tason kansainväliset sarjat, elokuvat ja urheilu. Uudistuksen myötä MTV:n kaikki maksullinen verkkosisältö formulakisoista elokuviin sekä myös antenni- ja kaapeliverkkojen MTV Total -kanavat liittyvät C More -tuoteperheeseen. MTV Katsomo on jatkossa kaiken MTV:n maksuttoman laatuviihteen koti.
MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.
MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.

MTV:n investoinnit uuteen kuluttajateknologiaan ja suoratoistosisältöihin perustuvat pohjoismaiseen trendiin markkinadynamiikan muutoksessa. Sen mukaan liikkuvan kuvan mainosmarkkina tulee Suomessakin kasvamaan hitaammin kuin kuluttajamaksullinen liiketoiminta. Verkossa toimivien streaming-palveluiden kautta käytettävän sisällönkuluttamisen kasvuodotukset ovat Suomessa korkealla, kun muissa Pohjoismaissa jo kolmannes kaikesta katselusta on kuluttajamaksullista verkkosisältöä. Niissä kotitaloudet tilaavat samanaikaisesti myös useampia kuin yhtä sisältöpalvelua ja tämän trendin yleistymiseen MTV uskoo myös Suomessa.

”Löytäessään suoratoistopalveluiden edut, on selvää, että suomalaisetkin kotitaloudet ryhtyvät käyttämään niitä laajemmin. Vaikka markkinoiltamme löytyykin jo hyviä kansainvälisiä palveluntarjoajia, puuttuu täältä vielä kotimaisen yleisön tuntija. Uusi C More on ensimmäinen täysimittainen suomalainen streaming-alan toimija ja tulemme tekemään vahvat panostukset sen suomalaisyleisöä houkuttelevaan sisältöön”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund ja lisää: ”Sisällön eteen olemme tehneet töitä enemmän kuin koskaan. Tulemmekin talven mittaan julkistamaan sekä MTV:lle että C Morelle ennennäkemättömiä ohjelmakokonaisuuksia, jotka varmasti saavat suomalaiset innostumaan. Viime vuonna television ja muun liikkuvan kuvan katsomiseen käytettiin enemmän aikaa kuin koskaan ja tiedän, että se tulee tänä vuonna kasvamaan entisestään.”

Liiketoimintastrategiaansa päivittämällä ja tilauspalveluihin investoimalla Suomen johtava kaupallinen televisioyhtiö muokkautuu yleisönsä mukana. Katsojille tuotetaan ja hankitaan yhä enemmän sellaista sisältöä, jonka parissa he haluavat ajasta ja paikasta riippumatta viihtyä. Asiakkaiden huomioimista on myös asiakaspalvelun konkreettinen kehittäminen. MTV laajentaa kevään mittaan asiakaspalveluyksikkönsä toimintaa ja tuo C Moren asiakaspalvelun toimitiloihinsa Pasilan Pöllölaaksoon. Näin yhtiö varmistaa parhaan mahdollisen asiakaspalveluosaamisen jokapäiväisessä tekemisessään.

”Asetimme viime vuoden alussa tavoitteeksemme asiakastyytyväisyyden selkeän parantamisen mainostajapuolella ja samassa prosessissa kuuntelimme myös ruudun takana olevia asiakkaitamme. Tänä vuonna ylitämme molempien odotukset tarjoamalla heille markkinoiden parasta palvelua. C More -streaming-palvelumme kiinnostavan koti- ja pohjoismaisen ohjelmiston lisäksi myös verkkosisältöjemme käyttäjäkokemus paranee merkittävästi. Pitämällä palvelumme rakentamisen ja ylläpidon omissa käsissämme, varmistamme sen ketterän kehityksen myös lanseerauksen jälkeenkin”, lupaa Jarkko Nordlund.

C More tuo katsojille enemmän ja laadukkaampaa nähtävää

MTV keskittää kaikki maksulliset sisältönsä uuteen C More -tuoteperheeseen. Antenni- ja kaapelitelevisiossa näkyvät MTV Max, MTV Sport 1, MTV Sport 2 ja MTV Juniori muuttuvat C More -kanaviksi maaliskuun lopussa ilman, että katsojan tarvitsee tehdä mitään.

C More -tuoteperheen ydin on VOD (video-on-demand), eli tilausvideopalvelu, joka tarkoittaa TV-ohjelmien ja elokuvien suoratoistoa ja katselua internetin kautta. C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.

MTV jatkaa kaikille ilmaisen, mainosrahoitteisen sisältönsä esittämistä tutussa MTV Katsomo-palvelussa.

Kaikki maksullinen sisältö siirtyy C More -palveluun, jossa sitä voi seurata kahden erilaisen suoratoistotuotteistuksen ja kolmen erillisen maksutelevisiokanavapaketoinnin kautta:

C More -suoratoistopalvelu, eli SVOD

- 9,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää kaiken - eli sarjojen ja elokuvien lisäksi myös Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1:n, MM-jääkiekon, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit. Formulakauden avauskisaan mennessä MTV Sport -asiantuntijatiimi on vaihtanut nimekseen C More Sport.

Antenni-, kaapeli- ja satelliittiverkon kautta tilattavien C More -maksukanavapakettien suositusvähittäishinnat:

- 14,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Sport -tuotteen, joka sisältää Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1, MM-jääkiekko, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit.

- 29,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää MTV:n kaiken maksullisen sisällön urheilusta ja sarjoista elokuviin.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Johdon assistentti Outi-Päivi Sandström, p. 010 300 5497, sähköposti outi-paivi.sandstrom@mtv.fi


Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom, p. 0400 579653, sähköposti samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.
MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.
Lataa
C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.
C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.
Lataa
C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.
C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.
Lataa
C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.
C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.
Lataa
Jarkko Nordlund MTV, kuva: Samuli Karala
Jarkko Nordlund MTV, kuva: Samuli Karala
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Talvilomavinkit Viroon12.2.2025 12:58:37 EET | Tiedote

Innokkaina ulkoilmaihmisinä virolaisilla on tapana suunnata ulos nauttimaan raittiista ilmasta myös talviaikaan. Hiihtäminen, luistelu ja mäen laskeminen ovat suosittuja koko perheen aktiviteettejä, ja jokaisesta kylästä ja kaupungista löytyy mahdollisuuksia nauttia myös vähälumisesta talvesta. Laskiainen onkin yksi Viron tärkeimmistä kansallisista juhlapäivistä. Vaikka talvisää muistuttaisi tällä hetkellä enemmän juhannusta kuin laskiaista, tarjoaa Viro silti paljon elämyksellistä ja hauskaa tekemistä koko perheelle.

Muhkun comeback: Vaasan tuo hittisämpylän takaisin5.2.2025 08:00:00 EET | Tiedote

Vaasan on tuonut kauppoihin uuden, entistä ehomman version 2000-luvun taitteen kaivatusta hittituotteesta, Vaasan Muhku -sämpylästä. Alun perin vuonna 2002 lanseerattu Muhku valloitti nopeasti suomalaisten sydämet ja mullisti kauppojen sämpylävalikoiman. Nyt, yli 20 vuotta myöhemmin, Vaasan Muhku palaa kahdella uutuusversiolla, valmiina hurmaamaan uuden sukupolven leivänsyöjät. Uuden tulemisen myötä Muhku kumartaa 2000-luvun alun ruoka- ja populaarikulttuurille, ja siksi lanseerauksen tukena kuullaan 25-vuotisjuhlavuottaan viettävän Daruden miksaus Vaasanin omasta tunnuskappaleesta.

Korjaus: Suomen tislaajat vauhdittavat pohjoista EU-alkuperämerkintää Kuusikko-viskillä28.1.2025 12:31:04 EET | Tiedote

Korjaus aiemman tiedotteen kuvatekstiin. Oikea järjestys vasemmalta: Kalle Valkonen, Kai Kilpinen, Asko Ryynänen, Jarkko Nikkanen, Marttaleena Ruohomaa ja Anssi Pyysing. Suomalaiset viskituottajat ovat yhdessä muiden Pohjoismaisten tislaamojen kanssa panneet alulle hankkeen, jonka tavoitteena on saada pohjoismaiselle viskille EU:n maantieteellinen alkuperämerkintä (GI). Viskimaailmassa vain Skotlantia, Irlantia, Yhdysvaltoja, Japania ja Kanadaa pidetään omina maantieteellisinä alueinaan, kun kaikki muut tuotantoalueet luokitellaan yleensä World Whiskies -luokkaan. Hankkeen edistämiseksi Suomen parhaat viskintuottajat ovat tehneet Kuusikko Whisky -yhteispullotteen, joka on huolella valittu sekoitus kuuden tislaamon lippulaivaviskeistä.

Suomen tislaajat vauhdittavat pohjoista EU-alkuperämerkintää Kuusikko-viskillä28.1.2025 09:38:48 EET | Tiedote

Suomalaiset viskituottajat ovat yhdessä muiden Pohjoismaisten tislaamojen kanssa panneet alulle hankkeen, jonka tavoitteena on saada pohjoismaiselle viskille EU:n maantieteellinen alkuperämerkintä (GI). Viskimaailmassa vain Skotlantia, Irlantia, Yhdysvaltoja, Japania ja Kanadaa pidetään omina maantieteellisinä alueinaan, kun kaikki muut tuotantoalueet luokitellaan yleensä World Whiskies -luokkaan. Hankkeen edistämiseksi Suomen parhaat viskintuottajat ovat tehneet Kuusikko Whisky -yhteispullotteen, joka on huolella valittu sekoitus kuuden tislaamon lippulaivaviskeistä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye